Πώς λειτουργούν οι κρατήσεις
Πώς λειτουργούν οι κρατήσεις
- Οδηγίες
Ελέγξτε τη φωτογραφία προφίλ ενός επισκέπτη
Οι φωτογραφίες μπορεί να μην είναι διαθέσιμες μέχρι την επιβεβαίωση της κράτησης ή ο επισκέπτης μπορεί να μην έχει ανεβάσει φωτογραφία. - Οδηγίες
Τι είναι ο ρυθμός και ο χρόνος απάντησης και πώς υπολογίζονται;
Υπολογίζουμε πόσο γρήγορα και με πόση συνέπεια απαντάτε στα ερωτήματα και στα αιτήματα κράτησης. - Οδηγίες
Γιατί ζητείται από τους οικοδεσπότες να απαντούν εντός 24 ωρών;
Οι γρήγορες απαντήσεις στα αιτήματα και τα ερωτήματα κράτησης και σε άλλα μηνύματα δημιουργούν εμπιστοσύνη στην κοινότητα οικοδεσποτών μας. - Οδηγίες
Ως οικοδεσπότης, πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση μιας κράτησης;
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης σε διάφορα σημεία: στις κρατήσεις, τα εισερχόμενα ή το ημερολόγιό σας. - Οδηγίες
Πληροφορίες για την κατάσταση της κράτησής σας
Βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις διάφορες καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί η κράτησή σας. - Οδηγίες
Πώς μπορώ να ελέγξω αν η κράτηση ενός επισκέπτη έχει επιβεβαιωθεί;
Θα λάβετε ένα email όταν έχετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στις κρατήσεις, στο ημερολόγιό σας ή στη συνομιλία μέ… - Οδηγίες
Δείτε όλες τις κρατήσεις σας
Μεταβείτε στην καρτέλα "Σήμερα" για να ελέγξετε τις μελλοντικές κρατήσεις σας. - Οδηγίες
Πώς μπορώ να δεσμεύσω ημερομηνίες για έναν επισκέπτη;
Μερικές φορές οι οικοδεσπότες θέλουν να ορίσουν ημερομηνίες στο ημερολόγιό τους ως διαθέσιμες, ώστε μόνο ένας συγκεκριμένος επισκέπτης να μπ… - Οδηγίες
Τι σημαίνει "σε αναμονή πληρωμής";
Αυτή η κατάσταση σημαίνει ότι ο οικοδεσπότης έχει αποδεχτεί το αίτημα κράτησης ενός επισκέπτη, αλλά η πληρωμή του επισκέπτη δεν έχει ολοκληρ… - Οδηγίες
Μπορώ να ενημερώσω την περιγραφή ή τις παροχές της καταχώρησής μου μετά την ολοκλήρωση μιας κράτησης;
Οι επισκέπτες με επιβεβαιωμένες κρατήσεις ή κρατήσεις σε εκκρεμότητα δεν θα γνωρίζουν αν κάνετε αλλαγές στην καταχώρησή σας. Γι' αυτό, θα πρ…