Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγός
Οικοδεσπότης

Πρότυπα ποιότητας στο Luxe

Ως οικοδεσπότης στο Airbnb Luxe, η ποιότητα είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για να διασφαλίζετε ότι η καταχώρησή σας θα προσελκύει όχι μόνο την προσοχή των επισκεπτών, αλλά και κρατήσεις. Αν και γνωρίζουμε ότι η ποιότητα είναι σημαντική για τους ταξιδιώτες στο Luxe, γνωρίζουμε επίσης ότι πρόκειται για προϋπόθεση του προγράμματος, όχι για παράγοντα που θα κάνει τη διαφορά. Επομένως, οι καταχωρήσεις στο Luxe πρέπει να πληρούν πρότυπα υψηλής ποιότητας και να διασφαλίζουν ότι τυχόν εξατομικευμένες υπηρεσίες που παρέχονται, ειδικά σχεδιασμένες για ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, είναι κορυφαίας ποιότητας. Έτσι, χαρίζουν στους επισκέπτες μια αξέχαστη διαμονή χωρίς προβλήματα.

Πώς βοηθά το Luxe τους οικοδεσπότες να διατηρούν την ποιότητα;

Καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες ώστε να παρέχουμε αυτά που υποσχόμαστε στους επισκέπτες, δηλαδή να προσφέρουμε μόνο τις πιο μοναδικές ιδιοκτησίες στη συλλογή ιδιοκτησιών του Luxe. Αυτή η υπόσχεση γίνεται πραγματικότητα μέσω της Εγγύησης Ποιότητας, η οποία μας βοηθά να προσελκύσουμε περισσότερες κρατήσεις για τους οικοδεσπότες του προγράμματος. Μέσα από αυτές τις προσπάθειες, συνεργαζόμαστε μαζί σας για να προωθήσουμε μαζί την ιδιοκτησία σας με ακρίβεια και σιγουριά.

Για να τηρήσουμε την υπόσχεσή μας, το Luxe έχει καθιερώσει μια διαδικασία ελέγχου δια ζώσης σε όλο τον κόσμο, κατά την οποία οι σύμβουλοι καταλυμάτων της κάθε περιοχής πραγματοποιούν μια περιήγηση σε υπάρχουσες και πιθανές καταχωρήσεις. Αυτές οι επισκέψεις στις ιδιοκτησίες διοργανώνονται για να προγραμματίσετε μαζί με την ομάδα σας μια βολική ώρα επίσκεψης.

Σκοπός αυτής της επίσκεψης είναι να συγκεντρώσουμε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με μια ιδιοκτησία, ώστε η ομάδα Εποπτείας οικοδεσποτών να επαληθεύσει ότι ένας χώρος ακολουθεί με συνέπεια τα πρότυπά μας για το στιλ και την ποιότητα.

Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για καταλύματα παρέχονται από εκπαιδευμένους επαγγελματίες αξιολόγησης ποιότητας και σας δίνουν τη δυνατότητα να λάβετε μια δεύτερη γνώμη, για να επαληθεύσετε την κατάσταση του καταλύματός σας. Τι μπορείτε να περιμένετε από εμάς:

  • Αξιοποιούμε την εκτεταμένη εμπειρία που έχουμε αποκτήσει στην ενοικίαση πολυτελών καταλυμάτων, για να ελέγξουμε όλα όσα ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν ή να παρατηρήσουν οι επισκέπτες. Η προσέγγισή μας βασίζεται σε προβλήματα που θεωρούμε ότι προκύπτουν πιο συχνά κατά την ενοικίαση καταλυμάτων.
  • Μετά από κάθε επίσκεψη σε ιδιοκτησία, μοιραζόμαστε μαζί σας τις σχετικές σημειώσεις.
  • Θα συνεργαστούμε μαζί σας για να κάνουμε την ιδιοκτησία σας εξαιρετική και να τη βοηθήσουμε να ξεπεράσει τις προσδοκίες των επισκεπτών σας.

Πότε ζητάμε να επισκεφθούμε την ιδιοκτησία σας;

Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με περιπτώσεις κατά τις οποίες θα ζητούσαμε τον προγραμματισμό μιας επίσκεψης στο κατάλυμα:

  1. Εγγραφή στο πρόγραμμα: Πριν προσθέσουμε οποιονδήποτε χώρο στη συλλογή μας, αναθέτουμε σε έναν από τους συμβούλους για καταλύματα να ολοκληρώσει μια περιήγηση. Τα πορίσματα από την επίσκεψη βοηθούν εμάς να αποφασίσουμε αν θα προσθέσουμε την καταχώρησή σας, αλλά και εσάς ώστε να την περιγράψετε ακριβέστερα.
  2. Ετήσια περιήγηση: Στόχος μας είναι να ελέγχουμε την ποιότητα των καταλυμάτων στο Luxe σε ετήσια βάση, ανάλογα με τις προηγούμενες ενδείξεις ποιότητας που έχει η ομάδα μας για την καταχώρησή σας και πότε έγινε περιήγηση τελευταία φορά.
  3. Κριτικές με βαθμολογία χαμηλότερη από 5 αστέρια: Βασικός στόχος της ομάδας μας είναι να διασφαλίσουμε ότι κάθε διαμονή επισκεπτών θα βαθμολογείται με 5 αστέρια. Σε περίπτωση που ένας επισκέπτης βαθμολογήσει τη διαμονή του με λιγότερα από 5 αστέρια, η ομάδα μας θα εξετάσει τα σχόλια των επισκεπτών και θα ελέγξει όλες τις ενδείξεις ποιότητας που έχουμε συγκεντρώσει για την καταχώρηση από το παρελθόν. Με αυτήν την ανάλυση, μπορούμε να αποφασίσουμε αν είναι απαραίτητη μια επίσκεψη για τον έλεγχο της ποιότητας, έτσι ώστε να την προγραμματίσουμε με την ομάδα σας.
  4. Σχόλια από επισκέπτες: Οι επισκέπτες ενδέχεται να στείλουν σχόλια στον υπεύθυνο σχεδιασμού ταξιδιού που τους έχει αναλάβει. Ανάλογα με τη σοβαρότητα των προβλημάτων που αναφέρονται, η ομάδα μας μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για να μοιραστεί μαζί σας τα σχόλια ή/και για να ζητήσει να προγραμματίσετε μια δια ζώσης περιήγηση.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να προετοιμαστεί ένας οικοδεσπότης στο Luxe για μια συμβουλευτική επίσκεψη στον χώρο σας;

Για να προετοιμάσετε καλύτερα τον χώρο σας για την επίσκεψη του συμβούλου για καταλύματα, προτείνουμε να επαληθεύσετε ότι οι βασικές παροχές είναι λειτουργικές και ότι το κατάλυμα έχει προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα για τη διαμονή επισκεπτών. Κατανοούμε ότι μερικές φορές μπορεί να επισκεφτούμε το κατάλυμα πριν προλάβετε να το προετοιμάσετε πλήρως, αλλά η ομάδα μας θα το λάβει υπόψη όταν σας στείλει τα σχόλιά της.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο κατάλυμα, ο σύμβουλος για καταλύματα θα ακολουθήσει μια προκαθορισμένη λίστα ελέγχου, για να εξακριβώσει ότι οι παροχές είναι λειτουργικές και ότι το κατάλυμα είναι γενικά σε καλή κατάσταση. Είναι πολύ πιθανό να ανοίξει συρτάρια και να βγάλει φωτογραφίες από όλη την ιδιοκτησία. Αν και δεν απαιτούμε από την ομάδα σας να είναι παρούσα κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, εάν βρίσκεται στον χώρο, θα μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις που μπορεί να έχει ο σύμβουλος για καταλύματα.

Ποιες ενδείξεις ποιότητας παρακολουθεί το Luxe;

Κριτικές επισκεπτών

Στο τέλος κάθε ταξιδιού, ζητάμε από τους επισκέπτες να αφήσουν μια κριτική για τη διαμονή τους. Οι κριτικές των επισκεπτών εμφανίζονται σε εμφανές σημείο στην κορυφή της σελίδας της καταχώρησής σας. Έτσι, όταν οι δυνητικοί επισκέπτες κάνουν σχέδια για το ταξίδι τους, οι θετικές κριτικές 5 αστεριών θα συμβάλλουν ώστε να επιλέξουν το κατάλυμά σας.

Σε περίπτωση που διαφωνείτε με την κριτική ενός επισκέπτη, αν και δεν μπορείτε να την αφαιρέσετε, μπορείτε να απαντήσετε ή να την αναφέρετε, αν πιστεύετε ότι παραβιάζει την Πολιτική για τις Κριτικές. Η ομάδα θα εξετάσει το αίτημά σας και θα λάβει μέτρα με βάση τις οδηγίες σχετικά με την αμφισβήτηση κριτικών.

Σχόλια επισκεπτών κατά τη διάρκεια διαμονής

Εκτός από τις κριτικές, οι επισκέπτες θα επικοινωνούν και με την ομάδα του υπεύθυνου σχεδιασμού ταξιδιού στο Luxe για τυχόν προβλήματα με τον χώρο διαμονής. Συνήθως, τα προβλήματα που αναφέρουν οι επισκέπτες σχετίζονται με τη διαδικασία άφιξης ή με την ποιότητα του καταλύματος. Τα σχόλια που στέλνονται κατά τη διάρκεια της διαμονής είναι εξίσου σημαντικά με τις κριτικές των επισκεπτών. Προσπαθούμε να μεσολαβούμε για την επίλυση των προβλημάτων το συντομότερο δυνατό σε συνεργασία με την ομάδα σας, ώστε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες να αφήσουν βαθμολογία με 5 αστέρια μετά την αναχώρησή τους.

Περιηγήσεις στον χώρο για την εξασφάλιση ποιότητας

Η εκπαιδευμένη ομάδα μας με τοπικούς συμβούλους για καταλύματα πραγματοποιεί περιηγήσεις σε όλα τα καταλύματα στο Luxe. Με αυτές τις επισκέψεις στον χώρο, παρέχουμε στην ομάδα σας μια δεύτερη γνώμη για τη βελτίωση της ποιότητας που πιστεύουμε ότι μπορεί να παρατηρήσουν οι επισκέπτες στο Luxe. Στόχος μας είναι να μοιραζόμαστε τα πορίσματα από τις επισκέψεις μας με την ομάδα σας και να συνεργαζόμαστε μαζί σας για να αντιμετωπίζουμε μαζί τυχόν προβλήματα πριν από τη διαμονή ενός επισκέπτη.

Διαπιστώσαμε ότι οι περιηγήσεις αυξάνουν τις πιθανότητες να λάβετε 5 αστέρια για το κατάλυμά σας, ενώ παράλληλα δίνουν στην ομάδα μας τη δυνατότητα να επαληθεύει ότι οι καταχωρήσεις στο Luxe ακολουθούν με συνέπεια τα πρότυπα για το στιλ και την ποιότητα. Πρόκειται για μια απαραίτητη διαδικασία, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι καταχωρήσεις που προωθούμε έχουν σταθερά υψηλές επιδόσεις και προσφέρουν συνεχώς ευκαιρίες για επιχειρηματική δραστηριότητα, τόσο για το Luxe, όσο και για τους οικοδεσπότες στο πρόγραμμα.

Η ομάδα Εποπτείας οικοδεσποτών εξετάζει τα πορίσματα από τις περιηγήσεις και στέλνει τα σχόλιά της στην ομάδα σας, ώστε να διορθώσει τυχόν αποκλίσεις από την επιθυμητή ποιότητα. Μερικές φορές, αν η λίστα με τις προτεινόμενες βελτιώσεις είναι πολύ μεγάλη, ενδέχεται να αφαιρέσουμε την καταχώρησή σας (προσωρινά ή μόνιμα) για να περιορίσουμε τυχόν προβλήματα με διαμονές επισκεπτών στο μέλλον. Εκτιμούμε ιδιαίτερα τη συνεργασία της ομάδας σας καθ' όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, όσο προσπαθούμε να διευθετήσουμε τυχόν εκκρεμότητες.

Πώς μπορούν οι οικοδεσπότες να εξασφαλίσουν επιτυχημένες διαμονές;

Οι οικοδεσπότες που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στα παρακάτω τείνουν να λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές:

  • Καθαριότητα: Οι επισκέπτες θα περιμένουν να δουν έναν πεντακάθαρο χώρο, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της καταχώρησής σας. Βεβαιωθείτε ότι δίνετε στον εαυτό σας ή/και την ομάδα σας αρκετό χρόνο για να καθαρίσετε διεξοδικά τον χώρο μεταξύ των διαμονών.
  • Πολυτελείς απαραίτητες παροχές: Οι επισκέπτες περιμένουν να έχουν διαθέσιμες τις βασικές παροχές. Βεβαιωθείτε ότι το κατάλυμα είναι καλά εξοπλισμένο με προϊόντα μπάνιου υψηλής ποιότητας (χαρτί υγείας και προϊόντα περιποίησης), επιπλέον κλινοσκεπάσματα και τουλάχιστον δύο πετσέτες κάθε είδους ανά επισκέπτη, με βάση τη μέγιστη χωρητικότητα του καταλύματος.
  • Ακριβείς λεπτομέρειες καταχώρησης: Ενθαρρύνουμε τους οικοδεσπότες να ελέγχουν τακτικά την καταχώρησή τους και να διασφαλίζουν ότι περιγράφεται με ακρίβεια.
  • Ομαλή διαδικασία άφιξης: Οι σαφείς και απλές οδηγίες άφιξης θα βοηθήσουν τους επισκέπτες σας να χαλαρώσουν μετά από μια κουραστική ημέρα ταξιδιού. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σχετικές λεπτομέρειες περιλαμβάνονται στις "οδηγίες άφιξης", ώστε οι επισκέπτες να έχουν ακριβείς πληροφορίες πριν από το ταξίδι τους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριών για επισκέπτες από εδώ.
  • Απλή διαδικασία αναχώρησης: Συνιστούμε η διαδικασία αναχώρησης να είναι απλή. Σιγουρευτείτε ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν τις προσδοκίες σας πριν από την προγραμματισμένη αναχώρησή τους. Οι οδηγίες αναχώρησης σημειώνονται στην ενότητα "Εγχειρίδιο σπιτιού" των στοιχείων της καταχώρησής σας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριών για επισκέπτες από εδώ.
  • Τακτική επικοινωνία: Οι επισκέπτες θέλουν να γνωρίζουν ότι είστε διαθέσιμος/η κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Επικοινωνήστε μαζί τους νωρίτερα για να συντονίσετε την άφιξή τους.
  • Ανταπόκριση: Γνωρίζουμε ότι μερικές φορές τα προβλήματα με υπηρεσίες ή παροχές είναι αναπόφευκτα. Για παράδειγμα, μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί μια συσκευή ή να καθυστερήσει η παράδοση μιας παραγγελίας. Δεν σας ζητάμε να εγγυηθείτε ότι δεν θα υπάρξουν ποτέ προβλήματα, αλλά θα θέλαμε να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών και θα επιλύει άμεσα αυτά τα προβλήματα όταν προκύπτουν. Για να διασφαλίσετε την εξυπηρέτηση των επισκεπτών, θα πρέπει να προσθέσετε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός συνεργάτη σας που θα βρίσκεται στον χώρο στην ενότητα "Εγχειρίδιο σπιτιού", η οποία βρίσκεται στα στοιχεία της καταχώρησής σας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριών για επισκέπτες από εδώ.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

  • Οικοδεσπότης

    Πρόσβαση στον λογαριασμό Luxe

    Μάθετε τι πρέπει να κάνετε αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τα στοιχεία σύνδεσής σας ή αν θέλετε να αλλάξετε τη διεύθυνση email σας ή να επαναφέ…
  • Οικοδεσπότης

    Luxe: Πρώτα βήματα

    Όλοι οι οικοδεσπότες στο Airbnb Luxe πρέπει να έχουν λογαριασμό στην Airbnb. Αν δεν έχετε ήδη λογαριασμό στην Airbnb, δημιουργήστε έναν νέο.
  • Οικοδεσπότης

    Πολιτικές ακύρωσης στη Luxe

    Πολιτικές ακύρωσης στη Luxe, συμπεριλαμβανομένων των ακυρώσεων από οικοδεσπότες ή των ακυρώσεων από επισκέπτες, μαζί με άλλα σχετικά γενικά …
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή