Πώς να τροποποιήσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης
Απρόοπτα συμβαίνουν και μερικές φορές δεν μπορείτε να φιλοξενήσετε επισκέπτες, όπως είχατε προγραμματίσει. Οι προηγούμενες κρατήσεις δεν μπορούν να αλλάξουν, αλλά για να τροποποιήσετε μια επιβεβαιωμένη ή ενεργή κράτηση, μπορείτε να στείλετε στον επισκέπτη σας ένα αίτημα αλλαγής κράτησης, προτείνοντας νέες ημερομηνίες, τιμή ή αριθμό επισκεπτών. Μπορείτε ακόμη και να του προτείνετε να μείνει σε διαφορετικό χώρο, αν έχετε περισσότερα από ένα καταλύματα.
Στείλτε ένα αίτημα αλλαγής κράτησης στον επισκέπτη σας
Αν δεν μπορείτε να φιλοξενήσετε τον επισκέπτη σας στον χώρο για τον οποίο έγινε η κράτηση, αλλά μπορείτε να τον φιλοξενήσετε σε άλλο χώρο, θα πρέπει να τον ρωτήσετε αν συμφωνεί, πριν στείλετε αίτημα αλλαγής κράτησης:
- Στείλτε μήνυμα στον επισκέπτη σας σχετικά με την αλλαγή και συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς την προτεινόμενη καταχώρηση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αναφέρει τη διαφορά κόστους, αν υπάρχει.
- Αν ο επισκέπτης συμφωνήσει, στείλτε του ένα αίτημα αλλαγής κράτησης
- Αν δεν συμφωνήσει και δεν θέλει πλέον να διατηρήσει την κράτηση, θα πρέπει να την ακυρώσετε, ώστε να μπορεί να κάνει νέα κράτηση αλλού
Βεβαιωθείτε ότι οι αλλαγές σας δεν αντικρούουν τις ρυθμίσεις της καταχώρησής σας. Είναι επίσης χρήσιμο να στείλετε στον επισκέπτη σας ένα μήνυμα στο οποίο εξηγείτε γιατί ζητάτε τις αλλαγές.
- Μεταβείτε στις Κρατήσεις και επιλέξτε την κράτηση που θέλετε να αλλάξετε
- Κάντε κλικ στις Λεπτομέρειες, μεταβείτε με κύλιση προς τα κάτω και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην Αλλαγή κράτησης
- Επιλέξτε ξανά Αλλαγή κράτησης
- Αλλάξτε καταχώρηση, ημερομηνίες, αριθμό επισκεπτών ή τιμή
- Ελέγξτε τις αλλαγές και στη συνέχεια κάντε κλικ στην Αποστολή αιτήματος
- Πατήστε Προφίλ
και μετά πατήστε Λειτουργία φιλοξενίας
- Πατήστε Ημερολόγιο
και επιλέξτε την κράτηση που θέλετε
- Πατήστε Αλλαγή κράτησης
- Στην ενότητα Στοιχεία κράτησης, μεταβείτε στην ενότητα Ημερομηνίες ή Επισκέπτες και πατήστε Αλλαγή
- Κάντε τις αλλαγές σας και πατήστε Αποθήκευση
- Στην ενότητα Χρεώσεις επισκεπτών, μεταβείτε στο Κόστος διαμονής και πατήστε Αλλαγή
- Εισαγάγετε ένα νέο ποσό και πατήστε Αποθήκευση
- Ελέγξτε τα στοιχεία και πατήστε Αποστολή αιτήματος
- Πατήστε Προφίλ
και μετά πατήστε Λειτουργία φιλοξενίας
- Πατήστε Ημερολόγιο
και επιλέξτε την κράτηση που θέλετε
- Πατήστε Αλλαγή κράτησης
- Στην ενότητα Στοιχεία κράτησης, μεταβείτε στην ενότητα Ημερομηνίες ή Επισκέπτες και πατήστε Αλλαγή
- Κάντε τις αλλαγές σας και πατήστε Αποθήκευση
- Στην ενότητα Χρεώσεις επισκεπτών, μεταβείτε στο Κόστος διαμονής και πατήστε Αλλαγή
- Εισαγάγετε ένα νέο ποσό και πατήστε Αποθήκευση
- Ελέγξτε τα στοιχεία και πατήστε Αποστολή αιτήματος
- Μεταβείτε στην καρτέλα Σήμερα και επιλέξτε την κράτηση που θέλετε να αλλάξετε
- Πατήστε Αλλαγή κράτησης
- Στην ενότητα Στοιχεία κράτησης, μεταβείτε στην ενότητα Ημερομηνίες ή Επισκέπτες και πατήστε Αλλαγή
- Κάντε τις αλλαγές σας και πατήστε Αποθήκευση
- Στην ενότητα Χρεώσεις επισκεπτών, μεταβείτε στο Κόστος διαμονής και πατήστε Αλλαγή
- Εισαγάγετε ένα νέο ποσό και πατήστε Αποθήκευση
- Ελέγξτε τα στοιχεία και πατήστε Αποστολή αιτήματος
Πώς λειτουργεί
Αν ο επισκέπτης απορρίψει το αίτημα ή δεν απαντήσει, η κράτηση δεν θα αλλάξει. Αν το αποδεχτεί, η κράτηση θα ενημερωθεί με τα νέα σας στοιχεία. Ο επισκέπτης σας μπορεί επίσης να σας στείλει αίτημα τροποποίησης (συντομεύοντας το ταξίδι του ή προσθέτοντας διανυκτερεύσεις). Ανακαλύψτε περισσότερα σχετικά με το πώς να απαντάτε σε αιτήματα αλλαγής κράτησης ενός επισκέπτη και να απορρίπτετε αιτήματα αλλαγής κράτησης.
Αν αλλάξει η τιμή, θα χρεωθεί ή θα λάβει επιστροφή χρημάτων αντίστοιχα. Αν δεν καταβάλει την πληρωμή σε 48 ώρες, η αλλαγή θα απορριφθεί αυτόματα και η κράτηση θα επανέλθει στην αρχική της κατάσταση.
Αν αλλάξουν οι ημερομηνίες, η πολιτική ακύρωσης της καταχώρησής σας θα ισχύει για τις νέες ημερομηνίες.
Λάβετε υπόψη ότι μπορείτε να στείλετε μόνο ένα αίτημα σε έναν επισκέπτη κάθε φορά. Κάνατε λάθος; Δεν μπορείτε να το τροποποιήσετε μετά την αποστολή, αλλά μπορείτε να το ακυρώσετε και να στείλετε νέο αίτημα, επαναλαμβάνοντας τα παραπάνω βήματα.
Αφού γίνουν οι αλλαγές, τυχόν μεταγενέστερες αλλαγές πρέπει να πραγματοποιηθούν με τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω ως νέο αίτημα.
Άλλες λεπτομέρειες
Άλλα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας όταν κάνετε αίτημα αλλαγής:
- Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε καταχωρήσεις, η νέα καταχώρηση πρέπει να είναι στον ίδιο λογαριασμό διαχειριστή οικοδεσπότη (εάν είναι σε λογαριασμό συνοικοδεσπότη, δεν θα λειτουργεί)
- Δεν υπάρχουν κρατήσεις που συμπίπτουν χρονικά μεταξύ τους, ακόμα και για προηγούμενες ημερομηνίες, αν η τροποποίηση γίνει κατά τη διάρκεια της κράτησης
- Δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές αν η ημερομηνία αναχώρησης του επισκέπτη έχει παρέλθει
- Αφού ξεκινήσει μια κράτηση, ο επισκέπτης δεν μπορεί να αλλάξει τον αριθμό των επισκεπτών
- Αν ο επισκέπτης σας πρέπει να προσθέσει περισσότερους επισκέπτες στην κράτησή του, χρησιμοποιήστε το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να διεκπεραιώσετε τυχόν πρόσθετες πληρωμές που έχετε συμφωνήσει με τον επισκέπτη
- Αν τροποποιήσατε τις τιμές σας για τις νέες ημερομηνίες πριν ζητήσετε την αλλαγή, η νέα κράτηση θα περιλαμβάνει αυτές τις τιμές, εκτός αν ο επισκέπτης έκανε κράτηση με ειδική προσφορά. Ανακαλύψτε περισσότερα σχετικά με την αλλαγή της τιμής μιας επιβεβαιωμένης κράτησης ή μιας κράτησης σε εκκρεμότητα
- Η αλλαγή των ημερομηνιών της κράτησης μπορεί να επηρεάσει το δικαίωμα του επισκέπτη σας να λάβει εβδομαδιαία ή μηνιαία έκπτωση
- Κατά τις τροποποιήσεις, υπολογίζονται πάντα εκ νέου οι φόροι για μια κράτηση, ώστε να ισχύουν οι πιο πρόσφατες και ακριβείς φορολογικές απαιτήσεις για την τοποθεσία της καταχώρησης
Λογική τιμολόγησης τροποποίησης
Η τιμολόγηση της αρχικής κράτησης θα διατηρηθεί όπου χρειάζεται, πράγμα που σημαίνει ότι η νέα τιμολόγηση θα ισχύει μόνο για τροποποιήσεις κατά τις οποίες προστίθενται ημερομηνίες σε μια κράτηση.
