Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Ελέγξτε την κατάσταση της κράτησής σας ως επισκέπτη

Από την κατάσταση της κράτησής σας ενημερώνεστε για όλα τα θέματα, όπως αν έχει επιβεβαιωθεί η κράτησή σας ή αν πρέπει να κάνετε κάποια ενέργεια, όπως να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας ή να αφήσετε κριτική. Για να τη δείτε, μπορείτε είτε να βρείτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον οικοδεσπότη στα εισερχόμενά σας είτε να μεταβείτε στην ενότητα Ταξίδια και να κάνετε κλικ ή να πατήσετε στην Εμφάνιση περισσότερων ταξιδιωτικών σχεδίων και μετά στην Εμφάνιση λεπτομερειών.

Η κατάσταση "Επιβεβαιωμένη" σημαίνει ότι είστε έτοιμος/η! Θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει σχετικά, μαζί με ένα μήνυμα κειμένου (SMS) και μια αναδυόμενη ειδοποίηση, εφόσον έχετε επιλέξει τις σχετικές ρυθμίσεις.

Ανακαλύψτε τι σημαίνουν άλλα μηνύματα κατάστασης.

Άμεση Κράτηση και Αίτημα για κράτηση: Τι να περιμένετε

Σε καταχωρήσεις με Άμεση Κράτηση, η κράτησή σας επιβεβαιώνεται αυτόματα. Αν χρησιμοποιήσατε το κουμπί Αίτημα για κράτηση, ο οικοδεσπότης έχει 24 ώρες για να απαντήσει. Αν απορρίψει το αίτημα ή δεν απαντήσει, μην ανησυχείτε: Δεν θα χρεωθείτε και μπορείτε να κάνετε κράτηση σε άλλο κατάλυμα. Σε κάθε περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τον λογαριασμό σας με έγκυρα στοιχεία πληρωμής και την επαληθευμένη ταυτότητά σας (ορισμένοι οικοδεσπότες το απαιτούν.)

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή