Δημιουργήστε μια διαμονή 5 αστεριών

Προσφέρετε ένα αξέχαστο ταξίδι με αυτές τις κορυφαίες συμβουλές.
Από την Airbnb στις 21 Φεβ 2024
Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά
Ενημερώθηκε: 21 Φεβ 2024

Η προσεκτική προετοιμασία είναι το θεμέλιο μιας διαμονής πέντε αστεριών. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό πέντε βημάτων για να ξεκινήσετε.

Βήμα 1: Διαμόρφωση προσδοκιών

Κάντε την καταχώρησή σας ελκυστική, αλλά να είστε ειλικρινείς για όσα προσφέρετε.

  • Περιγράψτε με διαφάνεια τι θα βρουν οι επισκέπτες. Αναφέρετε λεπτομέρειες σχετικά με τη γειτονιά και τις παροχές σας για να βοηθήσετε τους επισκέπτες να αποφασίσουν αν ο χώρος σας ταιριάζει στις ανάγκες τους.

  • Ενημερώστε την καταχώρησή σας καθώς αλλάζει. Για παράδειγμα, προσθέστε νέες παροχές και ενημερώνετε τις φωτογραφίες σας. Ορισμένοι οικοδεσπότες ενημερώνουν τις φωτογραφίες τους, ακόμη και για να ταιριάζουν με την εποχή.

"Συμπεριλάβετε περιγραφές των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της ιδιοκτησίας σας με ειλικρινή και ξεκάθαρο τρόπο", αναφέρει η Nikki, Superhost στο Σαν Φρανσίσκο. "Είναι σαν να προσπαθείτε να μπείτε στη θέση του άλλου. Πρέπει να είστε αρκετά ξεκάθαροι για να βοηθήσετε τους επισκέπτες να επιλέξουν την ιδιοκτησία που επιθυμούν."

Βήμα 2: Εύκολη άφιξη και αναχώρηση

Οι επισκέπτες περιμένουν μια ομαλή διαδικασία άφιξης και αναχώρησης.

  • Γράψτε σαφείς οδηγίες άφιξης. Εξηγήστε τη διαδικασία βήμα προς βήμα και συμπεριλάβετε λεπτομέρειες που μπορεί να είναι χρήσιμες, όπως φωτογραφίες ή έναν χάρτη με βέλη.

  • Διαμορφώστε μια σύντομη διαδικασία αναχώρησης. Οι οδηγίες σας θα πρέπει να απαιτούν λίγο ή καθόλου κόπο. Ενημερώστε τους επισκέπτες πώς να κλειδώσουν την πόρτα κατά την έξοδό τους.

"Διατηρούμε τη διαδικασία αναχώρησης όσο το δυνατόν πιο απλή", λέει ο Keshav, μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Οικοδεσποτών και Superhost στο Νέο Δελχί. "Το προσωπικό καθαρισμού πηγαίνει στον χώρο και κάνει τα πάντα, ώστε οι επισκέπτες να μην ανησυχούν για τίποτα."

Βήμα 3: Θερμή υποδοχή

Σκεφτείτε πώς θα νιώσουν οι επισκέπτες όταν μπουν στον χώρο σας και τι θα θυμούνται αφού φύγουν.

  • Σχεδιάστε έναν φιλόξενο χώρο. Συμπεριλάβετε αντικείμενα που προσφέρουν ζεστασιά, όπως μαξιλάρια και κουβέρτες. Επισημάνετε χώρους όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να τακτοποιήσουν τα πράγματά τους.

  • Αναδείξτε την κοινότητά σας. Μια καλή ιδέα είναι να διακοσμήσετε τον χώρο με τοπικά έργα τέχνης ή να αφήσετε ένα παραδοσιακό κέρασμα. Μοιραστείτε τα αγαπημένα σας μέρη σε έναν ταξιδιωτικό οδηγό.

  • Φροντίστε να είστε διαθέσιμος/η. Ενημερώστε τους επισκέπτες ότι μπορούν να επικοινωνούν μαζί σας ανά πάσα στιγμή. Ρυθμίστε τις ειδοποιήσεις σας ώστε να γνωρίζετε πότε οι επισκέπτες στέλνουν μηνύματα.

"Το σημαντικότερο είναι οι επισκέπτες να νιώθουν ότι ο χώρος είναι δικός τους", λέει η Catherine, Superhost στο Κολόμπους του Οχάιο. "Αφιερώστε λίγο χρόνο για να απομακρύνετε αντικείμενα που μπορεί να κάνουν τους επισκέπτες να νιώσουν ότι βρίσκονται στον χώρο κάποιου άλλου."

Βήμα 4: Προετοιμασία για το απροσδόκητο

Σκεφτείτε πώς να χειριστείτε μια σειρά από προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής ενός επισκέπτη.

  • Προμηθευτείτε προϊόντα έκτακτης ανάγκης. Εξοπλίστε τον χώρο σας με πυροσβεστήρα, κουτί πρώτων βοηθειών και φακό. Αναφέρετε αριθμούς έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση που οι επισκέπτες χρειαστούν βοήθεια.

  • Κατανοήστε τα μέτρα προστασίας που υπάρχουν για εσάς. Το AirCover για οικοδεσπότες παρέχει προστασία από το Α ως το Ω, η οποία συμπεριλαμβάνεται πάντα και είναι πάντα δωρεάν.

  • Δημιουργήστε μια ομάδα που σας υποστηρίζει. Συνεργαστείτε με προσωπικό συντήρησης χώρων. Προσθέστε έναν συνοικοδεσπότη για να διασφαλίσετε ότι θα είναι πάντα διαθέσιμος για να απαντά στους επισκέπτες.

Βήμα 5: Ανταλλαγή κριτικών

Οι βαθμολογίες και οι κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε όσα προσφέρετε και να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες.

  • Αφήστε κριτική για τους επισκέπτες σας. Είναι μια ευκαιρία να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας, να μοιραστείτε τη γνώμη σας και να υπενθυμίσετε στους επισκέπτες να αφήσουν κριτική για εσάς. Οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες έχουν στη διάθεσή τους 14 ημέρες μετά την αναχώρηση για να αφήσουν κριτική ο ένας στον άλλο.
  • Δώστε προσοχή στις βαθμολογίες σε αστέρια. Οι επισκέπτες μπορούν να βαθμολογήσουν τη συνολική διαμονή τους και, επίσης, να σας αξιολογήσουν με αστέρια ως προς την καθαριότητα, την ακρίβεια, την άφιξη, την επικοινωνία, την τοποθεσία και την αξία.
  • Απαντήστε στις κριτικές. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ευκαιρία για να δείξετε ότι είστε δεκτικοί στη βελτίωση. Αν απαντήσετε στη δημόσια κριτική ενός επισκέπτη, η απάντησή σας θα εμφανίζεται ακριβώς από κάτω.

"Είναι σημαντικό να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τις κριτικές", λέει η Sadie, Superhost στη Σάντα Φε του Νέου Μεξικού. "Οι επισκέπτες είναι πραγματικά ο οδηγός σας για να λάβετε κριτικές πέντε αστεριών."

Αν δεν έχετε λάβει ακόμα την πρώτη σας κράτηση, μπορείτε να βρείτε προσωπική καθοδήγηση από Superhost. Είναι οικοδεσπότες στην Airbnb με κορυφαία βαθμολογία και τη μεγαλύτερη εμπειρία.

Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
21 Φεβ 2024
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;