Σε περίπτωση ειδικής προσφοράς ή προέγκρισης:
- Αν υπάρξουν αλλαγές στις ημερομηνίες, η τιμή θα υπολογιστεί εκ νέου ως ακύρωση και επανακράτηση
- Αν δεν γίνουν αλλαγές στις ημερομηνίες, η τιμή θα παραμείνει ως έχει
Διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας
Αν μια κράτηση είναι για διαμονή με τουλάχιστον 28 διανυκτερεύσεις, ισχύει η πολιτική ακύρωσης για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας.
Αν είστε οικοδεσπότης και ο επισκέπτης σας θέλει να αλλάξει την κράτησή του, θα πρέπει να την εγκρίνετε αν:
- Είναι πριν το ταξίδι, αλλά μεσολαβούν λιγότερες από 30 μέρες μέχρι την ημερομηνία άφιξης
- Το ταξίδι έχει ξεκινήσει, αλλά απομένουν λιγότερες από 30 διανυκτερεύσεις μέχρι την ημερομηνία αναχώρησης
- Ο επισκέπτης αλλάξει την ημερομηνία άφιξης ή παρατείνει την κράτηση
Η αλλαγή μπορεί να γίνει αυτόματα αν:
- Είναι πριν το ταξίδι και μεσολαβούν πάνω από 30 μέρες μέχρι την κράτηση
- Το ταξίδι έχει ξεκινήσει, αλλά μεσολαβούν τουλάχιστον 30 διανυκτερεύσεις μέχρι την ημερομηνία αναχώρησης
Αν μια διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας αλλάξει σε 27 ή λιγότερες διανυκτερεύσεις (σύντομη διαμονή), ο επισκέπτης είναι υπεύθυνος για τις επόμενες 30 ημέρες πληρωμής μετά την ημέρα της ακύρωσης ή μέχρι το τέλος της κράτησης, αν απομένουν λιγότερες από 30 ημέρες.
Αφού αλλάξει μια κράτηση από διαμονή μεγάλης διάρκειας σε διαμονή 27 ή λιγότερων διανυκτερεύσεων (σύντομη διαμονή), η πολιτική ακύρωσης που έχετε επιλέξει θα ισχύει για μελλοντικές τροποποιήσεις ή ακυρώσεις που θα γίνουν στα ενημερωμένα στοιχεία της κράτησης.
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Πώς να απαντάτε στα αιτήματα αλλαγής κράτησης των επισκεπτών
Αν ο επισκέπτης σας θέλει να αλλάξει τις λεπτομέρειες της επιβεβαιωμένης κράτησής του (π.χ.: να συντομεύσει τη διάρκεια του ταξιδιού του ή ν… Αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Κάποιες φορές τυχαίνει να αλλάζει το πρόγραμμά σας ή τα σχέδια των επισκεπτών σας. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πληροφορίες, για να κυλούν όλ…- Οικοδεσπότης
Πολιτική για ακυρώσεις από οικοδεσπότες
Επειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ…