Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Πολιτική Κοινότητας • Οικοδεσπότης καταλύματος

Πολιτική για ακυρώσεις από οικοδεσπότες, για καταλύματα

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε αυτόματα.

Ημερομηνία έναρξης ισχύος: 9 Οκτωβρίου 2023

Αν και οι ακυρώσεις από οικοδεσπότες είναι σπάνιες και ορισμένες ακυρώσεις είναι πέρα από τον έλεγχο του οικοδεσπότη, οι ακυρώσεις από οικοδεσπότες μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη στην κοινότητά μας. Για αυτούς τους λόγους, αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει μια επιβεβαιωμένη κράτηση ή αν διαπιστωθεί ότι ο οικοδεσπότης ευθύνεται για μια ακύρωση σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική, η Airbnb μπορεί να επιβάλει χρεώσεις και άλλες συνέπειες. Οι χρεώσεις και άλλες συνέπειες που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική έχουν σκοπό να αντικατοπτρίζουν το κόστος και τις άλλες επιπτώσεις αυτών των ακυρώσεων για τους επισκέπτες, την ευρύτερη κοινότητα οικοδεσποτών και την Airbnb. Θα απαλλάξουμε από τις χρεώσεις και, σε ορισμένες περιπτώσεις, από τις άλλες συνέπειες, αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει λόγω Περιστατικού Ανωτέρας Βίας ή για ορισμένους βάσιμους λόγους πέραν του ελέγχου του οικοδεσπότη.

Προμήθειες ακύρωσης

Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια επιβεβαιωμένη κράτηση ή αν διαπιστωθεί ότι ο οικοδεσπότης ευθύνεται για μια ακύρωση σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική, θα επιβάλουμε χρεώσεις που υπόκεινται σε ελάχιστη χρέωση ακύρωσης ύψους 50 $. Η προμήθεια βασίζεται στο ποσό της κράτησης και όταν η κράτηση ακυρωθεί:

  • Αν η κράτηση ακυρωθεί 48 ώρες ή λιγότερο πριν από την άφιξη ή μετά την άφιξη, η προμήθεια είναι το 50% του ποσού της κράτησης για τις διανυκτερεύσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν
  • Αν η κράτηση ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή μεταξύ 48 ωρών και 30 ημερών πριν από την άφιξη, η προμήθεια είναι το 25% του ποσού της κράτησης
  • Αν η κράτηση ακυρωθεί περισσότερες από 30 ημέρες πριν από την άφιξη, η προμήθεια είναι 10% του ποσού της κράτησης
  • Για κρατήσεις 28 ή περισσότερων ημερών, η παραπάνω προμήθεια ακύρωσης θα υπολογίζεται ως ποσοστό του μη επιστρέψιμου μέρους της κράτησης από τη στιγμή της ακύρωσης μέχρι την περίοδο των 30 ημερών μετά την ημερομηνία ακύρωσης, αντί για ολόκληρο το ποσό της κράτησης που δεν επιστρέφεται

Κατά τον υπολογισμό της προμήθειας ακύρωσης, το ποσό της κράτησης περιλαμβάνει τη βασική τιμή, το κόστος καθαρισμού και τυχόν χρέωση κατοικίδιου, αλλά δεν περιλαμβάνει φόρους και προμήθειες επισκέπτη. Αν η υπολογιζόμενη χρέωση ακύρωσης είναι μικρότερη από 50 δολάρια ΗΠΑ, θα προσαρμοστεί έως και 50 δολάρια ΗΠΑ.

Οι χρεώσεις ακύρωσης συνήθως παρακρατούνται από την επόμενη πληρωμή στον οικοδεσπότη, όπως προβλέπεται στους Όρους Χρήσης Πληρωμών. Εκτός από τις χρεώσεις και τις συνέπειες που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική, οι οικοδεσπότες που ακυρώνουν ή θεωρούνται υπεύθυνοι για μια ακύρωση, δεν θα λάβουν πληρωμή για την ακυρωμένη κράτηση ή, αν η πληρωμή έχει ήδη πραγματοποιηθεί, τότε το ποσό της πληρωμής θα παρακρατηθεί από την επόμενη ή τις επόμενες πληρωμές οικοδεσπότη.

Καταστάσεις στις οποίες ενδέχεται να αρθούν τα τέλη

Δεν εισπράττουμε τις χρεώσεις που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική σε κατάλληλες περιπτώσεις, για παράδειγμα αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει λόγω Περιστατικού Ανωτέρας Βίας ή για ορισμένους βάσιμους λόγους που βρίσκονται πέρα από τον έλεγχο του οικοδεσπότη. Οι οικοδεσπότες που πιστεύουν ότι ισχύει μία από αυτές τις καταστάσεις θα πρέπει να παρέχουν δικαιολογητικά ή άλλη υποστήριξη. Θα καθορίσουμε αν θα παραιτηθούμε από τυχόν χρεώσεις και άλλες συνέπειες μετά την αξιολόγηση των διαθέσιμων αποδεικτικών στοιχείων.

Σε περίπτωση άρσης της προμήθειας, ενδέχεται να εξακολουθούν να ισχύουν και άλλες συνέπειες, όπως ο αποκλεισμός του ημερολογίου μιας καταχώρησης.

Ανεξάρτητα από το αν δεν επιβάλλουμε χρεώσεις ή άλλες συνέπειες, ο οικοδεσπότης δεν θα λάβει πληρωμή για την ακυρωμένη κράτηση.

Άλλες συνέπειες

Εκτός από τη χρέωση ακύρωσης, ενδέχεται να επιβληθούν και άλλες συνέπειες, όπως ο αποκλεισμός του ημερολογίου από τον οικοδεσπότη να αποδεχτεί άλλη κράτηση για την καταχώρηση στις σχετικές ημερομηνίες, αποκλείοντας το ημερολόγιο της καταχώρησης.

Οι οικοδεσπότες που ακυρώνουν επιβεβαιωμένες κρατήσεις χωρίς βάσιμο λόγο ενδέχεται να αντιμετωπίσουν άλλες συνέπειες, όπως εξηγείται στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών και στους κύριους κανόνες για τους οικοδεσπότες. Για παράδειγμα, οι οικοδεσπότες ενδέχεται να θέσουν σε αναστολή ή αφαίρεση του λογαριασμού τους και ενδέχεται να χάσουν την ιδιότητα Superhost.

Πότε ένας οικοδεσπότης θεωρείται υπεύθυνος για μια ακύρωση

Ο οικοδεσπότης μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για μια ακύρωση όταν η ακύρωση γίνει λόγω συνθηκών στην καταχώρηση που είναι κατάφωρα και ουσιαστικά διαφορετικές από την περιγραφή της καταχώρησης τη στιγμή της κράτησης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο οικοδεσπότης θα επιβαρυνθεί με χρεώσεις και άλλες συνέπειες που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική, ανεξάρτητα από το ποιος ξεκίνησε την ακύρωση. Παραδείγματα μπορεί να περιλαμβάνουν: διπλή κράτηση σε μια καταχώρηση, αντικατάσταση μιας άλλης ιδιοκτησίας με την οποία έχει γίνει κράτηση από τον επισκέπτη ή ακαθάριστες ανακρίβειες που διαταράσσουν ουσιαστικά τη διαμονή ενός επισκέπτη, όπως η διαφήμιση μιας πισίνας όταν δεν υπάρχει διαθέσιμη πισίνα για χρήση από τους επισκέπτες.

Άλλα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη

Αν ένας οικοδεσπότης δεν μπορεί να τηρήσει μια κράτηση, ανεξαρτήτως του λόγου, είναι δική του ευθύνη να την ακυρώσει εγκαίρως, ώστε ο επισκέπτης να έχει χρόνο για να κάνει αλλαγές στα σχέδιά του. Ένας οικοδεσπότης δεν μπορεί να ενθαρρύνει τον επισκέπτη να ακυρώσει την κράτηση.

Η παροχή ψευδών δηλώσεων ή υλικού σε σχέση με την παρούσα Πολιτική παραβιάζει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας και μπορεί να οδηγήσει σε τερματισμό του λογαριασμού και άλλες συνέπειες.

Αυτή η Πολιτική ισχύει για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται κατά ή μετά την ημερομηνία έναρξης ισχύος. Κάθε δικαίωμα που ενδέχεται να έχουν οι επισκέπτες ή οι οικοδεσπότες σε ένδικα μέσα παραμένει άθικτο. Οποιεσδήποτε αλλαγές στην παρούσα Πολιτική θα γίνουν σύμφωνα με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας. Η παρούσα Πολιτική ισχύει για διαμονές, αλλά όχι για κρατήσεις εμπειριών.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

  • Οδηγίες • Οικοδεσπότης

    Ακύρωση κράτησης από οικοδεσπότη χωρίς αρνητικές συνέπειες

    Αν οι οικοδεσπότες έχουν βάσιμο λόγο ακύρωσης, μπορούν να ακυρώσουν μια κράτηση χωρίς να επιβαρυνθούν με χρεώσεις ακύρωσης ή άλλες συνέπειες από την ακύρωση.
  • Οδηγίες • Οικοδεσπότης

    Ακυρώστε μια κράτηση ως οικοδεσπότης

    Οι επισκέπτες πάντα ανυπομονούν να απολαύσουν το κατάλυμα, την υπηρεσία και την εμπειρία που έκλεισαν, αλλά καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν φορές που μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσετε
  • Πολιτική Κοινότητας

    Πολιτική για Συμβάντα Ανωτέρας Βίας

    Βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς λειτουργούν οι ακυρώσεις όταν προκύπτουν απρόβλεπτα συμβάντα πέρα από τον έλεγχό σας μετά την κράτηση, που καθιστούν αδύνατη ή παράνομη την ολοκλήρωση της κράτησής σας.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή