Αιτήματα κράτησης
Αιτήματα κράτησης
- Οδηγίες
Πώς να κάνετε κράτηση άμεσα και σε κανονικές καταχωρήσεις
Όταν είστε έτοιμος/η να κάνετε κράτηση, μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα κράτησης στον οικοδεσπότη ή ένα μήνυμα με οποιαδήποτε απορία μπορεί … - Οδηγίες
Ακύρωση ή απόσυρση αιτήματος κράτησης
Εφόσον το αίτημα κράτησής σας που εκκρεμεί δεν έχει γίνει δεκτό, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση από τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον οι… - Οδηγίες
Ελέγξτε την κατάσταση της κράτησής σας ως επισκέπτη
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης, μεταβαίνοντας στα εισερχόμενά σας ή στα ταξίδια σας για να βρείτε την κράτησή σας. - Οδηγίες
Πληροφορίες για την κατάσταση της κράτησής σας
Βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις διάφορες καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί η κράτησή σας. - Οδηγίες
Χρόνος απάντησης οικοδεσπότη
Οι οικοδεσπότες έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να αποδεχτούν ή να απορρίψουν επίσημα ένα αίτημα κράτησης. Θα ενημερωθείτε μέσω email για…