Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Αν ένας επισκέπτης δεν απαντήσει στο αίτημά σας για αλλαγή κράτησης
Αν ένας επισκέπτης δεν απαντήσει στο αίτημά σας για αλλαγή κράτησης
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Όταν ένας επισκέπτης δεν εμφανίζεται για μια κράτηση
Αν ο επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση ή δεν εμφανιστεί, θα ισχύσει η πολιτική ακύρωσης που έχετε επιλέξει και θα λάβετε την πληρωμή σας. - Επισκέπτης
Ανάκληση αιτήματος αλλαγής κράτησης
Μπορείτε να ανακαλέσετε ένα αίτημα αλλαγής κράτησης πριν εγκριθεί. Μεταβείτε στα ταξίδια σας για να βρείτε το αίτημα και να το ακυρώσετε. - Οικοδεσπότης
Αν ένας επισκέπτης σάς κάνει να μη νιώθετε άνετα
Αν πιστεύετε ότι ένας επισκέπτης παραβιάζει έναν από τους κανόνες σπιτιού σας ή σας κάνει να νιώσετε ότι δεν είστε ασφαλής, μπορείτε να απορ…