Φιλοξενία στην Airbnb
Προσφέρετε άνετες διαμονές και λάβετε εξαιρετικές κριτικές
Ποιες είναι οι προσδοκίες για τους οικοδεσπότες;
Θέλουμε να σας δώσουμε σαφή καθοδήγηση, ώστε να γνωρίζετε ποιες είναι οι προσδοκίες και να μπορείτε να προσφέρετε διαμονές 5 αστέρων κάθε φορά που μοιράζεστε το σπίτι σας.
Ζητούμε από όλους τους οικοδεσπότες να ικανοποιούν πέντε βασικές απαιτήσεις: συνολική αξιολόγηση, ρυθμό απάντησης, ακυρώσεις, αποδοχή κρατήσεων και βασικές παροχές. Πέρα από τα βασικά, θα λαμβάνετε επίσης κριτικές από τους επισκέπτες που μένουν μαζί σας.
Είστε ήδη οικοδεσπότης; Ελέγξτε την Πρόοδό σας, για να δείτε πόσο καλά τα πάτε.
Βασικές απαιτήσεις
Για όσο το δυνατόν πιο άνετες και αξιόπιστες διαμονές επισκεπτών, όλα τα σπίτια και όλοι οι οικοδεσπότες πρέπει να ικανοποιούν πέντε βασικές απαιτήσεις.
Βασικές παροχές
Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, κάθε επισκέπτης θα πρέπει να έχει όσα χρειάζεται για να κάνει ένα ντους και να απολαύσει τον ύπνο του. Συστήνεται να προσφέρετε κι άλλες παροχές αν θέλετε, αλλά είναι υποχρεωτικό να προσφέρετε τουλάχιστον αυτά τα βασικά.
  • Χαρτί υγείας
  • Σαπούνι
  • Λευκά είδη/σεντόνια
  • Τουλάχιστον μία πετσέτα ανά επισκέπτη
  • Τουλάχιστον ένα μαξιλάρι ανά επισκέπτη
Δείξτε ανταπόκριση
Απαντώντας γρήγορα στους επισκέπτες που επικοινωνούν μαζί σας, δείχνετε ότι είστε οικοδεσπότης που νοιάζεται. Το πόσο συχνά και γρήγορα απαντάτε στα αιτήματα κράτησης και στα ερωτήματα που δέχεστε υπολογίζεται στον ρυθμό απάντησής σας. Ζητούμε από τους οικοδεσπότες να απαντούν σε αυτού του τύπου τα μηνύματα εντός 24 ωρών.
Αποδοχή αιτημάτων κράτησης
Στους επισκέπτες δεν αρέσει να χρειάζεται να στέλνουν 4 ή 5 αιτήματα για να βρουν έναν διαθέσιμο χώρο, οπότε αν το ημερολόγιό σας δείχνει ότι είστε διαθέσιμος, αναμένουμε ότι θα δέχεστε τα περισσότερα αιτήματα. Βεβαιωθείτε ότι το ημερολόγιο της καταχώρησής σας δείχνει τις ημέρες που μπορείτε να φιλοξενήσετε. Με αυτόν τον τρόπο έχετε περισσότερες πιθανότητες να λάβετε αιτήματα κράτησης, για κρατήσεις που μπορείτε πραγματικά να φιλοξενήσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ρυθμίσεις διαθεσιμότητας για να αποκλείσετε το χρονικό διάστημα μεταξύ των κρατήσεων ή για να αποτρέψετε αιτήματα της ίδιας ημέρας ή πολύ μελλοντικές κρατήσεις.
Αποφυγή ακυρώσεων αιτημάτων
Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις ακυρώσεις και ζητάμε από όλους τους οικοδεσπότες να αποφεύγουν την ακύρωση καθώς το ταξιδιωτικό πρόγραμμα των επισκεπτών εξαρτάται από τις ακυρώσεις! Αν ακυρώσετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση, θα σας επιβληθούν κυρώσεις, συμπεριλαμβανομένων των χρηματικών ποινών. Σας ζητάμε να αποφεύγετε την ακύρωση επιβεβαιωμένων κρατήσεων, εκτός αν υπάρχουν ελαφρυντικές περιστάσεις.
Λήψη θετικών κριτικών
Οι επισκέπτες χρειάζονται να ξέρουν ότι μπορούν να βασιστούν σε ένα σταθερό επίπεδο ποιότητας, ανεξάρτητα από το πού κάνουν κράτηση. Στο τέλος κάθε διαμονής, οι επισκέπτες θα αφήσουν κριτική για την εμπειρία τους μαζί σας κι αυτός είναι ένας ένας από τους τρόπους με τους οποίους σας αξιολογούμε ως οικοδεσπότη. Η συνολική σας αξιολόγηση είναι η μέση βαθμολογία κριτικών σας από όλους τους επισκέπτες που έχετε φιλοξενήσει.
Ως οικοδεσπότης, θα έχετε την ευκαιρία να αξιολογήσετε κι εσείς τους επισκέπτες, για την καθαριότητα, την ευγένεια και την επικοινωνία τους. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να διασφαλίσουμε ότι οι επισκέπτες αντιμετωπίζουν τα σπίτια που μένουν σαν να ήταν δικά τους. Οι επισκέπτες που επισημαίνονται συνεχώς αρνητικά από τους οικοδεσπότες ενδέχεται να υπόκεινται σε κυρώσεις.
Επίτευξη εξαιρετικών κριτικών από τους επισκέπτες
Έχουμε διαπιστώσει ότι οι οικοδεσπότες που λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές τείνουν να επικεντρώνονται σε τέσσερα πράγματα: καθαριότητα, ακριβείς πληροφορίες καταχώρησης, ομαλή άφιξη και τακτική επικοινωνία.
Καθαριότητα
Οι επισκέπτες θα περιμένουν να δουν τον καθαρό και τακτοποιημένο χώρο που βλέπουν στις φωτογραφίες σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει τον εαυτό σας αρκετό χρόνο για να καθαρίσετε μεταξύ των επισκεπτών, ειδικά όταν έχετε τη μία κράτηση μετά την άλλη.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν την καθαριότητα του χώρου σας και ο μέσος όρος των αξιολογήσεών σας θα εμφανίζεται στη σελίδα της καταχώρησης. Αν λαμβάνετε σταθερά χαμηλή βαθμολογία στην καθαριότητα, μπορεί να σας επιβληθούν κυρώσεις.
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
  • Καθαρίστε κάθε δωμάτιο στο οποίο έχουν πρόσβαση οι επισκέπτες και ιδιαίτερα τα υπνοδωμάτια, τα μπάνια και την κουζίνα
  • Ελέγξτε ότι δεν υπάρχουν τρίχες, σκόνη ή μούχλα στις επιφάνειες και στα δάπεδα
  • Προετοιμαστείτε ανάμεσα σε κάθε διαμονή:
  • Προσφέρετε καθαρά σεντόνια/κλινοσκεπάσματα και πετσέτες στους επισκέπτες
  • Πετάξτε σκουπίδια, τρόφιμα και τα κατάλοιπα από τους προηγούμενους επισκέπτες
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Αφήστε χρόνο ανάμεσα στις κρατήσεις σας ώστε να προετοιμαστείτε μεταξύ των επισκεπτών. Μπορείτε να ενημερώσετε τις προτιμήσεις κρατήσεων για να αποκλείσετε μία ή δύο νύχτες πριν την κράτηση
  • Ρυθμίστε ένα κόστος καθαρισμού και χρησιμοποιήστε τα επιπλέον χρήματα για να πληρώσετε για προϊόντα καθαρισμού ή για να προσλάβετε επαγγελματική υπηρεσία καθαρισμού
  • Αφήστε προϊόντα καθαρισμού στον χώρο σας, ώστε οι επισκέπτες σας να μπορούν να καθαρίσουν αν χυθεί ή λερωθεί κάτι
Ακριβή στοιχεία καταχώρησης
Ο καθορισμός των σωστών προσδοκιών πριν από ένα ταξίδι μπορεί να κάνει την εμπειρία καλύτερη τόσο για εσάς όσο και για τους επισκέπτες σας. Μπορείτε να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να αποφασίσουν αν ο χώρος σας ικανοποιεί τις ανάγκες τους παρέχοντας σαφείς πληροφορίες και απαραίτητες λεπτομέρειες όπως αν επιτρέπετε τα κατοικίδια ζώα. Μια λεπτομερής καταχώρηση και προφίλ σάς βοηθούν να προσελκύσετε τους επισκέπτες που αναζητούν έναν χώρο σαν τον δικό σας.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχετε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
  • Ακριβής και ενημερωμένη διεύθυνση (θα κοινοποιηθεί μόνο μετά την κράτηση του επισκέπτη)
  • Οι πληροφορίες σχετικά με το υπνοδωμάτιο και την ιδιωτικότητα του μπάνιου είναι ακριβείς
  • Καταχώρηση φωτογραφιών που αντιπροσωπεύουν την κατάσταση και τη διάταξη του χώρου
  • Οι παροχές είναι όπως περιγράφηκαν, υπάρχουν και λειτουργούν
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Χρησιμοποιήστε αρκετές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας με λεζάντες και γράψτε μια αναλυτική περιγραφή του χώρου
  • Συντάξτε Κανόνες Σπιτιού για να ρυθμίσετε καταστάσεις που θα ενδιαφέρουν τους επισκέπτες σας. Οι κανόνες σας μπορούν να είναι σαφείς για το τι επιτρέπετε και τι όχι, όπως το κάπνισμα, τα κατοικίδια ζώα ή τους επιπλέον επισκέπτες.
  • Ενημερώστε τους επισκέπτες σας αν υπάρχουν σημεία της καταχώρησης στα οποία δεν επιτρέπεται η πρόσβαση, όπως ένα γκαράζ ή μία σοφίτα.
  • Να είστε ειλικρινής σχετικά με αστάθμητους παράγοντες που θα επηρεάσουν τη διαμονή των επισκεπτών σας. Οι επισκέπτες σας πρέπει να ξέρουν ότι θα υπάρχει φασαρία αν οι γείτονές σας μόλις ξεκίνησαν να κάνουν ανακαίνιση στο σπίτι τους, ή αν πρέπει να ανέβουν με τα πόδια 8 ορόφους για να φτάσουν στο χώρο σας.
ΠΑΡΟΧΕΣ
Καταχωρίστε όλες τις παροχές που προσφέρετε και βεβαιωθείτε ότι όλες είναι διαθέσιμες και λειτουργικές
ΤΙΜΗ ΑΝΑ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ
Βεβαιωθείτε ότι ο χώρος σας ταιριάζει με την τιμή που ορίζετε. Μια πολύ υψηλή τιμή μπορεί να κάνει τους ταξιδιώτες να υποθέτουν ότι η καταχώρησή σας είναι ιδιαίτερα πολυτελής. Χρειάζεστε βοήθεια; Δοκιμάστε να δείτε άλλες καταχωρήσεις στην περιοχή σας ή ενεργοποιήστε την Έξυπνη Τιμολόγηση.
Εύκολη άφιξη
Μια σαφής και απλή διαδικασία άφιξης θα βοηθήσει τους καλεσμένους σας να χαλαρώσουν μετά το ταξίδι. Οι επισκέπτες θα κληθούν να αξιολογήσουν την εμπειρία της άφιξής τους στο τέλος της διαμονής.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Δημιουργήστε έναν οδηγό άφιξης για την καταχώρησή σας–θα το κοινοποιήσουμε στους καλεσμένους σας 24 ώρες πριν την άφιξη, ώστε να έχουν ό,τι χρειάζονται για να φτάσουν ομαλά
  • Αν σκοπεύετε να υποδεχθείτε τους επισκέπτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε συνεννοηθεί για την ώρα άφιηξης εκ των προτέρων
  • Αν προσφέρετε άφιξη χωρίς παρουσία οικοδεσπότη, προσθέστε τις πληροφορίες αυτές στην ενότητα Πληροφορίες για επισκέπτες της καταχώρησής σας
  • Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας σε περίπτωση που υπάρξει κάποια καθυστέρηση στο ταξίδι τους ή αν έχουν κάποια ερώτηση την τελευταία στιγμή
  • Δώστε τους επισκέπτες σας αναλυτικές οδηγίες για το πώς να φτάσουν στην καταχώρησή σας— μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο προσθέτοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο εγχειρίδιο σπιτιού σας
Υποστήριξη επισκεπτών κατά τη διάρκεια της διαμονής
Είτε μένετε στο χώρο μαζί με τους επισκέπτες σας είτε όχι, είναι σημαντικό να είστε διαθέσιμος/η γι' αυτούς καθ' όλη τη διάρκεια της διαμονής τους. Οι επισκέπτες σας θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τη σαφήνεια και τη συνοχή στην επικοινωνία σας στο τέλος της διαμονής τους—και ο μέσος όρος των αξιολογήσεων που λαμβάνετε θα εμφανιστεί στη σελίδα της καταχώρησής σας.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Να είστε δραστήριοι στην επικοινωνία, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν ότι είστε διαθέσιμοι. Φτάστε νωρίς για να συντονίσετε την άφιξη. Αν δεν υποδεχθείτε τους καλεσμένους σας όταν φτάσουν, μπορείτε να τους στείλετε ένα μήνυμα κατά την άφιξή τους για να βεβαιωθείτε ότι όλα πήγαν καλά.
  • Αν επιβεβαιώσετε μια κράτηση και κάτι αλλάξει στην καταχώρησή σας, ενημερώστε τον επισκέπτη σας εκ των προτέρων.
  • Κατεβάστε την εφαρμογή της Airbnb ώστε να μπορείτε να απαντάτε στα μηνύματα οπουδήποτε.
  • Αν δεν πρόκειται να είστε στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής, μπορείτε να συστήσετε στους επισκέπτες σας ένα πρόσωπο για την επικοινωνία τους που θα βρίσκεται κοντά.