Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος από ό,τι συνήθως αυτήν την περίοδο
    Λόγω του κοροναϊού (νόσος COVID-19), λαμβάνουμε πολλά αιτήματα αυτήν την περίοδο και λειτουργούμε με μειωμένο προσωπικό. Αν η κράτησή σας ξεκινά σε περισσότερες από 72 ώρες, επικοινωνήστε μαζί μας κάποια χρονική στιγμή πιο κοντά στην ώρα άφιξης, ώστε να μπορέσουμε να στηρίξουμε όσους χρειάζονται βοήθεια πιο άμεσα. Για να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια κράτηση, μεταβείτε στη σελίδα με τα ταξίδια σας ή στον πίνακα διαχείρισης οικοδεσπότη.

    Τι συμβαίνει αν πρέπει να ακυρώσω λόγω έκτακτης ανάγκης ή αναπόφευκτης περίστασης;

    Σημείωση: Αυτό το άρθρο δεν εξετάζει τις περιστάσεις που σχετίζονται με την πανδημία του κοροναϊού (νόσος COVID-19). Ανατρέξτε στο άρθρο σχετικά με τις ειδικές περιστάσεις για τη νόσο COVID-19, μάθετε περισσότερα σχετικά με την κάλυψη περιστάσεων που σχετίζονται με τη νόσο και, ειδικότερα, σχετικά με τους περιορισμούς της κάλυψης για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μετά τις 14 Μαρτίου 2020.

    Πώς λειτουργεί

    Ενδέχεται να μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή να καταργήσουμε τις ποινές ακύρωσης αν χρειάζεται να ακυρώσετε λόγω απροσδόκητων περιστάσεων, τις οποίες δεν μπορείτε να ελέγξετε. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με περιπτώσεις που καλύπτονται από την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων. Πριν ακυρώσετε, ελέγξτε αν η περίπτωσή σας συμπεριλαμβάνεται στην παρακάτω λίστα και αν μπορείτε να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Είναι σημαντικό να έχετε υπόψη ότι οι ακυρώσεις χωρίς ποινή ισχύουν μόνο για ειδικές περιστάσεις που λαμβάνουν χώρα πριν από την επίσημη ημερομηνία άφιξης για την κράτησή σας. Επιπλέον, η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις του Luxe ή της Luxury Retreats, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

    Περιπτώσεις για τις οποίες απαιτούνται δικαιολογητικά

    Θάνατος οικοδεσπότη, επισκέπτη, συνοικοδεσπότη, επιπλέον επισκέπτη, συγγενή πρώτου βαθμού ή φροντιστή υγείας. Θα χρειαστεί να υποβάλετε ένα από τα παρακάτω δικαιολογητικά:

    • Πιστοποιητικό θανάτου
    • Αναγγελία θανάτου
    • Ειδησεογραφικό άρθρο όπου αναφέρεται το όνομα του αποθανόντα
    • Αναφορά της αστυνομίας

    Μη αναμενόμενη σοβαρή ασθένεια ή τραυματισμός οικοδεσπότη ή μέλους της ομάδας ταξιδιωτών. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε γνωμάτευση γιατρού, στην οποία θα επιβεβαιώνεται η αδυναμία του ατόμου να φιλοξενήσει ή να ταξιδέψει λόγω μη αναμενόμενης, σοβαρής ασθένειας ή τραυματισμού. Η ημερομηνία της γνωμάτευσης θα πρέπει επίσης να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση και να υποβάλλεται εντός 14 ημερών από την ακύρωση. Προς το παρόν, τυχόν προϋπάρχουσες συνθήκες που είναι γνωστές στον χρήστη τη στιγμή της κράτησης δεν καλύπτονται από την Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων.

    Υποχρεώσεις λόγω κυβερνητικής εντολής, όπως είναι η συμμετοχή σε δίκη ως ένορκος, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, η παράσταση σε δικαστήριο και οι στρατιωτικές υποχρεώσεις. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε ένα αντίγραφο της επίσημης ειδοποίησης, με ημερομηνία που θα πρέπει να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση, και όπου θα αναγράφεται το όνομα του ατόμου που θα εκπληρώσει την υποχρέωση.

    Μη αναμενόμενη ζημιά στην ιδιοκτησία, επισκευές και προβλήματα παροχών στο κατάλυμα, που καθιστούν επικίνδυνη τη φιλοξενία επισκεπτών ή που δεν επιτρέπουν στους επισκέπτες την πρόσβαση σε βασικές παροχές, όπως το τρεχούμενο νερό. Δεν περιλαμβάνονται προγραμματισμένες εργασίες ανακαίνισης. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε όλα τα παρακάτω δικαιολογητικά:

    • Αποδεικτικό ότι η επίλυση του προβλήματος είναι σε εξέλιξη
    • Εκτίμηση για το πότε θα επιλυθεί το πρόβλημα
    • Τιμολόγιο για τις επισκευές που πραγματοποιούνται
    • Φωτογραφίες της ζημιάς

    Προβλήματα στις μετακινήσεις που καθιστούν αδύνατη τη μετάβαση προς τον προορισμό, συμπεριλαμβανομένων κλειστών δρόμων και ακυρώσεων πτήσεων, όταν δεν υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι μετάβασης στον προορισμό. Σε αυτά τα προβλήματα συμπεριλαμβάνονται αποκλεισμοί και ακυρώσεις λόγω φυσικών καταστροφών, όπως είναι οι σεισμοί και οι ισχυρές καταιγίδες. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε ειδοποίηση σχετικά με τον αποκλεισμό του δρόμου ή δικαιολογητικά από την αεροπορική εταιρεία για την ακύρωση της πτήσης σας, καθώς και δικαιολογητικά που να επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι δυνατό να ταξιδέψετε στον προορισμό σας.

    Ακυρώσεις δρομολογίων τρένων, λεωφορείων ή πλοίων, όταν δεν υπάρχουν άλλα δρομολόγια την ίδια ημέρα. Θα σας ζητηθεί να υποβάλετε δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν με σαφήνεια ότι η υπηρεσία μεταφορών δεν λειτουργούσε εκείνη την ημέρα, όπως ένα στιγμιότυπο οθόνης του ιστότοπου της εταιρείας ή έναν σύνδεσμο με την επίσημη δήλωση της υπηρεσίας μεταφορών.

    Περιπτώσεις στις οποίες απαιτείται ειδικός έλεγχος

    Δεν χρειάζονται δικαιολογητικά για τις παρακάτω περιπτώσεις, αλλά η εξειδικευμένη ομάδα μας θα ελέγξει καθεμία ξεχωριστά, για να διαπιστωθεί αν επηρεάζεστε άμεσα.

    Κρατήσεις μέσω Open Homes που έχουν ακυρωθεί. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα Open Homes.

    Φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικές ενέργειες και πολιτικές αναταραχές που δεν επιτρέπουν στον επισκέπτη να ταξιδέψει προς ή από κάποιον προορισμό ή που καθιστούν επικίνδυνη τη φιλοξενία επισκεπτών.

    Επιδημικές νόσοι ή ασθένειες που επηρεάζουν ξαφνικά μια περιοχή ή μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων. Δεν περιλαμβάνονται υπάρχουσες ασθένειες που σχετίζονται με μια περιοχή, όπως η ελονοσία στην Ταϊλάνδη ή ο δάγκειος πυρετός στη Χαβάη. Όσον αφορά την έξαρση μιας νόσου, οι αλλαγές στην πολιτική μας και το πεδίο εφαρμογής της θα καθορίζονται με βάση τις ανακοινώσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των τοπικών αρχών.

      Ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβάλλονται από την κυβέρνηση, την υπηρεσία επιβολής του νόμου ή τον στρατό και περιορίζουν τη μετάβαση προς ή την αναχώρηση από το κατάλυμα ή την τοποθεσία της εμπειρίας.

      Προειδοποιήσεις ασφάλειας και προστασίας που εκδίδονται για την περιοχή του καταλύματος ή της εμπειρίας, ή την περιοχή αναχώρησης του εκάστοτε επισκέπτη.

      Σημαντικές διακοπές στην παροχή υπηρεσιών κοινής ωφέλειας που επηρεάζουν την περιοχή του καταλύματος ή της εμπειρίας.

      Αλλαγές στις προϋποθέσεις έκδοσης βίζας ή διαβατηρίου που καθιστούν αδύνατο το ταξίδι προς τον προορισμό. Δεν περιλαμβάνεται η απώλεια ή η λήξη ταξιδιωτικών εγγράφων.

      Τι να κάνετε στη συνέχεια

      Αν έχετε επιβεβαιώσει ότι η περίπτωσή σας πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, ακυρώστε την κράτησή σας για το κατάλυμα ή Εμπειρία στην Airbnb. Αν η κράτησή σας εμπίπτει σε κάποια από τις αναγνωρισμένες ειδικές περιστάσεις, θα λάβετε ειδοποίηση ότι έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς ποινές και, αν είστε επισκέπτης, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

      Αν η κράτησή σας δεν πληροί αυτόματα της προϋποθέσεις, συνεχίστε με τη διαδικασία ακύρωσης και έπειτα επικοινωνήστε μαζί μας για να διεκδικήσετε επιστροφή χρημάτων. Θα σας καθοδηγήσουμε στα επόμενα βήματα, όπου θα πρέπει να υποβάλετε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να περιμένετε να ελεγχθεί η υπόθεσή σας από την ομάδα μας. Οι αξιώσεις για επιστροφή χρημάτων πρέπει να υποβάλλονται εντός 14 ημερών από την ακύρωση.

      Συνδεθείτε για εξατομικευμένη υποστήριξη

      Λάβετε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις σας, τον λογαριασμό σας και άλλα.
      Εγγραφή