Απαιτούμε από τους οικοδεσπότες να ακολουθούν τους κανόνες μας για αυτούς τους τομείς, οι οποίοι βοηθούν στη δημιουργία άνετων και αξιόπιστων διαμονών για τους επισκέπτες:
Οι οικοδεσπότες αναμένεται επίσης να διατηρούν υψηλές βαθμολογίες στις κριτικές, καθώς οι επισκέπτες περιμένουν ένα σταθερό επίπεδο ποιότητας και χρησιμοποιούν τις κριτικές για να μοιραστούν την εμπειρία τους.
Οι καταχωρήσεις θα πρέπει να διατηρούν υψηλή συνολική βαθμολογία από κριτικές και να αποφεύγουν πάρα πολλές χαμηλές βαθμολογίες. Έχουμε διαπιστώσει ότι οι οικοδεσπότες που λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές τείνουν να επικεντρώνονται σε τέσσερα πράγματα: δέσμευση κράτησης, έγκαιρη επικοινωνία, ακριβή στοιχεία καταχώρησης και καθαριότητα.
Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να τηρούν τις αποδεκτές κρατήσεις και να προσφέρουν μια αξιόπιστη εμπειρία άφιξης.
Οι οικοδεσπότες ή οι συνοικοδεσπότες θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε ερωτήματα επισκεπτών ή απροσδόκητα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής.
Αναγνωρίζουμε ότι οι οικοδεσπότες έχουν πολλές απαιτήσεις για τον χρόνο τους. Αυτό που θεωρείται εύλογος χρόνος απάντησης μπορεί να εξαρτάται από συγκεκριμένες περιστάσεις, όπως τη φύση του ερωτήματος ενός επισκέπτη και το στάδιο του ταξιδιού του.
Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης επικοινωνήσει μαζί σας για μια ερώτηση που είναι σημαντική για τη διαμονή του:
Η σελίδα της καταχώρησης τη στιγμή της κράτησης θα πρέπει να περιγράφει με ακρίβεια το κατάλυμα και να αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά και τις παροχές που θα είναι διαθέσιμες στην καταχώρηση από την άφιξη μέχρι την αναχώρηση, όπως:
Όλες οι καταχωρήσεις θα πρέπει να είναι καθαρές και απαλλαγμένες από κινδύνους για την υγεία πριν από την άφιξη του επισκέπτη.
Η Airbnb ενθαρρύνει τους επισκέπτες να αναφέρουν άμεσα τις παραβιάσεις αυτών των κύριων κανόνων. Όταν ένας επισκέπτης αντιμετωπίζει μια υποψία ή πραγματική παραβίαση αυτών των κύριων κανόνων, ζητάμε:
Δεσμευόμαστε να εφαρμόζουμε αυτούς τους κύριους κανόνες. Όταν αναφέρεται μια βασική παραβίαση κανόνα, η Airbnb θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον οικοδεσπότη για να καταλάβει τι συνέβη.
Οι ενέργειες που λαμβάνουμε ενδέχεται να περιλαμβάνουν την παροχή πληροφοριών στους οικοδεσπότες σχετικά με αυτήν την πολιτική και την έκδοση προειδοποιήσεων. Όταν αναφέρονται επανειλημμένες ή σοβαρές παραβιάσεις αυτών των κύριων κανόνων, οι οικοδεσπότες ή οι καταχωρήσεις τους ενδέχεται να τεθούν σε αναστολή ή να διαγραφούν από την πλατφόρμα.
Ανάλογα με τη φύση της παραβίασης, η Airbnb μπορεί επίσης να προβεί σε άλλες ενέργειες, όπως την ακύρωση μιας επερχόμενης ή ενεργής κράτησης, την επιστροφή χρημάτων σε έναν επισκέπτη από την πληρωμή οικοδεσπότη ή/και την απαίτηση από τους οικοδεσπότες να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία ότι αντιμετώπισαν προβλήματα πριν μπορέσουν να συνεχίσουν να φιλοξενούν επισκέπτες.
Επιπλέον, ένας οικοδεσπότης που ακυρώνει μια επιβεβαιωμένη κράτηση ή διαπιστώνεται ότι ευθύνεται για μια ακύρωση, μπορεί να αντιμετωπίσει άλλες συνέπειες σύμφωνα με την Πολιτική Ακύρωσης Οικοδεσπότη. Η Airbnb ενδέχεται να παραιτηθεί από τις χρεώσεις ακύρωσης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, άλλες συνέπειες αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει για ορισμένους βάσιμους λόγους που δεν μπορούν να ελέγξουν τον οικοδεσπότη.
Οι οικοδεσπότες μπορούν να υποβάλουν ένσταση σε αποφάσεις βάσει αυτής της πολιτικής, επικοινωνώντας με την υποστήριξη πελατών ή μέσω του συνδέσμου που παρέχουμε για να ξεκινήσουν τη διαδικασία προσφυγής. Κατά τον έλεγχο των ενστάσεων, θα εξετάσουμε τυχόν πρόσθετες λεπτομέρειες που παρέχει ο οικοδεσπότης, όπως νέες ή διορθωμένες πληροφορίες, παραβιάσεις της Πολιτικής για τις Κριτικές ή άλλες σχετικές περιστάσεις που σχετίζονται με την παραβίαση.