Αλλαγές και ακυρώσεις
Αλλαγές και ακυρώσεις
- Οδηγίες
Πώς να ακυρώσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης εμπειρίας
Μπορείτε να ακυρώσετε μια περίσταση της εμπειρίας σας από το ημερολόγιό σας. Οι επισκέπτες σας θα λάβουν μια ειδοποίηση και πλήρη επιστροφή … - Οδηγίες
Τι γίνεται αν ο επισκέπτης μου ακυρώσει την κράτηση εμπειρίας;
Αν ένας επισκέπτης ακυρώσει εντός 24 ωρών από την κράτηση (ή αν ακυρώσει σε διάστημα μεγαλύτερο από 7 ημέρες πριν από την έναρξη της εμπειρί… - Οδηγίες
Βρείτε την πολιτική ακύρωσης της κράτησής σας για εμπειρία
Το ποσό της επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη και την ώρα και την ημερομηνία της ακύρωσης. - Οδηγίες
Τι πρέπει να κάνω εάν τυχόν δυσμενείς καιρικές συνθήκες επιδράσουν αρνητικά στην εμπειρία που φιλοξενώ;
Αν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι ασφαλείς για τους επισκέπτες πριν ή κατά τη διάρκεια μιας εμπειρίας, μπορείτε να ακυρώσετε την εμπειρία χω… - Οδηγίες
Προσθήκη επιπλέον επισκεπτών σε μια εμπειρία
Αν εμφανιστούν επιπλέον επισκέπτες χωρίς προειδοποίηση, ο οικοδεσπότης έχει το δικαίωμα να τους εξυπηρετήσει ή να τους απορρίψει. - Πολιτική Κοινότητας
Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων
Βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς λειτουργούν οι ακυρώσεις όταν προκύπτουν απρόβλεπτα συμβάντα πέρα από τον έλεγχό σας μετά την κράτηση,… - Πολιτική Κοινότητας
Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων και κοροναϊός (νόσος COVID-19)
Βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με την κάλυψη για τη νόσο COVID-19, σύμφωνα με την πολιτική ειδικών περιστάσεων.