Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Δημιουργία προγραμματισμένων μηνυμάτων και αυτόματη αποστολή στους επισκέπτες

Want better communication with less effort? Use scheduled messages to save time by automatically sending messages based on triggers like a new reservation, check-in, or check-out.

Personalizing templates with shortcodes

The templates can be personalized with shortcodes, which are placeholders you can choose that automatically fill in guest, reservation, and listing details. You can access shortcodes through a drop-down menu when you compose a message. You’ll also have to add the corresponding information for each shortcode in your listings, such as check-in and checkout times, or else the shortcode will display as unavailable in the message.

Scheduled messages

Common use cases for scheduled messaging and shortcodes (indicated in bold) include:

Sending a thank you message shortly after booking

  • Dear guest first name, thank you for confirming your reservation
  • I am excited to welcome you on check-in date on or after our check-in time, which is check-in time
  • As a reminder, here are our house rules: house rules

Sending a check-in reminder a couple days before the trip starts

  • The listing is at address and here are the directions: directions
  • The wifi network is called wifi name and the password is wifi password
  • Let me know if you need any advice about city

Sending a checkout reminder the morning before the trip ends

  • Quick reminder that checkout is tomorrow (checkout date) any time before checkout time
  • As a reminder, your confirmation code is confirmation code

Shortcodes

The full list of shortcodes includes:

  • Guest’s first name
  • Guest’s last name
  • Guest’s phone number
  • Check-in date
  • Check-in time
  • Checkout date
  • Checkout time
  • Total trip price
  • Average nightly price
  • Cleaning fee
  • Listing name
  • Listing address
  • Listing city
  • Wi-fi name
  • Wi-fi password
  • Confirmation code
  • Directions
  • Check-in Instructions
  • House Rules
  • House Manual
  • Guidebook
  • Getting around
  • Guest Access
  • Guest Interaction
  • Guest city
  • Guest country
  • Neighborhood
  • Number of guests
  • Number of nights
  • Number of bathrooms
  • Number of bedrooms
  • Number of beds
  • Primary host first name
  • Primary host last name

You can always choose to skip, customize, or send messages early, and you’ll be able to review a full timeline of every message sent for each reservation.

If you want to send these templates manually instead of automatically, learn more about quick replies.

Δημιουργία προγραμματισμένου μηνύματος 

Όταν δημιουργείτε και προγραμματίζετε ένα μήνυμα για μια καταχώρηση, θα εφαρμόζεται στις τρέχουσες και τις μελλοντικές κρατήσεις. Τα προγραμματισμένα μηνύματα αποστέλλονται στη ζώνη ώρας της καταχώρησης. Επίσης, η επιλογή γλώσσας του προτύπου επηρεάζει τον τρόπο μετάφρασης των σύντομων κωδικών.

Δημιουργήστε ένα προγραμματισμένο μήνυμα από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και έπειτα κάντε κλικ στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στα Προγραμματισμένα μηνύματα
  3. Κάντε κλικ στην επιλογή + Νέο μήνυμα
  4. Δώστε ένα χαρακτηριστικό όνομα στο πρότυπο
  5. Γράψτε το μήνυμά σας και προσθέστε σύντομους κωδικούς για να το εξατομικεύσετε
  6. Επιλέξτε τις αντίστοιχες ρυθμίσεις γλώσσας για το μήνυμά σας
  7. Επιλέξτε τις Καταχωρήσεις στις οποίες θα εφαρμόζεται αυτό το μήνυμα
  8. Επιλέξτε την ενέργεια που ενεργοποιεί αυτό το μήνυμα: Επιβεβαίωση κράτησης, Άφιξη ή Αναχώρηση
  9. Επιλέξτε την ώρα πριν ή μετά την ενεργοποίηση για να στείλετε το μήνυμα
  10. Κάντε κλικ στην Αποθήκευση


Messages won’t be scheduled for last minute bookings or short stays where the trigger time is greater or equal to the lead time.

  • If a trigger is set for 2 days before checkout, but the stay is only 1 or 2 days long, the schedule will be skipped.
  • If a trigger is set for 1 day before check-in, but the booking is made last minute the day before check-in, the schedule will be skipped.

Επεξεργασία προγραμματισμένου μηνύματος

Επεξεργαστείτε ένα προγραμματισμένο μήνυμα από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και έπειτα στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στα Προγραμματισμένα μηνύματα
  3. Κάντε κλικ στο πρότυπο που θέλετε να αλλάξετε
  4. Κάντε τις αλλαγές σας και κάντε κλικ στην Αποθήκευση

Έλεγχος προγραμματισμένων μηνυμάτων για έναν συγκεκριμένο επισκέπτη 

Μπορείτε να ελέγξετε τα προηγούμενα και τα μελλοντικά προγραμματισμένα μηνύματα, εξετάζοντας τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων του επισκέπτη και το παράθυρο διαλόγου του προγραμματισμένου μηνύματος.

Ελέγξτε ένα προγραμματισμένο μήνυμα από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
  2. Δίπλα από το πλαίσιο που χρησιμοποιείτε για να γράψετε μήνυμα, κάντε κλικ στο εικονίδιο των προγραμματισμένων μηνυμάτων με ένα ρολόι


You’ll get a list of all scheduled messages that have been sent or skipped, as well as messages that will be sent in the future. If a guest has multiple reservations, each reservation’s timeline is collapsible.

Κάντε αλλαγές σε ένα προγραμματισμένο μήνυμα πριν την αποστολή του

Μπορείτε να παραλείψετε, να στείλετε νωρίτερα ή να τροποποιήσετε το περιεχόμενο ενός μελλοντικού προγραμματισμένου μηνύματος πριν αποσταλεί, χωρίς να αλλάξετε το πρότυπο.

Ελέγξτε ένα προγραμματισμένο μήνυμα από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
  2. Κάντε κλικ στο εικονίδιο προγραμματισμένων μηνυμάτων δίπλα από το πλαίσιο που χρησιμοποιείτε για να γράψετε μήνυμα
  3. Επιλέξτε το μήνυμα για να το επεξεργαστείτε ή κάντε κλικ στην επιλογή Παράλειψη ή Αποστολή τώρα

Αφαίρεση προγραμματισμένου μηνύματος από μια καταχώρηση

Αφαιρέστε ένα προγραμματισμένο μήνυμα από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματακαι έπειτα κάντε κλικ στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στα Προγραμματισμένα μηνύματα
  3. Κάντε κλικ στο πρότυπο από το οποίο θέλετε να αφαιρέσετε την καταχώρηση
  4. Πηγαίνετε στην ενότητα Καταχωρήσεις και κάντε κλικ στην Επεξεργασία
  5. Αποεπιλέξτε τις καταχωρήσεις και κάντε κλικ στην Αποθήκευση


Διαγραφή προγραμματισμένου μηνύματος για όλες τις καταχωρήσεις

Με τη διαγραφή ενός προτύπου θα αφαιρεθούν όλα τα μελλοντικά προγραμματισμένα μηνύματα που δεν έχουν αποσταλεί, για όλες τις καταχωρήσεις που σχετίζονται με το πρότυπο.

Διαγράψτε ένα προγραμματισμένο μήνυμα από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματακαι έπειτα κάντε κλικ στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στα Προγραμματισμένα μηνύματα
  3. Επιλέξτε το πρότυπο που θέλετε να διαγράψετε
  4. Κάντε κύλιση για να το βρείτε και έπειτα κάντε κλικ στην επιλογή Διαγραφή προτύπου

Hosting with a team or co-host

If you host with a team, team members with guest management permissions will share the same set of scheduled messages, and all messages will be sent from the team owner. Any of the team members will be able to skip and edit upcoming scheduled messages, and create new templates that can be used by the team. Any saved messages you previously created will now be accessible in your team’s shared messages.

If you host with a co-host, your co-host can access your scheduled message history and upcoming message list from each conversation’s message thread, and will be able to skip and edit upcoming scheduled messages. Your co-host will also be able to apply their own templates to your listing, but they won’t be able to view or edit your templates.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

  • Οικοδεσπότης

    Δημιουργήστε και στείλτε γρήγορες απαντήσεις στους επισκέπτες

    Οι οικοδεσπότες μπορούν να δημιουργήσουν πρότυπα γρήγορης απάντησης, εξατομικευμένα με σύντομους κωδικούς που συμπληρώνονται αυτόματα με τα …
  • Οικοδεσπότης

    Επιβεβαίωση παροχών

    Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε έναν χώρο διαμονής όταν τα στοιχεία της καταχώρησης είναι ακριβή και ανταποκρίνονται σε …
  • Οικοδεσπότης

    Τι είναι τα πρότυπα εργασιών;

    Τα πρότυπα εργασιών σάς δίνουν τη δυνατότητα να ορίζετε μια λίστα ελέγχου με βήματα και να προεπιλέγετε τις ρυθμίσεις των εργασιών που μπορε…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή