Πώς να προσφέρετε διαμονή πέντε αστέρων

Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να βελτιώσετε τις διαδικασίες που ακολουθείτε ως οικοδεσπότης.
Από την Airbnb στις 17 Φεβ 2023
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Ενημερώθηκε: 17 Φεβ 2023
Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε χώρους που έχουν εξαιρετικές κριτικές. Αν λαμβάνετε χαμηλές βαθμολογίες, υπάρχουν κάποιες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών σας και να αποσπάσετε κριτικές με πέντε αστέρια.

Διαμόρφωση προσδοκιών

Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή της καταχώρησής σας δίνει μια ολοκληρωμένη και ακριβή εικόνα του χώρου σας.

  • Μην υπερβάλλετε. Αναφέρετε τα δυνατά σημεία και ιδιορρυθμίες του χώρου σας, από το υδρομασάζ και το τζάκι μέχρι τις σανίδες του δαπέδου που τρίζουν ή τη φασαρία του δρόμου.

  • Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και αναφέρετε τυχόν πιθανά θέματα από την περιγραφή της καταχώρησής σας σε λεζάντες φωτογραφιών. Προσπαθήστε να έχετε δύο με τρεις φωτογραφίες ανά δωμάτιο ή χώρο, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν σημαντικές παροχές.

  • Μην τραβάτε φωτογραφίες με υπερβολικά ευρυγώνια λήψη και μην επεξεργάζεστε υπερβολικά τις φωτογραφίες σας, καθώς μπορεί τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα ή φωτεινότερα από ό,τι είναι.

Επιτυχής επικοινωνία

Να θυμάστε ότι είστε το μόνο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που μένουν στον χώρο σας.

  • Να είστε προνοητικός/ή και να διασφαλίζετε ότι οι επισκέπτες έχουν όλα όσα χρειάζονται πριν από την άφιξη, όπως κανόνες και οδηγίες για να εισέλθουν στον χώρο.

  • Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε μηνύματα από επισκέπτες.

  • Να εκφράζεστε με συμπεριληπτικό λόγο στα μηνύματά σας. Είναι πολύ σημαντικό για να καλωσορίζετε κάθε επισκέπτη.

  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή και εργαλεία της Airbnb, όπως τις γρήγορες απαντήσεις και τα προγραμματισμένα μηνύματα, για να διευκολύνετε την επικοινωνία.

  • Στείλτε τις οδηγίες άφιξης τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα, ώστε οι επισκέπτες να έχουν χρόνο να τις διαβάσουν και να κάνουν ερωτήσεις. Αυτό το βήμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για επισκέπτες με ανάγκες προσβασιμότητας.

Υποδοχή επισκεπτών

Μερικές φορές, η διαφορά μεταξύ μιας κριτικής τεσσάρων και πέντε αστεριών έγκειται σε κάτι απλό, όπως στην προσοχή στις λεπτομέρειες.

  • Η καθαριότητα έχει τεράστια σημασία. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιφάνειες, τα δάπεδα και τα υφάσματα είναι καθαρά και ξεσκονισμένα. Ψάξτε για τρίχες μετά το καθάρισμα, ή σημάδια βρομιάς ή σκόνης. Ακόμα κι αν ο χώρος σας είναι εξαιρετικός, πρέπει να είναι πεντακάθαρος για να λάβετε κριτικές με πέντε αστέρια.

  • Προσθέστε μια προσωπική πινελιά αφήνοντας ένα σημείωμα υποδοχής ή στέλνοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος στην εφαρμογή.

  • Κάντε τον χώρο σας ζεστό, σαν σπίτι. Για παράδειγμα, αν διαθέτει κουζίνα, μπορείτε να προσθέσετε κατσαρόλες και τηγάνια, κουτάλια και βασικά μαγειρικά σκεύη.

  • Οι μικρές χειρονομίες κάνουν τη διαφορά, όπως μια κουβέρτα στον καναπέ ή σύνεργα για καφέ ή τσάι.

Δέσμευση στις κρατήσεις

Στο πλαίσιο των κύριων κανόνων για οικοδεσπότες, δεν θα πρέπει να ακυρώνετε επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν μια ακύρωση είναι αναπόφευκτη, θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ακυρώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Επικοινωνήστε με την Airbnb αν χρειάζεστε βοήθεια.

Airbnb
17 Φεβ 2023
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;