Πρότυπα φιλοξενίας

Ποια είναι τα Πρότυπα Φιλοξενίας;

Αυτά τα πρότυπα μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε εξαιρετικές κριτικές προσφέροντας άριστη και αξιόπιστη φιλοξενία. Μπορείτε να βλέπετε πώς τα πάτε ελέγχοντας τις αξιολογήσεις και τα σχόλια των επισκεπτών σας.

Αν πάτε στον πίνακα διαχείρισής σας, θα δείτε τις αξιολογήσεις που έχετε λάβει για την επικοινωνία, την άφιξη, την ακρίβεια, την καθαριότητα και τη συνολική εμπειρία. Επίσης, στον πίνακα διαχείρισης θα δείτε και το ρυθμό απάντησής σας. Για να δείτε το βαθμό αφοσίωσής σας στις κρατήσεις, ελέγξτε την ενότητα Superhost του πίνακα διαχείρισής σας. Τέλος, ελέγχοντας τακτικά το ημερολόγιό σας, μπορείτε να διατηρήσετε τη διαθεσιμότητά σας ενημερωμένη.

Ενημερωμένη διαθεσιμότητα

Πρέπει πάντα να νιώθετε σίγουρος/η ότι μπορείτε να εξυπηρετήσετε μια κράτηση. Όταν διατηρείτε το ημερολόγιο και τις πληροφορίες της καταχώρησής σας ενημερωμένες, αυξάνετε τις πιθανότητές σας να λαμβάνετε αιτήματα κράτησης που μπορείτε να ικανοποιήσετε.

  • Ενημερώστε το ημερολόγιό σας ώστε να ανταποκρίνεται στη διαθεσιμότητά σας και να μη λαμβάνετε αιτήματα κράτησης για ημερομηνίες κατά τις οποίες δεν μπορείτε να φιλοξενήσετε
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ρυθμίσεις διαθεσιμότητας για να αποκλείετε κάποιο χρόνο προετοιμασίας μεταξύ διαδοχικών κρατήσεων ή για να μην επιτρέπετε αιτήματα για την ίδια μέρα ή για κρατήσεις σε βάθος χρόνου
  • Αν ορίσετε μια ελάχιστη ή μια μέγιστη διαμονή, θα λαμβάνετε αιτήματα μόνο για κρατήσεις που είναι σύμφωνες με τις προτιμήσεις σας

Οι ταξιδιώτες που ψάχνουν ένα μέρος για να μείνουν μας λένε ότι μια απόρριψη μπορεί να τους αποθαρρύνει· γι' αυτό, αν απορρίψετε υπερβολικό αριθμό αιτημάτων κράτησης, η καταχώρησή σας μπορεί να απενεργοποιηθεί προσωρινά.

Επικοινωνία

Κάθε φορά που επικοινωνεί μαζί σας ένας επισκέπτης—είτε έχετε μια κράτηση είτε όχι—η γρήγορη ανταπόκριση δείχνει ότι είστε σοβαρός/ή και αξιόπιστος/η οικοδεσπότης.

Γρήγορες απαντήσεις

Το πόσο συχνά και πόσο γρήγορα απαντάτε στα αιτήματα κράτησης και στα ερωτήματα υπολογίζεται από το ρυθμό απάντησής σας.

  • Απαντήστε στα ερωτήματα και στα αιτήματα κράτησης εντός 24 ωρών για να διατηρήσετε το ρυθμό απάντησής σας
  • Αν η καταχώρησή σας δεν είναι διαθέσιμη ή ένας ταξιδιώτης δεν μπορεί να ακολουθήσει τους Κανόνες Σπιτιού που έχετε ορίσει, φροντίστε να απορρίψετε το αίτημα κράτησης γρήγορα
Υποστήριξη των επισκεπτών

Είτε μένετε στο χώρο μαζί με τους επισκέπτες σας είτε όχι, είναι σημαντικό να είστε διαθέσιμος/η γι' αυτούς καθ' όλη τη διάρκεια της διαμονής τους. Οι επισκέπτες σας θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τη σαφήνεια και τη συνοχή στην επικοινωνία σας. Ο μέσος όρος των αξιολογήσεων που λαμβάνετε εμφανίζεται στη σελίδα της καταχώρησής σας.

  • Αν επιβεβαιώσετε μια κράτηση και κάτι αλλάξει στην καταχώρησή σας, ενημερώστε τον επισκέπτη σας εκ των προτέρων
  • Κατεβάστε την εφαρμογή της Airbnb για να μπορείτε να απαντάτε στα μηνύματα απ' όπου κι αν βρίσκεστε
  • Αν δεν πρόκειται να υποδεχτείτε τους επισκέπτες σας κατ' ιδίαν, μπορείτε να τους στείλετε ένα μήνυμα την ώρα της άφιξής τους για να βεβαιωθείτε ότι όλα πήγαν καλά
  • Αν δεν πρόκειται να είστε στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής, μπορείτε να συστήσετε στους επισκέπτες σας ένα πρόσωπο για την επικοινωνία τους που θα βρίσκεται κοντά

Αν ο ρυθμός απάντησής σας πέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ενδέχεται να επηρεαστεί η θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και να σας επιβληθούν ορισμένες ποινές, όπως να απενεργοποιηθεί προσωρινά η καταχώρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι ταξιδιώτες δε θα διακινδυνεύουν να επικοινωνήσουν μαζί σας και να μη λάβουν καμία απάντηση.

Βαθμός αφοσίωσης

Αφοσίωση στις κρατήσεις

Όταν επιβεβαιώνετε ότι θα φιλοξενήσετε κάποιο άτομο, το άτομο αυτό θεωρεί ότι μπορεί να σας εμπιστευτεί για τις ανάγκες του. Είτε πρόκειται για οικογενειακές διακοπές είτε για ένα επαγγελματικό ταξίδι, μια απρόσμενη αλλαγή στο χώρο διαμονής μπορεί να προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση.

Αν συμβεί κάτι αναπάντεχο και δεν είναι δυνατό να αποφύγετε την ακύρωση μιας επιβεβαιωμένης κράτησης, αυτά είναι μερικά πράγματα που θα πρέπει να έχετε υπόψη:

  • Μόλις βεβαιωθείτε ότι πρέπει να ακυρώσετε, ενημερώστε απευθείας τον επισκέπτη σας. Έτσι, θα έχει όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο για να βρει ένα νέο μέρος για να μείνει.
  • Ακυρώστε την κράτηση στην Airbnb για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
  • Αν γνωρίζετε άλλους οικοδεσπότες στην περιοχή σας, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να τους ρωτήσετε αν μπορούν να φιλοξενήσουν τον επισκέπτη για το ταξίδι του και προσφερθείτε να τους συστήσετε.
  • Όταν προκύπτει κάποια ελαφρυντική περίσταση ή κάποιο ζήτημα ασφαλείας, η Airbnb ενδέχεται να κάνει μια εξαίρεση στις ποινές ακύρωσης οικοδεσπότη.

Θέλουμε οι ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση στην Airbnb να νιώθουν σιγουριά για τα σχέδιά τους κι έτσι δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στις ακυρώσεις. Ενδέχεται να σας επιβληθούν ποινές—ακόμα και οικονομικής φύσεως—αν ακυρώσετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση.

Άφιξη

Οι επισκέπτες σας θα κληθούν να αξιολογήσουν την εμπειρία της άφιξής τους στο τέλος της διαμονής κι αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να αφιερώσετε ιδιαίτερη φροντίδα για να τους κάνετε να νιώσουν άνετα. Να θυμάστε ότι οι επισκέπτες σας μπορεί να είναι κουρασμένοι από το ταξίδι, γι' αυτό είναι σημαντικό η διαδικασία της άφιξης να είναι σαφής και απλή.

  • Περιγράψτε εκ των προτέρων τη διαδικασία που ακολουθείτε για την άφιξη και βεβαιωθείτε ότι πράγματι θα την ακολουθήσετε.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας σε περίπτωση που υπάρξει κάποια καθυστέρηση στο ταξίδι τους ή αν έχουν κάποια ερώτηση την τελευταία στιγμή
  • Δώστε τους επισκέπτες σας αναλυτικές οδηγίες για το πώς να φτάσουν στην καταχώρησή σας και εξοικονομήστε χρόνο προσθέτοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο Εγχειρίδιο Σπιτιού σας
  • Πείτε στους επισκέπτες σας αν θα τους υποδεχτείτε στην πόρτα ή αν θα πρέπει να φροντίσουν να πάρουν το κλειδί από κάποια θυρίδα ή από κάποιο γείτονα

Ακρίβεια

Οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες μάς λένε ότι η εμπειρία τους είναι πολύ καλύτερη όταν μοιράζονται τις προσδοκίες τους με σαφήνεια πριν από το ταξίδι. Ως οικοδεσπότης, μπορείτε να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να αποφασίσουν αν ο χώρος σας ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους παρέχοντας αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με αυτά που προσφέρει η καταχώρησή σας.

Οι επισκέπτες σας θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχετε. Ένα αναλυτικό προφίλ και μια λεπτομερής σελίδα καταχώρησης θα προσελκύσουν επισκέπτες που ταιριάζουν με το στυλ φιλοξενίας που ακολουθείτε και θα σας βοηθήσουν να λάβετε εξαιρετικές αξιολογήσεις.

Οι πληροφορίες της καταχώρησής σας
  • Χρησιμοποιήστε αρκετές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας με λεζάντες και γράψτε μια αναλυτική περιγραφή του χώρου.
  • Συντάξτε Κανόνες Σπιτιού για να ρυθμίσετε καταστάσεις που θα ενδιαφέρουν τους επισκέπτες σας. Αν δε θέλετε να φέρνουν άλλα άτομα στο χώρο, ενημερώστε τους από πριν. Αν δε θέλετε να καπνίζουν στην καταχώρησή σας, πείτε το.
  • Ενημερώστε τους επισκέπτες σας αν υπάρχουν σημεία της καταχώρησης στα οποία δεν επιτρέπεται η πρόσβαση, όπως μια κοινόχρηστη αυλή ή μια σοφίτα.
  • Να είστε ειλικρινής σχετικά με αστάθμητους παράγοντες που θα επηρεάσουν τη διαμονή των επισκεπτών σας. Αν οι γείτονές σας μόλις ξεκίνησαν να κάνουν ανακαίνιση στο σπίτι τους, οι επισκέπτες σας πρέπει να ξέρουν ότι θα υπάρχει φασαρία. Αν πρέπει να ανεβείτε με τα πόδια 8 ορόφους για να φτάσετε στην καταχώρησή σας, μην παραλείψετε να αναφέρετε αυτήν τη λεπτομέρεια. Αν δεν υπάρχει πάντα ζεστό νερό, πείτε το.
Οι παροχές σας

Ένα από τα πράγματα που κάνουν την καταχώρησή σας να ξεχωρίζει είναι το σύνολο των παροχών που προσθέτουν επιπλέον άνεση, καταλληλότητα για οικογένειες ή παροχές για εργασία.

  • Καταχωρίστε όσες παροχές προσφέρετε και βεβαιωθείτε ότι είναι όλες τους διαθέσιμες και λειτουργικές
  • Συντάξτε Κανόνες Σπιτιού για να ρυθμίσετε καταστάσεις που θα ενδιαφέρουν τους επισκέπτες σας. Αν δε θέλετε να φέρνουν άλλα άτομα στο χώρο, ενημερώστε τους από πριν. Αν δε θέλετε να καπνίζουν στην καταχώρησή σας, πείτε το.
Η τιμή σας

Μία πολύ υψηλή τιμή μπορεί να οδηγήσει τους ταξιδιώτες στο συμπέρασμα ότι η καταχώρησή σας είναι ιδιαίτερα πολυτελής—δεν θα πρέπει να περιμένουν να δουν ένα κάστρο και να βρουν ένα εξοχικό σπιτάκι.

Αν λαμβάνετε συχνά κακές αξιολογήσεις σχετικά με την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχετε, ενδέχεται να σας επιβληθούν ποινές. Θέλουμε οι ταξιδιώτες να νιώθουν σίγουροι ότι ο χώρος για τον οποίο κάνουν κράτηση είναι ίδιος με το χώρο που θα βρουν όταν φτάσουν στην καταχώρησή σας.

Καθαριότητα

Μία καθαρή και τακτοποιημένη καταχώρηση είναι πάντα πιο ελκυστική και φιλόξενη. Οι επισκέπτες σας μπορούν να αξιολογήσουν την καθαριότητα της καταχώρησής σας και ο μέσος όρος των αξιολογήσεων εμφανίζεται στη σελίδα της καταχώρησής σας.

Είναι σημαντικό να δίνετε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο για την καθαριότητα, ιδίως όταν έχετε απανωτές κρατήσεις.

  • Καθαρίστε όλους τους χώρους που θα έχουν στη διάθεσή τους οι επισκέπτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, ιδιαίτερα το μπάνιο και την κουζίνα
  • Αν παρέχετε πετσέτες και σεντόνια, φροντίστε να είναι καθαρά
  • Μπορείτε να χρεώσετε κάποιο κόστος καθαρισμού και να χρησιμοποιήσετε τα επιπλέον χρήματα για εξοπλισμό καθαριότητας ή για να προσλάβετε ένα επαγγελματικό συνεργείο καθαρισμού
  • Αφήστε κάποια καθαριστικά είδη στο χώρο σας, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να καθαρίσουν σε περίπτωση που χυθεί κάτι ή αν συμβεί κάποιο άλλο ατύχημα

Αν λαμβάνετε μονίμως κακές αξιολογήσεις για την καθαριότητα του χώρου σας, ενδέχεται να σας επιβληθούν ποινές. Οι ταξιδιώτες περιμένουν να βρουν έναν καθαρό χώρο.

Όμορφο σπίτι στη Θεσσαλονίκη

24 Ολόκληρος χώρος

Συνολική εμπειρία

Οι επισκέπτες σας θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τη συνολική εμπειρία της διαμονής τους στην καταχώρησή σας. Ο μέσος όρος των αξιολογήσεων που λαμβάνετε για τη συνολική εμπειρία θα εμφανίζεται στη σελίδα της καταχώρησής σας. Ο ίδιος μέσος όρος εμφανίζεται και όταν ένας ταξιδιώτης κάνει αναζήτηση για ένα χώρο διαμονής και βλέπει τις καταχωρήσεις που αντιστοιχούν στα κριτήρια αναζήτησής του. Έτσι, μια καλή συνολική αξιολόγηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεχωρίσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

  • Να θυμάστε ότι πολλοί επισκέπτες θα βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους, γι' αυτό προσπαθήστε να προβλέψετε τι θα χρειαστούν, τι μπορεί να τους μπερδέψει και πώς μπορείτε να τους προσφέρετε βοήθεια και καθοδήγηση.
  • Εξατομικεύστε την εμπειρία κάθε επισκέπτη σύμφωνα με τις ανάγκες και την προσωπικότητά του—κι η πιο μικρή χειρονομία μπορεί να αφήσει τις μεγαλύτερες και καλύτερες εντυπώσεις.
  • Ζητήστε σχόλια από τους επισκέπτες σας, για να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε πράγματα που μπορείτε να βελτιώσετε. Μπορούν να σας πουν τις σκέψεις τους από κοντά ή να σας αφήσουν ιδιωτικά σχόλια κατά την υποβολή των αξιολογήσεών τους.
Τιμή

Εσείς έχετε το έλεγχο της τιμής της καταχώρησής σας, αλλά είναι σημαντικό να ορίσετε μια τιμή που θα κρατά τις ισορροπίες ανάμεσα στις προσδοκίες και τις πραγματικές παροχές της καταχώρησής σας. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν και την τιμή της καταχώρησής σας και ο μέσος όρος των αξιολογήσεων εμφανίζεται στη σελίδα της καταχώρησής σας.

  • Μπορείτε να προσαρμόσετε τις τιμές σας ανάλογα με τις εποχικές τάσεις
  • Αν φιλοξενείτε για πρώτη φορά, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να κατεβάσετε λίγο την τιμή σας, ώστε να λάβετε πιο εύκολα τις πρώτες σας κρατήσεις και να αποκτήσετε μερική εμπειρία

Αν λαμβάνετε μονίμως κακές αξιολογήσεις για τη συνολική εμπειρία, ενδέχεται να σας επιβληθούν ποινές. Αν οι αξιολογήσεις σας συνεχίσουν να δείχνουν ότι δυσκολεύεστε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των επισκεπτών, ενδέχεται η καταχώρησή σας να αφαιρεθεί από την πλατφόρμα μας.