Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Πώς λειτουργούν τα αποτελέσματα αναζήτησης

Η Airbnb χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να δημιουργήσει αποτελέσματα αναζήτησης που θα είναι ελκυστικά για τους επισκέπτες. Ο αλγόριθμος πραγματοποιεί αναζήτηση σε εκατομμύρια καταχωρήσεις στην Airbnb και βρίσκει αυτές που είναι πιο κατάλληλες για κάθε αναζήτηση. Οι επισκέπτες επιλέγουν τα κριτήρια αναζήτησης και ο αλγόριθμος τους εμφανίζει τις καταχωρήσεις που συμφωνούν με αυτά τα κριτήρια.

Χρήση φίλτρων κατά την αναζήτηση

Παρέχουμε πολλά, διαφορετικά φίλτρα για να βοηθάμε τους επισκέπτες να προσαρμόζουν καλύτερα τα αποτελέσματα των αναζητήσεών τους. Ο αλγόριθμος εξετάζει πολλούς παράγοντες για να καθορίσει τη σειρά με την οποία θα εμφανιστούν τα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά ορισμένοι παράγοντες παίζουν πιο σημαντικό ρόλο από άλλους. Συγκεκριμένα, η ποιότητα, η δημοτικότητα και η τιμή μιας καταχώρησης επηρεάζουν σημαντικά τη θέση μιας καταχώρησης στα αποτελέσματα αναζήτησης.

  • Ποιότητα. Ο αλγόριθμος εξετάζει πολλά χαρακτηριστικά για την αξιολόγηση της ποιότητας, όπως τις φωτογραφίες, τις κριτικές και τα χαρακτηριστικά της καταχώρησης. Οι καταχωρήσεις με καλύτερη ποιότητα συνήθως έχουν υψηλότερες θέσεις στην αναζήτηση.
  • Δημοτικότητα. Ο αλγόριθμος αξιολογεί τη δημοτικότητα μιας καταχώρησης χρησιμοποιώντας ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών, όπως είναι ο τρόπος που οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με την καταχώρηση και η συχνότητα με την οποία γίνονται κρατήσεις στην καταχώρηση. Ορισμένα παραδείγματα αλληλεπίδρασης των επισκεπτών με μια καταχώρηση είναι η συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες αποθηκεύουν μια καταχώρηση στα Αγαπημένα τους, πόσο συχνά κάνουν κράτηση και πόσο συχνά στέλνουν μήνυμα στον οικοδεσπότη. Οι πιο δημοφιλείς καταχωρήσεις συνήθως έχουν υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Τιμή. Για να καθοριστεί πόσο ελκυστική είναι η τιμή μιας καταχώρησης, ο αλγόριθμος εξετάζει πολλά και διαφορετικά δεδομένα για την τιμή της, όπως τη σύγκριση της τιμής με την τιμή παρόμοιων καταχωρήσεων στην περιοχή για τις ημερομηνίες της αναζήτησης. Οι καταχωρήσεις που έχουν χαμηλότερη τιμή από άλλες παρόμοιες καταχωρήσεις, δηλαδή άλλες καταχωρήσεις στην περιοχή με παρόμοιες παροχές που μπορούν να φιλοξενήσουν παρόμοιο αριθμό επισκεπτών, συνήθως έχουν υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα.

Επίσης, ο αλγόριθμος ευνοεί την ποικιλία στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε οι επισκέπτες να βλέπουν καταχωρήσεις με διαφορετικούς οικοδεσπότες, διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικό εύρος τιμών.

Παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης

  • Τοποθεσία: Η τοποθεσία ενός καταλύματος παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο πώς θα εμφανίζεται η καταχώρηση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι χώροι που βρίσκονται σε δημοφιλείς τοποθεσίες συνήθως έχουν υψηλότερες θέσεις. Ένα παράδειγμα είναι τα καταλύματα κοντά σε δημοφιλή αξιοθέατα.
  • Φύση: Το είδος μιας εμπειρίας στην Airbnb επηρεάζει επίσης σημαντικά τη θέση που θα έχει η καταχώρηση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι καταχωρήσεις για μοναδικές δραστηριότητες που διοργανώνονται από άτομα με ειδικές γνώσεις συνήθως είναι πιο δημοφιλείς και έχουν καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα.

Πώς επηρεάζουν οι οικοδεσπότες τα αποτελέσματα αναζήτησης

Αν μια καταχώρηση είναι διαθέσιμη για περισσότερες ημερομηνίες, είναι πιο πιθανό να ταιριάζει με τα σχέδια ενός επισκέπτη. Επομένως, η αύξηση της διαθεσιμότητας μιας καταχώρησης είναι ένας καλός τρόπος να αυξήσετε και την προβολή της. Ομοίως, όσο μεγαλύτερη ευελιξία προσφέρει ένας οικοδεσπότης σχετικά με το πόσο καιρό μπορούν να μείνουν οι επισκέπτες, τόσο πιο πιθανό είναι να ταιριάζει η καταχώρηση με τα σχέδια του επισκέπτη και να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της αναζήτησής του.

Δεδομένου ότι η τιμή επηρεάζει σημαντικά τα αποτελέσματα αναζήτησης, ένας από τους τρόπους με τον οποίο οι οικοδεσπότες μπορούν να βελτιώσουν πιο άμεσα την απόδοση της καταχώρησής τους στις αναζητήσεις είναι να αλλάξουν την τιμή της ή να προσφέρουν εκπτώσεις. Για παράδειγμα, πολλοί οικοδεσπότες προσφέρουν χαμηλότερες τιμές ή εκπτώσεις για να προσελκύσουν επισκέπτες σε νέες καταχωρήσεις ή σε περιόδους με λιγότερη ζήτηση.

