Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Επιστρέψτε χρήματα στον επισκέπτη σας
Επιστρέψτε χρήματα στον επισκέπτη σας
Μπορεί να συμβεί και στους καλύτερους οικοδεσπότες: Το wifi δεν λειτουργεί ή το τζακούζι δεν είναι ζεστό. Αν κάτι συμβεί και ο επισκέπτης σας δεν απολαμβάνει τη διαμονή του, μπορείτε να του στείλετε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων, πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαμονή του. Θα τον ειδοποιήσουμε αμέσως και θα διεκπεραιώσουμε την επιστροφή χρημάτων εντός 48 ωρών.
Αφού στείλετε τα χρήματα, η συναλλαγή θεωρείται οριστική.
Επιστροφές χρημάτων πριν από την άφιξη
Για να επιστρέψετε χρήματα σε έναν επισκέπτη πριν από την ημερομηνία άφιξής του, μεταβείτε στις Κρατήσεις, επιλέξτε μια κράτηση και κάντε κλικ ή πατήστε Έγκριση επιστροφής χρημάτων.
Για να επιστρέψετε χρήματα σε έναν επισκέπτη:
- Μεταβείτε στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και κάντε κλικ στην επιλογή Στείλτε χρήματα
- Επιλέξτε έναν επισκέπτη για να στείλετε χρήματα και κάντε κλικ στο Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων
- Κάντε κλικ στο Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Κάντε κλικ στο Επόμενο και, στη συνέχεια, στην Αποστολή
- Πατήστε στο Προφίλ
και μετά πατήστε Λειτουργία φιλοξενίας
- Πατήστε Εισερχόμενα
και επιλέξτε μια συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
- Πατήστε στην κράτηση για να εμφανιστεί το δρομολόγιο και, στη συνέχεια, μεταβείτε στην ενότητα Στείλτε ή ζητήστε χρήματα
- Πατήστε Στείλτε χρήματα και πατήστε Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων και πατήστε Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Πατήστε Επόμενο και, στη συνέχεια, Αποστολή
- Πατήστε στο Προφίλ
και μετά πατήστε Λειτουργία φιλοξενίας
- Πατήστε Εισερχόμενα
και επιλέξτε μια συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
- Πατήστε στην κράτηση για να εμφανιστεί το δρομολόγιο και, στη συνέχεια, μεταβείτε στην ενότητα Στείλτε ή ζητήστε χρήματα
- Πατήστε Στείλτε χρήματα και πατήστε Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων και πατήστε Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Πατήστε Επόμενο και, στη συνέχεια, Αποστολή
- Μεταβείτε στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων και πατήστε Στείλτε χρήματα
- Επιλέξτε έναν επισκέπτη για να στείλετε χρήματα και πατήστε Επόμενο
- Στην ενότητα Επιλέξτε έναν λόγο, επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων
- Πατήστε Επόμενο
- Εισαγάγετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων και προσθέστε ένα μήνυμα για τον επισκέπτη σας
- Πατήστε Επόμενο και στη συνέχεια Αποστολή
Οι οικοδεσπότες πρέπει να υποβάλουν επιστροφές χρημάτων ή αιτήματα εντός 60 ημερών μετά την αναχώρηση.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Αν ακυρώσει ο επισκέπτης σας
Αν ο επισκέπτης σας ακυρώσει την κράτηση, θα σας ειδοποιήσουμε και θα αποδεσμεύσουμε αυτόματα τις ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας, ώστε να μπ… - Οικοδεσπότης
Η πληρωμή σας αν ακυρώσει την κράτηση ένας επισκέπτης
Αν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση (είτε πριν από την άφιξη είτε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού), θα λάβει αυτομάτως επιστροφή χρημάτων … Αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Κάποιες φορές τυχαίνει να αλλάζει το πρόγραμμά σας ή τα σχέδια των επισκεπτών σας. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πληροφορίες, για να κυλούν όλ…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή