Αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο στη γλώσσα που έχετε επιλέξει και γι' αυτό εμφανίζεται στην πλησιέστερη διαθέσιμη γλώσσα προς το παρόν.

Περισσότερες κριτικές με 5 αστέρια

Διακοσμητές εσωτερικών χώρων και Superhost αποκαλύπτουν τον τρόπο που δημιουργούν αξέχαστες διαμονές.
Από την Airbnb στις 26 Μαΐ 2021
Χρόνος ανάγνωσης: 10 λεπτά
Ενημερώθηκε: 26 Μαΐ 2021

Highlights

  • Διαμορφώστε τις προσδοκίες των επισκεπτών πριν κάνουν κράτηση

  • Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες γρήγορα και ξεκάθαρα

  • Διατηρήστε τον χώρο σας καθαρό, άνετο και τακτοποιημένο

  • Προσθέστε τοπικές πινελιές όπου μπορείτε, από έργα τέχνης μέχρι προϊόντα μπάνιου

  • Προσφέρετε στους επισκέπτες την εμπειρία που θα θέλατε να έχετε αν μένατε στον χώρο

  • Ανακαλύψτε περισσότερα στον ολοκληρωμένο οδηγό μας για να φτάσετε τη φιλοξενία σας στο επόμενο επίπεδο

Οι Superhost, επιχειρηματίες και διακοσμητές εσωτερικών χώρων, Catherine και Bryan Williamson του Beginning in the Middle έχουν δημιουργήσει μια επιχείρηση για διαμονές 5 αστεριών. Έχοντας φιλοξενήσει πάνω από 2.000 επισκέπτες, θα μοιραστούν την ιστορία τους και τις συμβουλές τους ως ειδικοί για το πώς να κάνετε το κατάλυμά σας αξέχαστο για τους επισκέπτες.

Η Catherine και ο Bryan, Superhost στην Airbnb, μοιράζονται τη συνταγή τους ώστε να προσφέρετε στους επισκέπτες μια εμπειρία 5 αστεριών.

Catherine: "Για εμάς, το ξεκίνημα της εταιρείας μας στην Airbnb, αλλά και της επιχείρησης διακόσμησης ήταν ένα ευτυχές ατύχημα. Το 2013, μετακομίσαμε από τη Νέα Υόρκη στο Κολόμπους του Οχάιο, όπου έμενε ο Bryan, όταν ήταν μικρός. Θέλαμε περισσότερο χώρο, καθώς και ένα μέρος όπου θα μπορούσαμε να εγκατασταθούμε και να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας".

Bryan: "Αγοράσαμε ένα σπίτι με τρία υπνοδωμάτια και χρειάστηκε να ξεπληρώσουμε κάποια χρέη που είχαν μείνει για το ακίνητο. Αλλά δεν μας άρεσε η ιδέα να έχουμε μόνιμο συγκάτοικο."

Catherine: "Ένας από τους φίλους μου γνώριζε κάποιον που είχε καταχωρήσει το επιπλέον υπνοδωμάτιό του στην Airbnb και μας πρότεινε να το δοκιμάσουμε. Εκείνη την εποχή, δεν γνωρίζαμε την Airbnb. Ο Bryan και εγώ σκεφτήκαμε: "Θα ήταν πραγματικά υπέροχο αν μπορούσαμε να έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 10 διανυκτερεύσεις φέτος…"

Bryan: "Καταχωρήσαμε τον χώρο μας και υπήρξε τεράστια ζήτηση. Λίγο μετά, αποφασίσαμε να καταχωρήσουμε ολόκληρο το σπίτι μας. Εξερευνούσαμε το Κολόμπους και μέναμε σε διάφορα μοτέλ μέχρι που βρήκαμε το λιγότερο κακόγουστο. Φτάσαμε σε σημείο να μένουμε εκεί για εβδομάδες κάθε φορά. Ξέραμε όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου. Αλλά, φυσικά, αυτό δεν ήταν βιώσιμο."

Η φιλοξενία είναι για εμάς μια μορφή καλλιτεχνικής και δημιουργικής έκφρασης.
Bryan,
Κολόμπους, Οχάιο

Catherine: "Ξεπληρώσαμε το χρέος μας και τελικά αγοράσαμε ένα άλλο σπίτι. Εδώ και μερικά χρόνια, έχουμε αγοράσει, ανακαινίσει και πουλήσει μερικά καταλύματα και έχουμε κρατήσει τα αγαπημένα μας στην Airbnb. Παραιτηθήκαμε από τις δουλειές μας, δημιουργήσαμε το στούντιο διακόσμησης εσωτερικών χώρων (Mix Design Collective), την εταιρεία ενοικιαζόμενων καταλυμάτων για διακοπές (The Village Host) και ξεκινήσαμε το ιστολόγιό μας (Beginning in the Middle)."

Bryan: "Για εμάς, το πιο σημαντικό είναι να δημιουργήσουμε μια αυθεντική εμπειρία για κάθε έναν από τους επισκέπτες μας. Και αυτό το πάθος για τη φιλοξενία μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε έναν τρόπο ζωής που μας αρέσει πραγματικά. Ως οικοδεσπότης, ανεξάρτητα από το αν το κατάλυμά σας είναι πολυτελές ή όχι, αν μπορείτε να δημιουργήσετε μια τέλεια διαμονή για τον επισκέπτη σας, θα δείτε εξαιρετικές κριτικές και τα ποσοστά πληρότητάς σας να εκτοξεύονται."

1. Δημιουργήστε σωστές προσδοκίες

Catherine: "Ένα από τα μυστικά για να λάβετε μια κριτική 5 αστεριών είναι να δημιουργήσετε τις σωστές προσδοκίες για τους επισκέπτες πριν καν πατήσουν το κουμπί της κράτησης. Τα σπίτια μας είναι παλιά και έχουμε κάνει πολλές προσπάθειες για να τα διαμορφώσουμε ώστε οι επισκέπτες να νιώθουν οικεία, άνετα και όμορφα. Αλλά δεν είναι τέλεια, οπότε προσπαθούμε να δίνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες εκ των προτέρων. Για παράδειγμα, έχουμε πατώματα και πόρτες που τρίζουν."

Bryan: "Τα μπάνια μας είναι κάπως μικρά. Δίπλα από ένα κατάλυμά μας, υπάρχει άλλο σπίτι, το οποίο έχει κοινό τοίχο με το δικό μας. Το επισημαίνουμε στους επισκέπτες, έτσι ώστε να γνωρίζουν ότι πρέπει να είναι ευγενικοί και να προσέχουν να μην κάνουν πολύ θόρυβο. ΔΕΝ επιτρέπονται τα πάρτι."

Catherine: "Έχουμε μια παλιά μπανιέρα με πόδια που είναι ελαφρώς υψηλότερη από μια συνηθισμένη μπανιέρα. Το επισημαίνουμε σε περίπτωση που οι επισκέπτες έχουν ανάγκες προσβασιμότητας. Αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενδέχεται να ενοχλούν ορισμένους επισκέπτες. Άλλους ενδεχομένως να μην τους πειράζει, αλλά προσπαθούμε να προσελκύσουμε τα άτομα που γνωρίζουμε ότι θα απολαύσουν τη γειτονιά και το σπίτι."

2. Να απαντάτε γρήγορα

Bryan: "Η γρήγορη και ξεκάθαρη επικοινωνία με τους επισκέπτες αποτελεί σημαντικό κομμάτι μιας εμπειρίας 5 αστεριών. Είναι ένας τρόπος να δείχνετε στους επισκέπτες σας ότι τους φροντίζετε συνεχώς."

Catherine: "Οι επισκέπτες μένουν στον χώρο σας μόνο για σύντομο χρονικό διάστημα και συνήθως για σημαντικό λόγο. Οπότε δεν θέλετε να περάσει η μισή διαμονή χωρίς να λάβει ο επισκέπτης την απάντησή σας ή χωρίς να γίνει κάποια απαραίτητη επισκευή. Είμαι άνθρωπος που απαντά μέσα σε 5 λεπτά, αλλά αν πιστεύετε ότι δεν θα έχετε τη δυνατότητα να απαντάτε στους επισκέπτες σε εύλογο χρονικό διάστημα, τότε σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με έναν συνοικοδεσπότη για να σας βοηθήσει με τα email και τα μηνύματά σας. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους δείξουμε ότι είμαστε στη διάθεσή τους και ότι νοιαζόμαστε. Και μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε αυτό που κάνετε εκείνη τη στιγμή, για να προσφέρετε την εμπειρία 5 αστεριών στους επισκέπτες σας."

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συνεργασία με συνοικοδεσπότες

3. Κάντε τους να αισθάνονται άνετα

Catherine: "Όσον αφορά τη διακόσμηση και τον χώρο σας, το σημαντικότερο είναι οι επισκέπτες να νιώθουν άνετα όσο βρίσκονται εκεί. Αφιερώστε χρόνο και προσπαθήστε να διακοσμήσετε τον χώρο με έπιπλα που προσδίδουν μοναδικότητα και αυθεντικότητα."

Bryan: "Και αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανακαινίσετε ολόκληρη την κουζίνα με μάρμαρο ή να αγοράσετε τον πιο ακριβό εξοπλισμό. Το σημαντικότερο είναι ο χώρος να είναι καθαρός, ευρύχωρος και τακτοποιημένος."

Catherine: "Ο χώρος πρέπει να φαίνεται σαν να έχει προετοιμαστεί ειδικά γι' αυτούς. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να αφαιρέσετε από τον χώρο τις προσωπικές φωτογραφίες σας, τα οικογενειακά ενθύμια, τα μπιχλιμπίδια, τα σκουπίδια και οτιδήποτε μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται ότι βρίσκονται στο σπίτι κάποιου άλλου."

Bryan: "Ένα σημαντικό έπιπλο στο οποίο αξίζει να επενδύσετε είναι ένα ωραίο κρεβάτι. Όπως σας είπαμε και πριν, δεν χρειάζεται να αγοράσετε ακριβό στρώμα, αλλά θα σας προτείναμε να προσθέσετε ένα ανώστρωμα και δύο είδη μαξιλαριών για διπλή επένδυση, όπως κάναμε εμείς."

Catherine: "Συνήθως επιλέγουμε σεντόνια τουλάχιστον 300 κλωστών, όπως αυτά που χρησιμοποιούν πολλά ξενοδοχεία. Θα πρέπει να έχουν απαλή και όχι τραχιά υφή. Άλλωστε, οι επισκέπτες κάνουν κράτηση στον χώρο σας για να κοιμηθούν εκεί τη νύχτα. Και όπως γνωρίζουμε, ειδικά ως γονείς, ένας καλός ύπνος είναι πραγματική πολυτέλεια."

4. Προσθέστε τοπικό χαρακτήρα

Catherine: "Όταν οι επισκέπτες έρχονται να μείνουν στον χώρο σας, να θυμάστε ότι δεν μοιράζεστε μόνο το κατάλυμά σας, αλλά και μια εμπειρία στην πόλη σας. Θέλουμε να δίνουμε πιο προσωπικό χαρακτήρα στη διαμονή των επισκεπτών, όποτε μπορούμε. Οι μικρές επιχειρήσεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιδιοσυγκρασίας μας στο Κολόμπους και γι' αυτό μας αρέσει όταν όλο και περισσότερα άτομα συμμετέχουν στις προσπάθειές μας".

Bryan: "Μερικές φορές αφήνουμε στους επισκέπτες ένα μικρό δείγμα από τα αγαπημένα μας ντόπια προϊόντα, όπως δωροκάρτες για καφετέριες της περιοχής, για να τους ενθαρρύνουμε να εξερευνήσουν τη γειτονιά. Αγοράζουμε σαμπουάν, μαλακτικό μαλλιών και σαπούνι προσώπου από μια τοπική εταιρεία που ονομάζεται Cliff Original για το κατάλυμά μας. Προμηθευόμαστε φυσικό σαπούνι χεριών από μια εταιρεία που λέγεται Glenn Avenue. Έχουμε μια σειρά βιβλίων, ονόματιThe Columbus Book Project, που έγραψε ένας ντόπιος επιχειρηματίας και η οποία αναδεικνύει ντόπιους καλλιτέχνες. Το Κολόμπους είναι ιδιαίτερα υποτιμημένη πόλη, αλλά είναι ένα υπέροχο μέρος για να ζει κανείς, να μεγαλώνει ή να επισκεφθεί και έχει πολλά να προσφέρει."

Catherine: "Μας αρέσει να δείχνουμε στους συνανθρώπους μας το Κολόμπους μέσα από τα δικά μας μάτια και, όταν μπορούμε, να δημιουργούμε μια εμπειρία που θα κάνει τους επισκέπτες να θέλουν να μετακομίσουν εδώ."

Bryan: "Μια άλλη ιδέα που εξετάζουμε για να αναδείξουμε την κοινότητα του Κολόμπους είναι να χρησιμοποιήσουμε τα καταλύματά μας ως γκαλερί τέχνης ή να διοργανώνουμε δείπνα για να παρουσιάσουμε ντόπιους καλλιτέχνες, των οποίων το έργο δεν θα αναδεικνυόταν διαφορετικά. Θέλουμε να εκθέτουμε μερικά κομμάτια σε κάθε κατάλυμα και να τα εναλλάσσουμε κάθε λίγους μήνες. Επιστρατεύστε τη δημιουργικότητά σας και βρείτε τρόπους με τους οποίους το κατάλυμά σας μπορεί να αντικατοπτρίζει την τοπική κουλτούρα."

5. Προετοιμαστείτε για τις δύσκολες καταστάσεις

Bryan: "Ακόμη και αν έχετε καλές προθέσεις και προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια εμπειρία 5 αστεριών για τους επισκέπτες, να ξέρετε ότι θα προκύψουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης που θα πρέπει να επιλύσετε, είτε πρόκειται για ένα κλιματιστικό που έχει χαλάσει είτε για απογοητευμένους επισκέπτες. Μια από τις χειρότερες καταστάσεις που αντιμετωπίσαμε ήταν όταν έσπασε ένας σωλήνας. Πλημμύρισε το σπίτι κατά τη διαμονή των επισκεπτών. Μας πήραν πολλές φορές τηλέφωνο…"

Catherine: "… Αλλά το τηλέφωνό μου ήταν κλειστό."

Bryan: "… Και έγινε την πρώτη νύχτα του γάμου τους."

Catherine: "Ήταν πολύ κακή εμπειρία. Αλλά μας δίδαξε πολλά. Όταν συμβαίνουν τέτοια περιστατικά, ζητήστε συγγνώμη και σκεφτείτε, κατά την κρίση σας, αν θα πρέπει να αποζημιώσετε τους επισκέπτες ή να τους προσφέρετε ένα δώρο που θα βοηθούσε την κατάσταση, όπως μπισκότα, ένα μπουκάλι κρασί ή μια δωροεπιταγή για δείπνο. Αν οι επισκέπτες πέρασαν χάλια, τότε θα τους επιστρέψουμε τα χρήματα, αλλά αυτό συνήθως δεν συμβαίνει."

Bryan: "Προσπαθούμε να ακολουθούμε τον χρυσό κανόνα που υπαγορεύει να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας την εμπειρία που θα θέλαμε να έχουμε, αν μέναμε στον δικό μας χώρο. Η φιλοξενία είναι για εμάς μια μορφή καλλιτεχνικής και δημιουργικής έκφρασης. Βάζουμε την ψυχή μας σε αυτούς τους χώρους και μετά τους προσφέρουμε στον κόσμο. Όταν οι επισκέπτες αναγνωρίζουν τη φιλοξενία μας, είναι κάτι το ανεκτίμητο."

Catherine: "Όταν μας αφήνουν μια κριτική 5 αστεριών είναι σαν να μας επιβραβεύουν για όλα όσα κάνουμε. Όταν ανακαινίζουμε τον χώρο μας, ελπίζουμε ότι κάποιος επισκέπτης θα εκτιμήσει την επιπλέον προσπάθεια που κάνουμε. Και πιστεύω ότι αν εστιάζετε αποκλειστικά στο ποσό που θα επενδύσετε για ένα ακίνητο, τότε είναι εύκολο να θεωρήσετε ασήμαντες ορισμένες από αυτές τις επιπλέον πινελιές."

Bryan: "Η φιλοξενία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται πολλή προσπάθεια."

Catherine: "Αλλά η εμπειρία αυτή ήταν επίσης πολύ ικανοποιητική και μας άλλαξε τη ζωή. Μας βοήθησε να ακολουθήσουμε το πάθος μας για τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων και να ανακαλύψουμε την αγάπη μας για τη φιλοξενία. Μας έδωσε τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε την επιχείρησή μας και να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Πιστεύω ότι χωρίς την Airbnb, θα δυσκολευόμασταν πολύ περισσότερο να βρούμε τον δρόμο μας στον κόσμο της ιδιοκτησίας μικρών επιχειρήσεων και να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας. Μας βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε τι μας αρέσει και αυτό είναι να ανακαινίζουμε χώρους για τους συνανθρώπους μας."

Bryan: "Καταφέραμε να ασκήσουμε το επιχειρηματικό πνεύμα και τη δημιουργικότητά μας. Και ο καλύτερος συνδυασμός αυτών των δύο πραγμάτων είναι να κάνετε κάτι για εσάς, που σας ενδιαφέρει πραγματικά."

Catherine: "Ελπίζουμε ότι θα λάβετε περισσότερες κριτικές 5 αστεριών χάρη σε αυτές τις συμβουλές."

Καλή φιλοξενία!
Catherine, Bryan και Bianca

Highlights

  • Διαμορφώστε τις προσδοκίες των επισκεπτών πριν κάνουν κράτηση

  • Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες γρήγορα και ξεκάθαρα

  • Διατηρήστε τον χώρο σας καθαρό, άνετο και τακτοποιημένο

  • Προσθέστε τοπικές πινελιές όπου μπορείτε, από έργα τέχνης μέχρι προϊόντα μπάνιου

  • Προσφέρετε στους επισκέπτες την εμπειρία που θα θέλατε να έχετε αν μένατε στον χώρο

  • Ανακαλύψτε περισσότερα στον ολοκληρωμένο οδηγό μας για να φτάσετε τη φιλοξενία σας στο επόμενο επίπεδο
Airbnb
26 Μαΐ 2021
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;