Με φωτογραφίες καταχωρήσεων υψηλής ποιότητας και, πιο συγκεκριμένα, μια εντυπωσιακή φωτογραφία εξωφύλλου, οι οικοδεσπότες μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα των καταχωρήσεών τους. Μια περιεκτική περιγραφή καταχώρησης και μια ακριβής λίστα παροχών βοηθούν τους επισκέπτες να αξιολογήσουν την καταχώρηση και να αισθανθούν αρκετά σίγουροι, ώστε να κάνουν κράτηση. Ορισμένοι επισκέπτες αναζητούν συγκεκριμένες παροχές ή χαρακτηριστικά καταχώρησης, όπως βρεφικό κρεβάτι, τζακούζι, είσοδο χωρίς σκαλοπάτια ή μια καταχώρηση που επιτρέπει τα κατοικίδια. Η προσθήκη περιζήτητων παροχών ή χαρακτηριστικών σε μια καταχώρηση μπορεί να την κάνει πιο ελκυστική για τους επισκέπτες και να αυξήσει την επισκεψιμότητά της σε αναζητήσεις για καταχωρήσεις με αυτές τις παροχές ή αυτά τα χαρακτηριστικά.

Η συμπεριφορά των οικοδεσποτών και οι ρυθμίσεις που χρησιμοποιούν επίσης επηρεάζουν την κατάταξη των αποτελεσμάτων. Οι οικοδεσπότες που προσφέρουν εξαιρετική φιλοξενία γενικά βελτιώνουν την απόδοση των καταχωρήσεών τους με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, κατά την κατάταξη των αποτελεσμάτων, ο αλγόριθμος λαμβάνει υπόψη τα κριτήρια για τους Superhost, δηλαδή τον αριθμό των ακυρώσεων από τον οικοδεσπότη, τον ρυθμό απάντησής του και τις βαθμολογίες και κριτικές που δέχθηκε για μια καταχώρηση, καθώς και την ίδια την ιδιότητα Superhost. Για τις καταχωρήσεις χωρίς τη δυνατότητα άμεσης κράτησης, ο αλγόριθμος εξετάζει πόσο γρήγορα απαντούν οι οικοδεσπότες σε ερωτήματα επισκεπτών και πόσο συχνά απορρίπτουν αιτήματα κράτησης. Επομένως, οι καταχωρήσεις με δυνατότητα άμεσης κράτησης ενδέχεται να έχουν υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, επειδή οι απαντήσεις είναι αυτόματες και η κράτηση επιβεβαιώνεται χωρίς ο οικοδεσπότης να χρειάζεται να αποδεχτεί το αίτημα.

Πώς επηρεάζουν οι επισκέπτες τα αποτελέσματα αναζήτησης

Οι επισκέπτες διαμορφώνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης εισάγοντας πληροφορίες όπως την τοποθεσία, τις ημερομηνίες και τον αριθμό των επισκεπτών. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν φίλτρα ή τον χάρτη για να προσαρμόσουν καλύτερα τα αποτελέσματα της αναζήτησής τους. Για παράδειγμα, μπορούν να φιλτράρουν τα καταλύματα ανάλογα με τον τύπο της ιδιοκτησίας, τον αριθμό των κρεβατιών και συγκεκριμένες παροχές. Αν δεν υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες καταχωρήσεις που να συμφωνούν με τα κριτήρια αναζήτησης ενός επισκέπτη ή αν ο επισκέπτης χρησιμοποιήσει ευέλικτη αναζήτηση, ενδέχεται να εμφανίσουμε άλλες καταχωρήσεις που πιστεύουμε ότι μπορεί να τον ενδιαφέρουν.

Επίσης, χρησιμοποιούμε πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας σχετικά με τον επισκέπτη για να καθορίσουμε τα αποτελέσματα της αναζήτησής του και τη σειρά εμφάνισής τους. Για παράδειγμα, αν οι προηγούμενες κρατήσεις ενός επισκέπτη έχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά, ο αλγόριθμος ενδέχεται να του εμφανίσει τις καταχωρήσεις με αυτά τα χαρακτηριστικά σε υψηλότερη θέση. Ομοίως, αν ένας επισκέπτης έχει κάνει κράτηση σε κατάλυμα, ο αλγόριθμος μπορεί να εμφανίσει σε υψηλότερη θέση τις εμπειρίες στην Airbnb που είναι διαθέσιμες σε κοντινή απόσταση για το χρονικό διάστημα της κράτησης.

Πώς λειτουργεί η αναζήτηση για καταχωρήσεις που ενεργοποιήθηκαν πρόσφατα

Για να βοηθήσουμε τους οικοδεσπότες να ξεκινήσουν, ο αλγόριθμος έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι οι νέες καταχωρήσεις εμφανίζονται σε καλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Συνήθως είναι ορατές εντός 24 ωρών. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστούν έως και 72 ώρες για να εμφανιστούν ορισμένες καταχωρήσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Σημείωση

Οι αλγόριθμοι κατάταξης αποτελεσμάτων θα εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, για να αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές που σημειώνονται στην επιχείρησή μας, στην κοινότητά μας και σε όλο τον κόσμο. Στο Κέντρο Πληροφοριών μπορείτε να μάθετε ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αναζήτηση και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη θέση σας στα αποτελέσματα.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή