Πώς λειτουργούν οι ακυρώσεις όσον αφορά τις διαμονές

Στην Airbnb, οι οικοδεσπότες μπορούν να επιλέξουν τις πολιτικές ακύρωσης που θα προσφέρουν στους επισκέπτες και οι επισκέπτες μπορούν να τις ελέγξουν πριν κάνουν την κράτησή τους.

Ευέλικτη

  • Δωρεάν ακύρωση έως και 14 ημέρες πριν από την άφιξη (η ώρα εμφανίζεται στο email επιβεβαίωσης). Αν η κράτηση γίνει σε διάστημα μικρότερο από 14 ημέρες πριν από την άφιξη, η ακύρωση θα είναι δωρεάν για 48 ώρες μετά την κράτηση, έως και 24 ώρες πριν από την άφιξη.
  • Κατόπιν, οι επισκέπτες θα μπορούν να ακυρώσουν έως και 24 ώρες πριν από την άφιξη και να λάβουν επιστροφή χρημάτων, η οποία θα αφορά το κόστος διανυκτέρευσης και καθαρισμού, αλλά όχι την προμήθεια υπηρεσιών
1 μέρα πριν
Πέμ, 9 Απρ
15:00
Παράδειγμα

Για πλήρη επιστροφή του κόστους διανυκτέρευσης, ο επισκέπτης πρέπει να ακυρώσει τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την τοπική ώρα άφιξης (εμφανίζεται στο email επιβεβαίωσης). Η προμήθεια υπηρεσιών δεν επιστρέφεται παρά μόνο αν ο επισκέπτης ακυρώσει εντός της περιόδου δωρεάν ακύρωσης για την κράτησή του.

Άφιξη
Παρ, 10 Απρ
15:00

Αν ο επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση λιγότερες από 24 ώρες πριν την ημερομηνία άφιξης, τα χρήματα για την πρώτη διανυκτέρευση δεν επιστρέφονται.

Αναχώρηση
Δευ, 13 Απρ
11:00

Αν, μετά την άφιξή του, ο επισκέπτης αποφασίσει να φύγει νωρίτερα, θα λάβει πλήρη επιστροφή του κόστους διαμονής για τις διανυκτερεύσεις που δεν θα κάνει 24 ώρες μετά την επίσημη ακύρωση.



Σημείωση: Οι επισκέπτες δεν θα λάβουν επιστροφή της προμήθειας υπηρεσιών της Airbnb, σε περίπτωση που έχουν λάβει 3 επιστροφές προμήθειας υπηρεσιών τους τελευταίους 12 μήνες ή σε περίπτωση που η κράτηση που ακυρώθηκε συμπίπτει με μια υπάρχουσα κράτηση.


Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχει περίπτωση οι επισκέπτες να λάβουν επιστροφή χρημάτων για το κόστος καθαρισμού;

Το κόστος καθαρισμού επιστρέφεται αν ο επισκέπτης ακυρώσει πριν από την άφιξη.

Μπορούν οι επισκέπτες να λάβουν επιστροφή χρημάτων αν η καταχώρηση δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους;

Σε περίπτωση που η καταχώρηση δεν είναι προσβάσιμη, καθαρή, ασφαλής ή αν υπάρχει κάποιο ζώο που ο οικοδεσπότης δεν ανέφερε στην περιγραφή της καταχώρησης, βοηθούμε τους επισκέπτες να βρουν έναν άλλο χώρο διαμονής ή να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Μάθετε περισσότερα

Μπορούν οι επισκέπτες να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων αν ο οικοδεσπότης δεν μπορεί ή δεν θέλει να διορθώσει κάποιο πρόβλημα;

Οι επισκέπτες θα πρέπει να επικοινωνήστε μαζί μας επικοινωνήσουν μαζί μας εντός 24 ωρών από τον εντοπισμό του προβλήματος. Για υποθέσεις υποστήριξης που πληρούν τις προϋποθέσεις, θα ακυρώνουμε την κράτηση και θα εγκρίνουμε επιστροφή χρημάτων.

Τι συμβαίνει αν ένας επισκέπτης πρέπει να ακυρώσει την κράτηση λόγω έκτακτης ανάγκης;

Ενδέχεται να μπορούμε να εγκρίνουμε επιστροφή χρημάτων αν ένας επισκέπτης αναγκαστεί να ακυρώσει λόγω έκτακτης ανάγκης. Μάθετε περισσότερα

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λάβω την επιστροφή χρημάτων;

Στέλνουμε την επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την ακύρωση, η οποία εμφανίζεται εντός 3-5 ημερών, αλλά μερικές φορές χρειάζονται έως και 15 ημέρες για να εμφανιστεί στον αρχικό τρόπο πληρωμής. Σε ορισμένες χώρες, όπως η Βραζιλία και η Ινδία, ενδέχεται να χρειαστούν έως και 2 μήνες για να εμφανιστεί η επιστροφή χρημάτων.