Βρήκατε τον ιδανικό χώρο διαμονής και τώρα είστε έτοιμος/η να κάνετε κράτηση. Ας ξεκινήσουμε!
Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμίσει τον λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, ανάλογα με τον τύπο της καταχώρησης, μπορείτε είτε να κάνετε κράτηση άμεσα είτε να στείλετε αίτημα στον οικοδεσπότη.
Αν κάνατε άμεση κράτηση, είστε έτοιμος/η. Αν στείλατε αίτημα, ο οικοδεσπότης συνήθως απαντάει μέσα σε 24 ώρες. Στο μεταξύ, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας, καθώς μας βοηθά να διασφαλίσουμε την ασφάλεια της κοινότητάς μας.
Σε όλες τις περιοχές εκτός από την Ινδία: Αν ο οικοδεσπότης αποδεχτεί το αίτημά σας, θα χρεωθείτε για την κράτηση. Αν το απορρίψει ή δεν απαντήσει μέσα σε 24 ώρες, δεν θα χρεωθείτε και μπορείτε να κάνετε κράτηση σε άλλο κατάλυμα.
Για τους επισκέπτες που πληρώνουν με ινδική ρουπία, θα χρεωθείτε για την κράτηση όταν στείλετε αίτημα κράτησης. Αν το αίτημά σας λήξει ή το απορρίψει ο οικοδεσπότης, θα σας επιστρέψουμε αμέσως ολόκληρο το ποσό. Η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 15 ημέρες, ανάλογα με την τράπεζά σας.
Για τις καταχωρήσεις με Άμεση Κράτηση (στις οποίες εμφανίζονται τα κουμπιά Επιβεβαίωση και πληρωμή), δεν απαιτείται έγκριση από τον οικοδεσπότη. Μπορείτε να επιλέξετε τις ημερομηνίες ταξιδιού σας, να φιλτράρετε την αναζήτησή σας, για να εμφανίζονται μόνο οι καταχωρήσεις με δυνατότητα Άμεσης Κράτησης και να κάνετε κράτηση άμεσα, χωρίς να περιμένετε την απάντηση του οικοδεσπότη. Αν έχετε απορίες, μπορείτε ακόμη να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη εκ των προτέρων.
Η Άμεση Κράτηση δεν είναι διαθέσιμη αν κάνετε κράτηση εντός 2 ημερών από την άφιξη και θέλετε να εισέλθετε στον χώρο σε ώρα που είναι εκτός των ωρών άφιξης που έχει ορίσει ο οικοδεσπότης. Σε αυτήν την περίπτωση, ο οικοδεσπότης θα λάβει αίτημα για κράτηση και θα αποφασίσει αν η ώρα άφιξης που ζητήσατε τον εξυπηρετεί. Αν όχι, δεν είναι υποχρεωμένος να αποδεχτεί την κράτηση.