Αν ακυρώσει ο επισκέπτης σας
Αν πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας λόγω του κοροναϊού (νόσος COVID-19), ανατρέξτε στο άρθρο μας σχετικά με τις επιλογές ακύρωσης.
Συμβαίνει —τα σχέδια αλλάζουν! Αν ένας επισκέπτης πρέπει να ακυρώσει την κράτησή του, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να ανακάμψετε γρήγορα.
Όταν ο επισκέπτης ακυρώνει την κράτηση:
- Θα σας ενημερώσουμε αμέσως
- Θα αποδεσμεύσουμε τις ημερομηνίες κράτησης
- Θα συντονίσουμε τις πληρωμές και τις επιστροφές χρημάτων
Πληρωμές οικοδεσπότη σε ακυρωμένες κρατήσεις
Αν σας οφείλεται πληρωμή, θα τη λάβετε 24 ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης του επισκέπτη.
Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που φιλοξενείτε επισκέπτες, ενδέχεται να παρακρατήσουμε την πληρωμή σας μέχρι 30 ημέρες μετά από την επιβεβαίωση της κράτησης. Ανακαλύψτε περισσότερα για τις πληρωμές.
Επιστροφές χρημάτων σε επισκέπτες
Οι επισκέπτες που ακυρώνουν μια κράτηση θα λαμβάνουν αυτόματα επιστροφή χρημάτων αν το επιτρέπει η πολιτική ακύρωσής σας. Ωστόσο, ακόμα και αν δεν το επιτρέπει, ενδέχεται να πληρούν τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την Πολιτική επανακράτησης και επιστροφής χρημάτων ή αν ισχύουν ειδικές περιστάσεις.
Η διαμονή του επισκέπτη σας δεν πληρούσε τα πρότυπα φιλοξενίας σας; Μάθετε πώς να δώσετε μερική επιστροφή χρημάτων.
Ακυρώσεις μετά την άφιξη
Αν ο επισκέπτης ακυρώσει μετά την άφιξή του, θα πρέπει να φύγει αμέσως από τον χώρο σας και θα εξακολουθούν να ισχύουν οι όροι της πολιτικής ακύρωσης.
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Η πληρωμή σας αν ακυρώσει την κράτηση ένας επισκέπτης
Αν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση (είτε πριν από την άφιξη είτε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού), θα λάβει αυτομάτως επιστροφή χρημάτων … - Οικοδεσπότης
Επιστρέψτε χρήματα στον επισκέπτη σας
Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων σε έναν επισκέπτη εξαρτάται από το αν θα γίνει πριν από ή μετά το ταξίδι του. Αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Κάποιες φορές τυχαίνει να αλλάζει το πρόγραμμά σας ή τα σχέδια των επισκεπτών σας. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πληροφορίες, για να κυλούν όλ…