Μετάβαση στο περιεχόμενο
Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Επεξήγηση της ενημερωμένης πολιτικής ειδικών περιστάσεων

    Επεξήγηση της ενημερωμένης πολιτικής ειδικών περιστάσεων

    Μάθετε πώς λειτουργούν πλέον οι ακυρώσεις στο πλαίσιο της πολιτικής μας.
    Από την Airbnb στις 23 Σεπ 2020
    Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά
    Ενημερώθηκε: 15 Φεβ 2021

    Σημαντικότερα σημεία

    • Αλλάζουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι ακυρώσεις σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και μετά

    • Η πολιτική εξακολουθεί να καλύπτει φυσικές καταστροφές και παρόμοια συμβάντα που είναι απρόβλεπτα και ανεξέλεγκτα

    Σημείωση: Η ενημερωμένη πολιτική ειδικών περιστάσεων ισχύει για όλες τις κρατήσεις που ξεκινούν από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και μετά.

    Από την αρχή της πανδημίας, έχουμε λάβει πολλά σχόλια από οικοδεσπότες σχετικά με το πώς λειτουργούν οι ακυρώσεις με βάση την πολιτική ειδικών περιστάσεων. Πολλοί οικοδεσπότες εξέφρασαν την άποψη ότι η προηγούμενη πολιτική μας δεν ήταν δίκαιη για τους οικοδεσπότες και γι' αυτό ενημερώσαμε την πολιτική μας, ώστε να υπάρχει καλύτερη ισορροπία μεταξύ των αναγκών των οικοδεσποτών και των επισκεπτών.

    Η ενημερωμένη πολιτική ισχύει για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και μετά.*

    Σύμφωνα με την ενημερωμένη πολιτική, οι επισκέπτες που επηρεάζονται από απρόβλεπτες προσωπικές καταστάσεις, όπως είναι η υποχρέωση παράστασης του επισκέπτη ως ενόρκου σε δίκη ή η ακύρωση μιας πτήσης, δεν θα καλύπτονται πλέον από την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

    Μπορείτε να μάθετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές που κάνουμε στο Κέντρο Βοήθειας. Θέλουμε, όμως, να σας δώσουμε μερικά παραδείγματα με καταστάσεις που θα καλύπτονται και δεν θα καλύπτονται από τον Ιανουάριο.

    Ποιες κρατήσεις κάλυπτε η προηγούμενη πολιτική ειδικών περιστάσεων για τους επισκέπτες;
    Σύμφωνα με την προηγούμενη πολιτική μας, οι επισκέπτες μπορούσαν να ακυρώσουν και να λάβουν επιστροφή χρημάτων σε δύο περιπτώσεις:

    • Απρόσμενες προσωπικές συνθήκες
    • Γεγονότα μεγάλης κλίμακας, όπως είναι ένας σεισμός ή μια πανδημία

    Τι καλύπτει η ενημερωμένη πολιτική;
    Η ενημερωμένη πολιτική ειδικών περιστάσεων ισχύει για κρατήσεις σε καταλύματα και Εμπειρίες στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και εξακολουθεί να καλύπτει φυσικές καταστροφές και παρόμοια συμβάντα που είναι απρόβλεπτα και ανεξέλεγκτα.

    Αν προκύψει ένα κοινό πρόβλημα στο ταξίδι των επισκεπτών σας, όπως μια καθυστέρηση πτήσης, δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να ακυρώσουν την κράτηση με βάση την πολιτική για να λάβουν επιστροφή χρημάτων. Ενδέχεται να δικαιούνται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσής σας.

    Τι δεν καλύπτει η ενημερωμένη πολιτική;
    Η πολιτική δεν θα καλύπτει προβλήματα που προκαλούνται στα ταξίδια και οφείλονται στις περισσότερες προσωπικές περιστάσεις.

    Για παράδειγμα, αν η πτήση ενός επισκέπτη ακυρωθεί ή ο επισκέπτης χρειαστεί να παραστεί ως ένορκος σε δίκη και πρέπει να ακυρώσει την κράτηση την τελευταία στιγμή, η Airbnb δεν θα το θεωρεί πλέον ειδική περίσταση και θα ισχύει η πολιτική ακύρωσής σας.

    Η πολιτική δεν θα καλύπτει επίσης προβλήματα που προκαλούνται στα ταξίδια από καιρικά φαινόμενα και ενδημικές ασθένειες που είναι αρκετά κοινές για να είναι προβλέψιμες. Για περισσότερες πληροφορίες και μια λίστα με παραδείγματα, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο Κέντρο Βοήθειας.

    Γνωρίζουμε ότι η σχέση σας με τους επισκέπτες είναι σημαντική και θέλουμε να σας δώσουμε τη δυνατότητα να αποφασίζετε αν θα προσφέρετε επιστροφή χρημάτων στους επισκέπτες που επηρεάζονται από μια απρόβλεπτη προσωπική κατάσταση, προβλέψιμες καιρικές συνθήκες, μια ασθένεια ή άλλους λόγους. Όπως πάντα, θα έχετε τη δυνατότητα να επιλύσετε αυτές τις καταστάσεις απευθείας με τον επισκέπτη, αν το επιλέξετε, χωρίς να χρειάζεται να μιλήσετε με κάποιο άτομο από την ομάδα υποστήριξης πελατών μας.

    Ποιες κρατήσεις θα καλύπτονται από την ενημερωμένη πολιτική;
    Η ενημερωμένη πολιτική θα ισχύει για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης από τις 20 Ιανουαρίου 2021, εκτός από τις κρατήσεις στο Luxe.*

    Τι γίνεται αν πρέπει να ακυρώσω την κράτηση ενός επισκέπτη;
    Γνωρίζουμε ότι οι οικοδεσπότες χρειάζεται περιστασιακά να ακυρώσουν μια κράτηση επειδή προκύπτουν απρόβλεπτες προσωπικές καταστάσεις. Αν δεν μπορείτε να φιλοξενήσετε επισκέπτες με κράτηση λόγω μιας κατάστασης που είναι εκτός του ελέγχου σας, όπως είναι ένας τραυματισμός που δεν σας επιτρέπει να φιλοξενήσετε επισκέπτες ή μια επείγουσα κατάσταση που σχετίζεται με την ιδιοκτησία σας, θα μπορείτε να ακυρώσετε χωρίς αρνητικές συνέπειες, όπως χρεώσεις, ενώ δεν θα επηρεάζεται η κατάστασή σας ως προς την ιδιότητα Superhost.

    Σας ζητούμε να αντιμετωπίζετε την κάθε ακύρωση με μεγάλη προσοχή. Όπως ίσως γνωρίζετε από την προσωπική σας εμπειρία, η ακύρωση μιας κράτησης είναι μία από τις χειρότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ένας επισκέπτης στο ταξίδι του. Βέβαια, κατανοούμε ότι κάποιες φορές οι ακυρώσεις είναι αναπόφευκτες.

    Κι αν υπάρξει κι άλλη πανδημία;
    Καταρχάς, ελπίζουμε να μην υπάρξει άλλη πανδημία. Ωστόσο, σε περίπτωση που ζήσουμε και άλλη πανδημία, είναι αναμενόμενο ότι πολλοί επισκέπτες που έκαναν κράτηση πριν από την πανδημία θα έχουν τη δυνατότητα να ακυρώσουν με επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με την ενημερωμένη πολιτική ειδικών περιστάσεων.

    Γιατί επιλέγετε να εξαιρέσετε τις απρόβλεπτες προσωπικές περιστάσεις από την ενημερωμένη πολιτική;
    Υπό κανονικές συνθήκες —όχι κατά τη διάρκεια πανδημίας— η συντριπτική πλειονότητα των ακυρώσεων από επισκέπτες στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων οφείλεται σε απρόβλεπτες προσωπικές περιστάσεις.

    Προκειμένου να δημιουργήσουμε τη σωστή λύση μακροπρόθεσμα, επικεντρωθήκαμε σε αυτού του είδους τις ακυρώσεις. Από τις 20 Ιανουαρίου 2021, οι επισκέπτες που αντιμετωπίζουν απρόσμενες προσωπικές περιστάσεις δεν θα έχουν πλέον το δικαίωμα να ακυρώσουν και να λάβουν επιστροφή χρημάτων στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων. Εσείς θα αποφασίζετε αν θέλετε να κάνετε μια εξαίρεση στην πολιτική ακύρωσής σας ή όχι.

    Ποια συμβάντα μεγάλης κλίμακας δεν θα καλύπτονται από την ενημερωμένη πολιτική;
    Η πολιτική μας θα παραμείνει ως επί το πλείστον ίδια για τα συμβάντα μεγάλης κλίμακας. Οι επισκέπτες θα εξακολουθούν να έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αν, για παράδειγμα, μια απρόβλεπτη φυσική καταστροφή τους εμποδίσει να ταξιδέψουν. Αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι η πολιτική ακύρωσής σας θα ισχύει για τους επισκέπτες πιο συχνά από ό,τι η παλιά πολιτική μας.

    Τι είδους ασφάλεια θα προσφέρετε και πώς θα προσφέρεται στους επισκέπτες;
    Προσπαθούμε να παρέχουμε επιλογές ταξιδιωτικής ασφάλισης στους επισκέπτες, πρώτα στις ΗΠΑ και, στη συνέχεια, σε άλλες περιοχές σε όλο τον κόσμο. Οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση μέσα από μια συνεργασία με μια κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία.

    Στο μεταξύ, δημιουργήσαμε μια σελίδα για την ταξιδιωτική ασφάλιση, για να ενημερώνουμε τους επισκέπτες σχετικά με την ταξιδιωτική ασφάλιση και να παρέχουμε συνδέσμους για ιστότοπους αναζήτησης προγραμμάτων ταξιδιωτικής ασφάλισης, ώστε οι επισκέπτες σε ορισμένες χώρες και περιοχές να μπορούν να συγκρίνουν προσφορές και να αγοράσουν ένα πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης που ταιριάζει στις ανάγκες τους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς ενημερώνουμε τους επισκέπτες για την ταξιδιωτική ασφάλιση

    Θα επιτρέπει η ενημερωμένη πολιτική στους επισκέπτες να ακυρώνουν κρατήσεις λόγω περιστάσεων που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19;
    Οι αλλαγές στην πολιτική δεν θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη νόσο COVID-19. Οι ακυρώσεις κρατήσεων σε καταλύματα και Εμπειρίες στην Airbnb που έχουν γίνει μετά τις 14 Μαρτίου 2020 και οι οποίες σχετίζονται με τη νόσο COVID-19, θα εξακολουθούν να εξαιρούνται από την πολιτική, εκτός αν εσείς ή ο επισκέπτης σας έχετε προσβληθεί από τη νόσο COVID-19. Λάβετε υπόψη ότι ισχύουν διαφορετικές πολιτικές για τις κρατήσεις στο πρόγραμμα Luxe.

    Οι κρατήσεις για καταλύματα και Εμπειρίες στην Airbnb που έχουν γίνει έως και τις 14 Μαρτίου 2020, θα εξακολουθούν να πληρούν τις προϋποθέσεις. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική ειδικών περιστάσεων και τη νόσο COVID-19

    Ποιες ομοιότητες/διαφορές έχει η ενημερωμένη πολιτική σας με παρόμοιες πολιτικές στον κλάδο της φιλοξενίας;
    Με αυτές τις αλλαγές, πιστεύουμε ότι η πολιτική ειδικών περιστάσεων που παρέχουμε θα είναι από τις πιο διαφανείς στον κλάδο και θα προσφέρει την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα στις ανάγκες οικοδεσποτών και επισκεπτών.

    Με αυτές τις αλλαγές, δεν θα δίνεται επιστροφή χρημάτων στους επισκέπτες σε πολλές περιπτώσεις οι οποίες μπορεί να ίσχυαν στο παρελθόν. Αντ' αυτού, θα δίνεται στους επισκέπτες η επιλογή να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση. Οι αλλαγές δεν θα τεθούν σε ισχύ ακόμη, αλλά θέλαμε να σας ενημερώσουμε για ό,τι αλλάζει.

    Διαβάστε την ενημερωμένη πολιτική στο Κέντρο Βοήθειας και επικοινωνήστε μαζί μας στο Κέντρο Κοινότητας για να μας ενημερώσετε αν έχετε απορίες ή για να μας πείτε τη γνώμη σας. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την τελευταία Ενημέρωση για Οικοδεσπότες, για να μάθετε όσα είπε η Παγκόσμια Υπεύθυνη για Οικοδεσπότες στην Airbnb, Catherine Powell, σχετικά με τις αλλαγές στην πολιτική.

    Σας ευχαριστούμε που είστε οικοδεσπότης στην Airbnb και συνεχίστε να μοιράζεστε τις σκέψεις σας μαζί μας. Οι ιδέες, τα μηνύματα και τα σχόλιά σας αποτελούν πηγή έμπνευσης για το έργο μας και τις επόμενες εβδομάδες θα μοιραστούμε μαζί σας περισσότερες ανακοινώσεις.

    *Αυτή η πολιτική δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Luxe, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή πολιτική επιστροφής χρημάτων επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Αλλάζουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι ακυρώσεις σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και μετά

    • Η πολιτική εξακολουθεί να καλύπτει φυσικές καταστροφές και παρόμοια συμβάντα που είναι απρόβλεπτα και ανεξέλεγκτα

    Airbnb
    23 Σεπ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα