Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Δημιουργήστε και στείλτε γρήγορες απαντήσεις στους επισκέπτες

Save time sending common messages to guests by creating quick reply templates. Your templates can be personalized with shortcodes that dynamically fill in guest, reservation, and listing details.

The benefit of quick replies

Having a set of customized quick replies makes hosting with a team more efficient as you’re all using the same standards for guest interactions. Plus, all of your quick replies are accessible in your team’s shared inbox.

You can use scheduled messaging to send your quick replies automatically, based on a trigger, like a new reservation, check-in, or checkout.

Πώς να δημιουργήσετε μια γρήγορη απάντηση

Δημιουργία μιας γρήγορης απάντησης από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και έπειτα κάντε κλικ στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στην επιλογή Γρήγορες απαντήσεις
  3. Κάντε κλικ + Νέα απάντηση
  4. Δώστε ένα χαρακτηριστικό όνομα στο πρότυπο
  5. Γράψτε το μήνυμά σας και προσθέστε σύντομους κωδικούς για να το εξατομικεύσετε
  6. Επιλέξτε τις αντίστοιχες ρυθμίσεις γλώσσας για το μήνυμά σας
  7. Κάντε κλικ στην Αποθήκευση

Η επιλογή γλώσσας του προτύπου επηρεάζει τον τρόπο μετάφρασης των σύντομων κωδικών.

Shortcodes

Shortcodes are placeholders that dynamically fill in guest, reservation, and listing details when the message is sent to the guest. You’ll need to have the corresponding information in your listings, such as check-in and checkout times, otherwise the shortcode will display as unavailable in the message. Here’s the full list:

  • Guest’s first name
  • Guest’s last name
  • Guest’s phone number
  • Check-in date
  • Check-in time
  • Checkout date
  • Checkout time
  • Total trip price
  • Average nightly price
  • Cleaning fee
  • Listing name
  • Listing address
  • Listing city
  • Wi-fi name
  • Wi-fi password
  • Confirmation code
  • Directions
  • Check-in Instructions
  • House Rules
  • House Manual
  • Guidebook
  • Getting around
  • Guest Access
  • Guest Interaction
  • Guest city
  • Guest country
  • Neighborhood
  • Number of guests
  • Number of nights
  • Number of bathrooms
  • Number of bedrooms
  • Number of beds
  • Primary host first name
  • Primary host last name

Πώς να χρησιμοποιήσετε μια γρήγορη απάντηση

Χρήση μιας γρήγορης απάντησης από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και επιλέξτε τη συνομιλία μέσω μηνυμάτων με τον επισκέπτη
  2. Επιλέξτε το εικονίδιο γρήγορης απάντησης δίπλα από το πλαίσιο που χρησιμοποιείτε για να γράψετε μήνυμα
  3. Επιλέξτε την απάντηση που θέλετε και κάντε κλικ στην επιλογή Χρήση της απάντησης
  4. Κάντε τυχόν επιπλέον αλλαγές και έπειτα κάντε κλικ στην επιλογή Αποστολή

Πώς να αλλάξετε μια γρήγορη απάντηση

Επεξεργασία μιας γρήγορης απάντησης από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και έπειτα κάντε κλικ στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στην επιλογή Γρήγορες απαντήσεις
  3. Επιλέξτε το μήνυμα που θέλετε να αλλάξετε
  4. Κάντε τις αλλαγές σας και μετά κάντε κλικ στην Αποθήκευση

Για να διαγράψετε μια γρήγορη απάντηση

Διαγραφή μιας γρήγορης απάντησης από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στα Μηνύματα και έπειτα κάντε κλικ στο Μενού
  2. Στην ενότητα Ρυθμίσεις, κάντε κλικ στην επιλογή Γρήγορες απαντήσεις
  3. Επιλέξτε το μήνυμα που θέλετε να διαγράψετε
  4. Κάντε κύλιση για να τη βρείτε και έπειτα κάντε κλικ στην επιλογή Διαγραφή προτύπου
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή