Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Για ποιον λόγο μπορεί ο οικοδεσπότης να απέρριψε το αίτημα κράτησής σας

Οι οικοδεσπότες ίσως να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν κάθε αίτημα που δέχονται. Για αυτόν τον λόγο ορισμένοι οικοδεσπότες ζητούν από τους επισκέπτες να στείλουν αίτημα κράτησης. Στη συνέχεια, οι οικοδεσπότες έχουν 24 ώρες για να απαντήσουν στο αίτημα κράτησης ενός επισκέπτη.

Λόγοι για τους οποίους οι οικοδεσπότες μπορεί να απορρίψουν αιτήματα κράτησης

Η κατανόηση των λόγων για τους οποίους οι οικοδεσπότες απορρίπτουν αιτήματα κράτησης μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες να είναι προετοιμασμένοι για μια επιτυχημένη κράτηση. Αυτοί είναι μερικοί συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους ένας οικοδεσπότης μπορεί να απορρίψει ένα αίτημα:

  • Ο επισκέπτης δεν έχει κριτικές ή έχει αρνητικές κριτικές. Οι οικοδεσπότες συχνά βασίζονται σε προηγούμενες κριτικές ενός επισκέπτη για να εκτιμήσουν την αξιοπιστία και τη συμβατότητά του με τους κανόνες σπιτιού τους.
  • Ειδικά αιτήματα που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ο οικοδεσπότης. Μερικές φορές, οι επισκέπτες έχουν ειδικά αιτήματα πέρα από όσα προσφέρονται στην καταχώρηση, όπως πρόωρη άφιξη, καθυστερημένη αναχώρηση, πρόσθετες παροχές, επιπλέον χώρο στάθμευσης ή διαμονή για περισσότερα άτομα από όσα επιτρέπει ο χώρος τους. Αν ο οικοδεσπότης δεν μπορεί να ικανοποιήσει αυτά τα αιτήματα, ίσως να απορρίψει το αίτημα.
  • Οι ημερομηνίες δεν είναι διαθέσιμες. Μερικές φορές, ένα αίτημα κράτησης μπορεί να απορριφθεί αν το ημερολόγιο του οικοδεσπότη δεν είναι ενημερωμένο και οι ημερομηνίες δεν είναι στην πραγματικότητα διαθέσιμες.
  • Ο επισκέπτης κάνει κράτηση εκ μέρους κάποιου άλλου ατόμου. Τα αιτήματα που υποβάλλονται εκ μέρους άλλων ατόμων, όπως συγγενών ή φίλων, δεν επιτρέπονται στην Airbnb.
  • Ασαφής επικοινωνία ή έλλειψη διαφάνειας. Αν στείλετε αίτημα κράτησης χωρίς να δώσετε πληροφορίες, όπως ποιος θα μείνει και γενικά γιατί θα πάτε, το αίτημά σας μπορεί να απορριφθεί. Οι οικοδεσπότες εκτιμούν τη σαφή επικοινωνία και τη διαφάνεια για να διασφαλίσουν ότι ο τρόπος με τον οποίο φιλοξενούν επισκέπτες στον χώρο τους ταιριάζει με τις προσδοκίες του επισκέπτη.

Τι μπορείτε να κάνετε πριν στείλετε αίτημα κράτησης για να βοηθήσετε τους οικοδεσπότες να σας γνωρίσουν

Δείτε ορισμένα πράγματα που ίσως σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε μια κράτηση:

  • Ολοκληρώστε το προφίλ σας στην Airbnb. Ένα δυνατό προφίλ δείχνει ότι είστε αξιόπιστος/η και αυθεντικός/ή σε οικοδεσπότες που δεν σας γνωρίζουν ακόμα και αυτό μπορεί να εδραιώσει την εμπιστοσύνη που χρειάζονται για να σας καλωσορίσουν στον χώρο τους.
  • Επαληθεύστε την ταυτότητά σας στην Airbnb. Αν χρησιμοποιείτε πρώτη φορά την Airbnb, σας προτείνουμε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επαλήθευσης για να συμβάλετε στην αύξηση της αξιοπιστίας.
  • Στείλτε ένα μήνυμα στον οικοδεσπότη για να ρωτήσετε ή συμπεριλάβετε λεπτομέρειες όταν υποβάλετε το αίτημα κράτησής σας. Πείτε στον οικοδεσπότη γιατί σας αρέσει ο χώρος του, ποιος θα μείνει μαζί σας, γενικά γιατί ταξιδεύετε στην περιοχή του και οτιδήποτε άλλο πιστεύετε ότι είναι σημαντικό να γνωρίζει.
  • Διαβάστε τους κανόνες σπιτιού και την περιγραφή της καταχώρησης του οικοδεσπότη και ενημερώστε τον. Αν έχετε διαβάσει τους κανόνες σπιτιού τους, μπορείτε να τους ενημερώσετε ότι τους έχετε διαβάσει και αν πρόκειται να τους τηρήσετε κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στον χώρο τους. Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την καταχώρηση του οικοδεσπότη, μπορείτε να του στείλετε ένα μήνυμα και να ρωτήσετε.

Σημείωση: Οι οικοδεσπότες δεν βλέπουν τη φωτογραφία προφίλ ενός επισκέπτη όταν απαντούν σε ένα αίτημα κράτησης. Η φωτογραφία είναι διαθέσιμη μόνο αφού αποδεχτούν το αίτημα και επιβεβαιωθεί η κράτηση. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα στοιχεία του επισκέπτη που εμφανίζονται στους οικοδεσπότες πριν αποδεχτούν ένα αίτημα.

Πώς διασφαλίζουμε ότι τα αιτήματα κράτησης που απορρίπτονται ακολουθούν την Πολιτική μας κατά των Διακρίσεων

Οι οικοδεσπότες στην Airbnb πρέπει να ακολουθούν την Πολιτική κατά των Διακρίσεων, στην οποία προβλέπεται ότι πρέπει να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να είναι φιλόξενοι απέναντι στους επισκέπτες, σε οποιαδήποτε ομάδα κι αν αυτοί ανήκουν. Αν πιστεύετε ότι το αίτημα κράτησής σας απορρίφθηκε για λόγο που παραβιάζει την Πολιτική μας κατά των Διακρίσεων, ενημερώστε μας.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή