Αν ένας επισκέπτης σάς κάνει να μη νιώθετε άνετα
Υπενθύμιση: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ή αν νιώσετε ότι απειλείται η προσωπική σας ασφάλεια, επικοινωνήστε αμέσως με την αστυνομία ή τις αρμόδιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης της περιοχής.
Εσείς ορίζετε τους κανόνες για τον χώρο σας. Τόσο απλά. Αν ένας επισκέπτης παραβίασε έναν κανόνα σπιτιού ή έκανε κάτι που σας έκανε να αισθανθείτε ότι δεν είστε ασφαλής, δεν χρειάζεται να δεχτείτε την κράτηση.
Πριν αποδεχτείτε ένα αίτημα κράτησης
Δείτε αυτές τις συμβουλές ασφαλείας που θα σας βοηθήσουν να γνωρίσετε πιθανούς επισκέπτες, να οργανώσετε τον χώρο σας με επιτυχία και να προστατεύσετε τον εαυτό σας.
Εάν απορρίψετε ένα μεμονωμένο αίτημα ταξιδιού, δεν επηρεάζεται αρνητικά η θέση της καταχώρησής σας. Ωστόσο, η θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης μπορεί να επηρεαστεί αν απορρίπτετε αιτήματα συχνά.
Αφού επιβεβαιώσετε μια κράτηση
Αν έχετε ήδη επιβεβαιώσει την κράτηση, μπορείτε να την ακυρώσετε.
Μάθετε αν μπορείτε να ακυρώσετε χωρίς ποινή λόγω της κατάστασης που αντιμετωπίζετε, όπως αν έχετε μάθει ότι ο επισκέπτης σας σχεδιάζει πάρτι χωρίς την άδειά σας ή αν σκοπεύει να φέρει τον σκύλο του, ενώ στην καταχώρησή σας αναφέρεται συγκεκριμένα ότι δεν επιτρέπονται κατοικίδια.
Εδώ θα βρείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις ποινές ακύρωσης.
Αναφορά ακατάλληλων μηνυμάτων
Αν δεν αισθάνεστε άνετα με το μήνυμα κάποιου επισκέπτη, ενημερώστε μας υποβάλλοντας αναφορά. Ανοίξτε απλώς τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων και κάντε κλικ ή πατήστε στο εικονίδιο με τη σημαία δίπλα στο μήνυμα που θέλετε να ελέγξουμε.
Στο Κέντρο Πληροφοριών μπορείτε να διαβάσετε συμβουλές σχετικά με το πώς να διαχειριστείτε τις προκλήσεις της φιλοξενίας και πώς να προετοιμαστείτε για απρόσμενες καταστάσεις.
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Όταν ένας επισκέπτης δεν εμφανίζεται για μια κράτηση
Αν ο επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση ή δεν εμφανιστεί, θα ισχύσει η πολιτική ακύρωσης που έχετε επιλέξει και θα λάβετε την πληρωμή σας. - Οικοδεσπότης
Αν ένας επισκέπτης δεν απαντήσει στο αίτημά σας για αλλαγή κράτησης
Αν ο επισκέπτης σας δεν απαντήσει και το αίτημα είναι σημαντικό ή επείγον, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα για να του υπενθυμίσετε να αποδεχ… - Οικοδεσπότης
Ακύρωση κράτησης από οικοδεσπότη χωρίς αρνητικές συνέπειες
Οι οικοδεσπότες μπορούν να ακυρώσουν κρατήσεις χωρίς δυσμενείς επιπτώσεις, στις συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο…