Αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Κάποιες φορές τυχαίνει να αλλάζει το πρόγραμμά σας ή τα σχέδια των επισκεπτών σας. Για να κυλήσουν όλα ομαλά, ακολουθούν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς να ακυρώσετε μια κράτηση, τι θα συμβεί αν το κάνετε και πώς να χρησιμοποιήσετε το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.
- Οδηγίες
Αν ακυρώσει ο επισκέπτης σας
Αν ο επισκέπτης σας ακυρώσει την κράτηση, θα σας ειδοποιήσουμε και θα αποδεσμεύσουμε αυτόματα τις ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας, ώστε να μπ… - Οδηγίες
Πώς ένας οικοδεσπότης ακυρώνει μια κράτηση
Μπορείτε να ακυρώσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης, αλλά αν η άφιξη είναι εντός 24 ωρών, ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη η επιλογή ηλεκτρονι… - Πολιτική Κοινότητας
Πολιτική για ακυρώσεις από οικοδεσπότες
Επειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ… - Οδηγίες
Πώς να τροποποιήσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης
Μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα αλλαγής στον επισκέπτη σας. Αν ο επισκέπτης αποδεχτεί το αίτημα, η κράτηση θα ενημερωθεί. - Οδηγίες
Πώς να απαντάτε στα αιτήματα αλλαγής κράτησης των επισκεπτών
Αν ο επισκέπτης σας θέλει να αλλάξει τις λεπτομέρειες της επιβεβαιωμένης κράτησής του (π.χ.: να συντομεύσει τη διάρκεια του ταξιδιού του ή ν… - Οδηγίες
Επιστρέψτε χρήματα στον επισκέπτη σας
Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων σε έναν επισκέπτη εξαρτάται από το αν θα γίνει πριν από ή μετά το ταξίδι του. - Οδηγίες
Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μπορείτε να στέλνετε ή να ζητάτε χρήματα για οτιδήποτε σχετίζεται με το ταξίδι σας στην Airbnb. Οι επισκέπτε…