Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων
Πώς να στείλετε αιτήματα
Πρέπει να στείλετε ή να ζητήσετε χρήματα για πράγματα που σχετίζονται με το ταξίδι ή την Εμπειρία σας στην Airbnb; Κανένα πρόβλημα! Μεταβείτε στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να ανοίξετε ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων ή πληρωμής.
Έχετε μέχρι και 60 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης για να υποβάλετε αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.
Σημείωση: Μπορεί να χρειαστεί να προσθέσετε τρόπο πληρωμής πριν στείλετε ή ζητήσετε χρήματα μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.
Πώς να βρίσκετε αιτήματα
Αν ένας οικοδεσπότης ή επισκέπτης ζητήσει χρήματα για επιπλέον υπηρεσίες ή επιστροφή χρημάτων, θα βρείτε το αίτημά του στο email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας στην Airbnb, στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Εναλλακτικά, θα το βρείτε στο Κέντρο Βοήθειας στην εφαρμογή της Airbnb και στην ιστοσελίδα μας από πρόγραμμα περιήγησης σε υπολογιστή και κινητό.
Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;
Περιστασιακά, οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν λύση. Εάν δεν συμφωνήσετε μεταξύ σας, θα εμφανιστεί η επιλογή να ζητήσετε από την Airbnb να μεσολαβήσει για την επίλυση του προβλήματος.
Για να πληρούν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων, τα προβλήματα πρέπει να αναφέρονται στην Airbnb εντός 72 ωρών από τη στιγμή που γίνονται αντιληπτά.
Στη συνέχεια, ένα μέλος της ειδικής ομάδας μας θα εξετάσει τις πληροφορίες που παρέχονται από όλους και θα κάνει ερωτήσεις (εάν είναι απαραίτητο) πριν λάβει την τελική απόφαση.
Πώς λαμβάνετε αποζημίωση για ζημιές
Μερικές φορές, μπορεί να συμβούν ατυχήματα. Γι' αυτό, υπάρχει το AirCover για οικοδεσπότες.
Το AirCover για οικοδεσπότες παρέχει προστασία από το Α ως το Ω για οικοδεσπότες. Περιλαμβάνει Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και ασφάλιση αστικής ευθύνης ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων, επαλήθευση ταυτότητας επισκέπτη, έλεγχο κρατήσεων και 24-ωρη γραμμή ασφάλειας. Συμπεριλαμβάνεται πάντα και είναι πάντα δωρεάν, όποτε φιλοξενείτε επισκέπτες.
Αν ένας επισκέπτης προκαλέσει ζημιές στον χώρο ή τα προσωπικά σας αντικείμενα κατά τη διάρκεια διαμονής μέσω της Airbnb, μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα στο πλαίσιο του AirCover για οικοδεσπότες μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Μάθετε περισσότερα για τη διαδικασία.
Στο Κέντρο Πληροφοριών μπορείτε να βρείτε συμβουλές σχετικά με το πώς να διαχειριστείτε τις προκλήσεις της φιλοξενίας και πώς να προετοιμαστείτε για απρόσμενες καταστάσεις.
Σχετικό περιεχόμενο
- ΕπισκέπτηςΠότε θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σαςΠαρόλο που εγκρίνονται σχεδόν αμέσως, οι επιστροφές χρημάτων εμφανίζονται συνήθως στον λογαριασμό εντός 10 ημερών. Ωστόσο, για ορισμένους τρ…
- ΟικοδεσπότηςΠολιτική Ακύρωσης για ΟικοδεσπότεςΕπειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ…
- ΟικοδεσπότηςΠροστασία από ζημιές για οικοδεσπότεςΗ Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες, που αποτελεί μέρος του AirCover για οικοδεσπότες, παρέχει στους οικοδεσπότες κάλυψη ύψους 3 εκατομμ…