Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Κανόνες
Οικοδεσπότης

Πρότυπα και απαιτήσεις του Airbnb Luxe

Πρότυπα και απαιτήσεις του Airbnb Luxe

Ως οικοδεσπότης στο Luxe, η ποιότητα είναι σημαντικός παράγοντας για να διασφαλίσετε ότι η καταχώρησή σας θα προσελκύει όχι μόνο τα βλέμματα των επισκεπτών, αλλά και κρατήσεις. Γνωρίζουμε ότι η ποιότητα δεν είναι απλώς ένας παράγοντας διαφοροποίησης για τους ταξιδιώτες στο Luxe, αλλά βασικό κριτήριο. Επομένως, οι καταχωρήσεις στο Luxe πρέπει να πληρούν πρότυπα υψηλής ποιότητας και να διασφαλίζουν ότι τυχόν εξατομικευμένες υπηρεσίες που παρέχονται, ειδικά σχεδιασμένες για ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, είναι κορυφαίας ποιότητας. Έτσι, χαρίζουν στους επισκέπτες μια αξέχαστη διαμονή χωρίς προβλήματα.

Για να μπορέσετε να προσφέρετε την καταχώρησή σας στην κατηγορία Luxe, είναι σημαντικό να συμμορφώνεστε με τους κύριους κανόνες για οικοδεσπότες στην Airbnb και να πληροίτε τα εξής πρόσθετα κριτήρια. Η τήρηση αυτών των προτύπων είναι σημαντική για την εξασφάλιση μιας επιτυχημένης διαμονής και μιας εξαιρετικής εμπειρίας για τους επισκέπτες σας.

Απαιτήσεις για οικοδεσπότες στο Luxe

Ο χώρος σας πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Συνεκτική, αναβαθμισμένη διαρρύθμιση σε ολόκληρο το κατάλυμα
  • Άνετους, φιλόξενους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους
  • Πολυτελείς παροχές και ένα συνολικό περιβάλλον που είναι σε άψογη κατάσταση

Η συμπεριφορά σας ως οικοδεσπότη πρέπει να:

Η καταχώρησή σας θα πρέπει να:

  • Περιλαμβάνει συναρπαστικές, επίκαιρες, επαγγελματικές φωτογραφίες που αναδεικνύουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του καταλύματός σας
  • Τηρεί τα πρότυπα που αναφέρονται στους κύριους κανόνες για οικοδεσπότες
  • Συμμορφώνεται συνολικά με την Πολιτική Περιεχομένου της Airbnb
  • Περιλαμβάνει όσα αναφέρονται στην τιμή (π.χ.: υπηρεσίες και πρόσβαση σε παροχές)
  • Περιλαμβάνει όσα διατίθενται με επιπλέον κόστος (π.χ.: προαιρετικές υπηρεσίες και ώρες λειτουργίας)

Διατήρηση της καταχώρησης στο Luxe

Η καταχώρησή σας μπορεί να αποκτήσει, να διατηρήσει ή να χάσει την ιδιότητά της στο Luxe ανάλογα με το αν πληροί και διατηρεί όλες τις απαιτήσεις που αφορούν τη φιλοξενία και την ποιότητα. Οι τριμηνιαίες κριτικές με βάση τις απαιτήσεις του Luxe διασφαλίζουν ότι μόνο οι καταχωρήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις περιλαμβάνονται στην κατηγορία.

    Διατήρηση της ποιότητας της καταχώρησης στο Luxe

    Παρέχουμε πηγές που βοηθούν τους οικοδεσπότες στο Luxe να διατηρούν την ποιότητα, όπως:

    • Διαδικασία ένταξης: Πριν συμπεριληφθεί ένα νέο κατάλυμα στη συλλογή Luxe, ένας εκπαιδευμένος τοπικός σύμβουλος καταλυμάτων θα πραγματοποιήσει μια περιήγηση για να επιβεβαιώσει την κατάσταση του χώρου και να εντοπίσει σημεία που επιδέχονται βελτίωσης. Οι περιηγήσεις σάς βοηθούν να περιγράψετε με ακρίβεια την καταχώρησή σας και αυξάνουν τις κριτικές 5 αστεριών, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι το κατάλυμα είναι σύμφωνο με τα πρότυπα διαρρύθμισης και ποιότητας του Luxe.
    • Επαναλαμβανόμενες περιηγήσεις: Οι καταχωρήσεις στο Luxe ελέγχονται σε επαναλαμβανόμενη βάση, ανάλογα με τις προηγούμενες ενδείξεις ποιότητας για την καταχώρησή σας, τις κριτικές επισκεπτών, τα σχόλια που αφήνουν και πότε έγινε η τελευταία περιήγηση.
    • Βοήθεια με την υποστήριξη επισκεπτών: Αν οι επισκέπτες αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης. Προσπαθούμε να μεσολαβούμε για την επίλυση των προβλημάτων το συντομότερο δυνατό, ώστε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες να αφήσουν βαθμολογία με 5 αστέρια μετά την αναχώρησή τους.

    Πώς να προετοιμαστείτε για μια περιήγηση

    Βοηθούμε τους οικοδεσπότες στο Luxe να επικοινωνήσουν με εκπαιδευμένους επαγγελματίες ποιότητας, για να σας προσφέρουμε μια δεύτερη ματιά, ώστε να βεβαιωθούμε για την κατάσταση του καταλύματός σας. Ο σύμβουλος καταλύματος θα βασιστεί σε μια λίστα ελέγχου, θα τραβήξει φωτογραφίες για έλεγχο και θα βεβαιωθεί ότι το κατάλυμά σας είναι γενικά σε καλή κατάσταση. Τι μπορείτε να περιμένετε απο αυτήν τη διαδικασία:

    • Προγραμματισμός περιήγησης διαδικτυακά, για να εξυπηρετήσουμε εσάς και τη διαθεσιμότητα της ιδιοκτησίας σας
    • Εκτεταμένη εμπειρία με γνώμονα τις προτιμήσεις των επισκεπτών και τα πιο συνηθισμένα προβλήματα κατά την ενοικίαση
    • Σχετικές σημειώσεις που κοινοποιούνται σε εσάς μετά από κάθε επίσκεψη

    Για να προετοιμάσετε καλύτερα το κατάλυμά σας για την επίσκεψη, προτείνουμε τα εξής:

    • Μη φιλοξενείτε επισκέπτες στην ιδιοκτησία κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης επίσκεψης
    • Υπολογίστε έως και 2 ώρες για την επίσκεψη
    • Βεβαιωθείτε ότι οι βασικές παροχές είναι λειτουργικές
    • Καθαρίστε και διαμορφώστε το κατάλυμά σας όπως θα ήταν για την άφιξη ενός επισκέπτη
    • Βεβαιωθείτε ότι έχετε τακτοποιήσει τα συρτάρια και τις ντουλάπες

    Πώς μπορούν οι οικοδεσπότες να εξασφαλίσουν επιτυχημένες διαμονές;

    Οι οικοδεσπότες που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στα παρακάτω τείνουν να λαμβάνουν εξαιρετικές κριτικές:

    • Καθαριότητα: Διατηρήστε τον χώρο σας πεντακάθαρο, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της καταχώρησής σας. Βεβαιωθείτε ότι δίνετε στον εαυτό σας ή/και την ομάδα σας αρκετό χρόνο για να καθαρίσετε διεξοδικά τον χώρο μεταξύ των διαμονών.
    • Απαραίτητες παροχές πολυτελείας: Βεβαιωθείτε ότι το κατάλυμα είναι καλά εξοπλισμένο με είδη μαγειρικής, βασικά είδη σερβιρίσματος, προϊόντα μπάνιου υψηλής ποιότητας (χαρτί υγείας και προϊόντα περιποίησης), επιπλέον κλινοσκεπάσματα και τουλάχιστον δύο πετσέτες κάθε είδους ανά επισκέπτη, με βάση τη μέγιστη χωρητικότητα του καταλύματος.
    • Ακριβείς λεπτομέρειες καταχώρησης: Ελέγχετε τακτικά την καταχώρησή σας για να βεβαιωθείτε ότι περιγράφεται με ακρίβεια.
    • Ομαλή διαδικασία άφιξης και αναχώρησης: Βοηθήστε τους επισκέπτες να νιώσουν άνετα με σαφείς και απλές οδηγίες. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριών για επισκέπτες.
    • Προληπτική επικοινωνία και ανταπόκριση: Να ανταποκρίνεστε και να είστε διαθέσιμοι για την άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων, όταν προκύπτουν. Για να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας, προσθέστε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός συνεργάτη που βρίσκεται στον χώρο, στην ενότητα "Εγχειρίδιο σπιτιού" των στοιχείων της καταχώρησής σας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριών για επισκέπτες και πώς να ανταποκρίνεστε ως οικοδεσπότης.
        Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

        Σχετικό περιεχόμενο

        • Οικοδεσπότης

          Πρόσβαση στον λογαριασμό Luxe

          Μάθετε τι πρέπει να κάνετε αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τα στοιχεία σύνδεσής σας ή αν θέλετε να αλλάξετε τη διεύθυνση email σας ή να επαναφέ…
        • Οικοδεσπότης

          Luxe: Πρώτα βήματα

          Όλοι οι οικοδεσπότες στο Airbnb Luxe πρέπει να έχουν λογαριασμό στην Airbnb. Αν δεν έχετε ήδη λογαριασμό στην Airbnb, δημιουργήστε έναν νέο.
        • Οικοδεσπότης

          Πολιτικές ακύρωσης στη Luxe

          Πολιτικές ακύρωσης στη Luxe, συμπεριλαμβανομένων των ακυρώσεων από οικοδεσπότες ή των ακυρώσεων από επισκέπτες, μαζί με άλλα σχετικά γενικά …
        Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
        Σύνδεση ή εγγραφή