Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης εμπειρίας
Τι πρέπει να κάνω εάν τυχόν δυσμενείς καιρικές συνθήκες επιδράσουν αρνητικά στην εμπειρία που φιλοξενώ;
Τι πρέπει να κάνω εάν τυχόν δυσμενείς καιρικές συνθήκες επιδράσουν αρνητικά στην εμπειρία που φιλοξενώ;
We take safety seriously. If upcoming weather conditions may be unsafe for guests, you may cancel the experience without penalty. Read the Experience Host Cancellation Policy for more info.
If you’ve already started the experience and weather conditions make it unsafe to continue, we strongly encourage you to end the experience for the safety of your guests. Refunds can be handled afterwards by contacting us.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης εμπειρίας
Πώς να ακυρώσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης εμπειρίας
Μπορείτε να ακυρώσετε μια περίσταση της εμπειρίας σας από το ημερολόγιό σας. Οι επισκέπτες σας θα λάβουν μια ειδοποίηση και πλήρη επιστροφή … - Επισκέπτης
Ζητήστε επιστροφή χρημάτων
Η διαχείριση των αιτημάτων επιστροφής χρημάτων οποιουδήποτε ποσού πρέπει να γίνεται μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Πώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων
Πρέπει να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων; Το πρώτο βήμα είναι να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη για να διορθώσει το πρόβλημα. Αν δεν μπορεί ν…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή