Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Πολιτική Κοινότητας

Κύριοι κανόνες για οικοδεσπότες καταλυμάτων

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε αυτόματα.

Απαιτούμε από τους οικοδεσπότες να ακολουθούν τους κανόνες μας για αυτούς τους τομείς, οι οποίοι βοηθούν στη δημιουργία άνετων και αξιόπιστων διαμονών για τους επισκέπτες:

  • Δέσμευση κράτησης
  • Έγκαιρη επικοινωνία
  • Ακρίβεια καταχώρησης
  • Καθαριότητα καταχώρησης

Οι οικοδεσπότες αναμένεται επίσης να διατηρούν υψηλές βαθμολογίες στις κριτικές, καθώς οι επισκέπτες περιμένουν ένα σταθερό επίπεδο ποιότητας και χρησιμοποιούν τις κριτικές για να μοιραστούν την εμπειρία τους.

Λεπτομέρειες για τους κύριους κανόνες

Θετικές βαθμολογίες κριτικών

Οι καταχωρήσεις θα πρέπει να διατηρούν υψηλή συνολική βαθμολογία από κριτικές και να αποφεύγουν πάρα πολλές χαμηλές βαθμολογίες. Έχουμε διαπιστώσει ότι οι οικοδεσπότες που λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές τείνουν να επικεντρώνονται σε τέσσερα πράγματα: δέσμευση κράτησης, έγκαιρη επικοινωνία, ακριβή στοιχεία καταχώρησης και καθαριότητα.

Δέσμευση κράτησης

Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να τηρούν τις αποδεκτές κρατήσεις και να προσφέρουν μια αξιόπιστη εμπειρία άφιξης.

  • Ακυρώσεις: Οι οικοδεσπότες δεν πρέπει να ακυρώνουν τις επιβεβαιωμένες κρατήσεις, εκτός αν υπάρχουν ορισμένοι βάσιμοι λόγοι πέρα από τον έλεγχο του οικοδεσπότη. Ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις, οι οικοδεσπότες θα πρέπει να κάνουν ό, τι καλύτερο μπορούν για να ακυρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο και να επικοινωνήσουν με την Airbnb αν χρειάζονται βοήθεια.
  • Άφιξη: Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να παρέχουν στους επισκέπτες τους τη δυνατότητα να έχουν εύκολη πρόσβαση στην καταχώρηση κατά την άφιξη (π.χ.: σωστές οδηγίες, ενημερωμένο κωδικό πρόσβασης κ.λπ.) και καθ 'όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.

Έγκαιρη επικοινωνία

Οι οικοδεσπότες ή οι συνοικοδεσπότες θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε ερωτήματα επισκεπτών ή απροσδόκητα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής.

Αναγνωρίζουμε ότι οι οικοδεσπότες έχουν πολλές απαιτήσεις για τον χρόνο τους. Αυτό που θεωρείται εύλογος χρόνος απάντησης μπορεί να εξαρτάται από συγκεκριμένες περιστάσεις, όπως τη φύση του ερωτήματος ενός επισκέπτη και το στάδιο του ταξιδιού του.

Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης επικοινωνήσει μαζί σας για μια ερώτηση που είναι σημαντική για τη διαμονή του:

  • Πριν από τη διαμονή:
    • Αν η άφιξη λήγει σε περισσότερες από πέντε ημέρες, αναμένουμε από τους οικοδεσπότες να απαντούν στους επισκέπτες εντός τριών ημερών από τη λήψη μηνύματος. Αυτό συμβαίνει όταν οι επισκέπτες είναι πιθανό να επικοινωνήσουν μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες για να σχεδιάσουν τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους.
  • Πριν από την άφιξη και κατά τη διάρκεια της διαμονής:
    • Κοντά στην ώρα άφιξης ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαμονής (χαμένη βασική παροχή, πρόβλημα πρόσβασης στην καταχώρηση κ.λπ.), είναι ιδιαίτερα σημαντικό να απαντάτε γρήγορα στα μηνύματα των επισκεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτών των στιγμών, οι οικοδεσπότες πρέπει να απαντούν εντός 1 ώρας στα μηνύματα των επισκεπτών που λαμβάνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εκτός των τοπικών ωρών κατά τη διάρκεια της ημέρας, η Airbnb μπορεί να παρέχει άμεση βοήθεια στους επισκέπτες που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα με το ταξίδι τους, αν ο οικοδεσπότης δεν απαντά.
    • Διαφορετικά, όταν ένας επισκέπτης επικοινωνήσει μαζί σας κατά τη διάρκεια της διαμονής ή εντός πέντε ημερών από την άφιξή του, είναι καλύτερο να απαντάτε εντός 12 ωρών στα μηνύματα των επισκεπτών που λαμβάνονται κατά τη διάρκεια της τοπικής ημέρας. Αυτό συμβαίνει επειδή αν η άφιξη είναι εντός πέντε ημερών, οι επισκέπτες ενδέχεται να ξεκινούν το ταξίδι τους και ενδέχεται να χρειαστούν επιβεβαίωση των τελικών στοιχείων, όπως οι οδηγίες άφιξης ή η τοποθεσία της καταχώρησης.

Ακρίβεια καταχώρησης

Η σελίδα της καταχώρησης τη στιγμή της κράτησης θα πρέπει να περιγράφει με ακρίβεια το κατάλυμα και να αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά και τις παροχές που θα είναι διαθέσιμες στην καταχώρηση από την άφιξη μέχρι την αναχώρηση, όπως:

  • Στοιχεία κράτησης: Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να αλλάζουν μόνο τα στοιχεία μιας αποδεκτής κράτησης (ημερομηνίες, τιμή κ.λπ.) με την προηγούμενη συγκατάθεση του επισκέπτη.
  • Τοποθεσία: Οι πληροφορίες τοποθεσίας (πινέζα χάρτη, διεύθυνση κ.λπ.) στη σελίδα της καταχώρησης θα πρέπει να είναι ακριβείς. Η σελίδα της καταχώρησης θα πρέπει επίσης να αποκαλύπτει τυχόν πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον που μπορεί να επηρεάσουν το επίπεδο θορύβου.
  • Τύπος, μέγεθος και ιδιωτικότητα: Η σελίδα της καταχώρησης θα πρέπει να περιγράφει με ακρίβεια τον τύπο του καταλύματος που προσφέρεται (ιδιωτικό δωμάτιο, ολόκληρο κατάλυμα κ.λπ.), τη διαρρύθμιση της καταχώρησης (αριθμός υπνοδωματίων, μέγεθος κρεβατιών κ.λπ.) και το επίπεδο ιδιωτικότητας (παρουσία διαχειριστή ιδιοκτησίας στον χώρο, άλλων επισκεπτών κ.λπ.).
  • Ιδιοκτησία: Ο χώρος που παρέχεται θα πρέπει να είναι αυτός για τον οποίο έγινε κράτηση και οι φωτογραφίες και η περιγραφή στη σελίδα της καταχώρησης θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια τον χώρο που παρέχεται. Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να αντικαταστήσουν τη μία καταχώρηση με την άλλη μόνο αν έχουν συμφωνήσει εκ των προτέρων με τον επισκέπτη και ο επισκέπτης έχει αποδεχτεί ένα αίτημα αλλαγής κράτησης.
  • Παροχές και κανόνες σπιτιού: Η σελίδα της καταχώρησης θα πρέπει να αναφέρει τους ισχύοντες κανόνες σπιτιού και να αντιπροσωπεύει με ακρίβεια όλες τις διαθέσιμες παροχές (τζακούζι, κουζίνα, γυμναστήριο κ.λπ.) και τα χαρακτηριστικά που προσφέρονται στην καταχώρηση. Αν η καταχώρηση διαφημίζει "απαραίτητες παροχές", όλες οι παροχές από αυτήν τη λίστα θα πρέπει να είναι διαθέσιμες για τους επισκέπτες. Αν υπάρχουν περιορισμοί που σχετίζονται με την πρόσβαση στις παροχές, θα πρέπει επίσης να γνωστοποιούνται πλήρως στη σελίδα της καταχώρησης (για παράδειγμα, μια πισίνα που είναι διαθέσιμη μόνο για συγκεκριμένες ώρες ή μήνες του έτους).

Καθαριότητα καταχώρησης

Όλες οι καταχωρήσεις θα πρέπει να είναι καθαρές και απαλλαγμένες από κινδύνους για την υγεία πριν από την άφιξη του επισκέπτη.

  • Υγεία και ασφάλεια: Οι καταχωρήσεις δεν πρέπει να ενέχουν κινδύνους για την υγεία (μούχλα, παράσιτα κ.λπ.).
  • Καθαριότητα: Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να παρέχουν καταχωρήσεις που πληρούν υψηλά πρότυπα καθαριότητας (χωρίς εκτεταμένη σκόνη, τρίχωμα κατοικίδιου, βρόμικα πιάτα κ.λπ.).
  • Μετακίνηση επισκεπτών: Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να φροντίζουν να καθαρίζουν μεταξύ κάθε διαμονής (να πλένουν τα ρούχα τους, να βγάζουν έξω τα σκουπίδια, να σκουπίζουν με ηλεκτρική σκούπα, να σκουπίζουν τις επιφάνειες κ.λπ.).

Αναφορά παραβίασης

Η Airbnb ενθαρρύνει τους επισκέπτες να αναφέρουν άμεσα τις παραβιάσεις αυτών των κύριων κανόνων. Όταν ένας επισκέπτης αντιμετωπίζει μια υποψία ή πραγματική παραβίαση αυτών των κύριων κανόνων, ζητάμε:

  • Επικοινωνήστε με τον οικοδεσπότη. Ο οικοδεσπότης είναι στην καλύτερη θέση για να επιλύσει γρήγορα τα προβλήματα.
  • Καταγράψτε το πρόβλημα χρησιμοποιώντας τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων, τις φωτογραφίες κ.λπ. της Airbnb.
  • Αν ο οικοδεσπότης δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να αναφέρετε απευθείας το πρόβλημα ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.
  • Αφήστε μια ειλικρινή κριτική με σχόλια, ώστε ο οικοδεσπότης να μπορεί να βελτιωθεί για τους μελλοντικούς επισκέπτες.

Πώς να διατηρήσετε τους οικοδεσπότες σε αυτούς τους κύριους κανόνες

Δεσμευόμαστε να εφαρμόζουμε αυτούς τους κύριους κανόνες. Όταν αναφέρεται μια βασική παραβίαση κανόνα, η Airbnb θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον οικοδεσπότη για να καταλάβει τι συνέβη.

Οι ενέργειες που λαμβάνουμε ενδέχεται να περιλαμβάνουν την παροχή πληροφοριών στους οικοδεσπότες σχετικά με αυτήν την πολιτική και την έκδοση προειδοποιήσεων. Όταν αναφέρονται επανειλημμένες ή σοβαρές παραβιάσεις αυτών των κύριων κανόνων, οι οικοδεσπότες ή οι καταχωρήσεις τους ενδέχεται να τεθούν σε αναστολή ή να διαγραφούν από την πλατφόρμα.

Ανάλογα με τη φύση της παραβίασης, η Airbnb μπορεί επίσης να προβεί σε άλλες ενέργειες, όπως την ακύρωση μιας επερχόμενης ή ενεργής κράτησης, την επιστροφή χρημάτων σε έναν επισκέπτη από την πληρωμή οικοδεσπότη ή/και την απαίτηση από τους οικοδεσπότες να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία ότι αντιμετώπισαν προβλήματα πριν μπορέσουν να συνεχίσουν να φιλοξενούν επισκέπτες.

Επιπλέον, ένας οικοδεσπότης που ακυρώνει μια επιβεβαιωμένη κράτηση ή διαπιστώνεται ότι ευθύνεται για μια ακύρωση, μπορεί να αντιμετωπίσει άλλες συνέπειες σύμφωνα με την Πολιτική Ακύρωσης Οικοδεσπότη. Η Airbnb ενδέχεται να παραιτηθεί από τις χρεώσεις ακύρωσης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, άλλες συνέπειες αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει για ορισμένους βάσιμους λόγους που δεν μπορούν να ελέγξουν τον οικοδεσπότη.

Παραβιάσεις με ένδικα μέσα

Οι οικοδεσπότες μπορούν να υποβάλουν ένσταση σε αποφάσεις βάσει αυτής της πολιτικής, επικοινωνώντας με την υποστήριξη πελατών ή μέσω του συνδέσμου που παρέχουμε για να ξεκινήσουν τη διαδικασία προσφυγής. Κατά τον έλεγχο των ενστάσεων, θα εξετάσουμε τυχόν πρόσθετες λεπτομέρειες που παρέχει ο οικοδεσπότης, όπως νέες ή διορθωμένες πληροφορίες, παραβιάσεις της Πολιτικής για τις Κριτικές ή άλλες σχετικές περιστάσεις που σχετίζονται με την παραβίαση.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή