Ανταλλαγή μηνυμάτων με επισκέπτες
Ανταλλαγή μηνυμάτων με επισκέπτες
- Οδηγίες
Διαχείριση μηνυμάτων από επισκέπτες
Τα εισερχόμενά σας σάς διευκολύνουν να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα ταξίδι. - Οδηγίες
Πώς μπορώ να δημιουργήσω προγραμματισμένα μηνύματα και να τα στείλω αυτόματα στους επισκέπτες;
Οι οικοδεσπότες μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο, προγραμματίζοντας μηνύματα που θα αποστέλλονται αυτόματα ανάλογα με ενέργειες, όπως μια νέα… - Οδηγίες
Πώς μπορώ να δημιουργήσω και να στείλω γρήγορες απαντήσεις στους επισκέπτες;
Οι οικοδεσπότες μπορούν να δημιουργήσουν πρότυπα γρήγορης απάντησης, εξατομικευμένα με σύντομους κωδικούς που συμπληρώνονται αυτόματα με τα … - Οδηγίες
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους επισκέπτες μέσω email για μια κράτηση;
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι οικοδεσπότες μπορούν να επικοινωνούν εύκολα με τους επισκέπτες. - Οδηγίες
Τι γίνεται όταν λάβω κάρτα ή συνεισφορά από έναν επισκέπτη;
Οι κάρτες δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να εκφράσουν την εκτίμησή τους σε έναν οικοδεσπότη. Αν ένας επισκέπτης στείλει οικονομική συ… - Οδηγίες
Γιατί ελέγχουμε τα μηνύματα στην Airbnb
Αφαιρούμε κείμενο από τα μηνύματα, όταν το σύστημά μας εντοπίζει λέξεις ή αριθμούς που ενδέχεται να περιλαμβάνουν στοιχεία επικοινωνίας. - Οδηγίες
Μηνύματα με χρήστες που τέθηκαν σε αναστολή ή διαγράφηκαν
Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος/η στον λογαριασμό σας στην Airbnb για να διαβάσετε ή να στείλετε μηνύματα. Μπορείτε να κάνετε κλικ ή να πατή…