Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Πολιτική Κοινότητας

Πολιτική επανακράτησης και επιστροφής χρημάτων Luxe

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε αυτόματα.

Αυτή η Πολιτική ισχύει μόνο για κρατήσεις Luxe που έχουν γίνει πριν από τις 2 Νοεμβρίου 2023. Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται από τις 2 Νοεμβρίου 2023 υπόκεινται στην Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων.

Ημερομηνία έναρξης ισχύος: 29 Απριλίου 2022

Αυτή η Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων Luxe εξηγεί πώς θα σας βοηθήσουμε με την επανακράτηση μιας κράτησης και τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τις επιστροφές χρημάτων για κρατήσεις Luxe όταν ένας οικοδεσπότης ακυρώνει μια κράτηση ή κάποιο άλλο ταξιδιωτικό πρόβλημα διαταράσσει μια διαμονή. Αυτή η Πολιτική ισχύει επιπλέον της Σύμβασης Κράτησης Επισκεπτών του Airbnb Luxe.

Τι γίνεται αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει πριν από την άφιξη

Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση πριν από την άφιξη, θα βοηθήσουμε τον επισκέπτη να βρει και να κάνει κράτηση σε συγκρίσιμα καταλύματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν δεν καταφέρουμε να βρούμε συγκρίσιμα καταλύματα ή αν ο επισκέπτης επιλέξει να μην κάνει νέα κράτηση, ο επισκέπτης θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Τι συμβαίνει αν ένα άλλο πρόβλημα με το ταξίδι διαταράξει μια διαμονή

Άλλα προβλήματα με τα ταξίδια πρέπει να αναφέρονται σε εμάς επικοινωνώντας με την Υποστήριξη το αργότερο 72 ώρες μετά την ανακάλυψη. Αν διαπιστώσουμε ότι ένα πρόβλημα με το ταξίδι έχει διαταράξει τη διαμονή, ανάλογα με τις περιστάσεις, ενδέχεται να παράσχουμε πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων. Ενδέχεται επίσης να βοηθήσουμε τον επισκέπτη να βρει συγκρίσιμα ή καλύτερα καταλύματα. Το ποσό που επιστρέφεται, αν υπάρχει, εξαρτάται από τη σοβαρότητα του προβλήματος του ταξιδιού, τον αντίκτυπο στον επισκέπτη, το τμήμα της διαμονής που επηρεάζεται και το αν ο επισκέπτης εγκαταλείπει το κατάλυμα. Αν ο επισκέπτης εγκαταλείψει το κατάλυμα λόγω ενός σημαντικού προβλήματος ταξιδιού και επικοινωνήσει μαζί μας, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε συγκρίσιμα ή καλύτερα καταλύματα για τις υπόλοιπες διανυκτερεύσεις της διαμονής.

Ποια προβλήματα με τα ταξίδια καλύπτονται

Ο όρος "Πρόβλημα ταξιδιού" αναφέρεται σε αυτές τις περιπτώσεις:

  • Ο οικοδεσπότης ακυρώνει την κράτηση πριν από την άφιξη.
  • Ο οικοδεσπότης δεν παρέχει πρόσβαση στα καταλύματα.
  • Τα καταλύματα δεν είναι κατοικήσιμα κατά την άφιξη για οποιονδήποτε από τους παρακάτω λόγους:
    • Δεν είναι αρκετά καθαρά και υγιεινά, συμπεριλαμβανομένων των κλινοσκεπασμάτων και των πετσετών.
    • Περιέχουν κινδύνους για την ασφάλεια ή την υγεία.
    • Περιέχουν παράσιτα.
  • Η καταχώρηση περιέχει μια ουσιώδη ανακρίβεια, όπως:
    • Λανθασμένος τύπος ή αριθμός δωματίων (π.χ. υπνοδωμάτια, μπάνια, κουζίνες ή άλλα δωμάτια).
    • Λανθασμένη τοποθεσία του καταλύματος.
    • Η ειδική παροχή ή χαρακτηριστικό που περιγράφεται στην καταχώρηση δεν υπάρχει ή δεν λειτουργεί (π.χ. πισίνα, τζακούζι, μπάνιο - τουαλέτα, ντους ή μπανιέρα, κουζίνα - νεροχύτης, κουζίνα, ψυγείο ή άλλη μεγάλη συσκευή, ηλεκτρικά, συστήματα θέρμανσης ή κλιματισμού).
    • Η ειδική παροχή που περιγράφεται στην καταχώρηση απαιτεί ένα επιπλέον κόστος που δεν γνωστοποιήθηκε στην καταχώρηση.

Πώς λειτουργούν οι αξιώσεις

Για να δικαιούται βοήθεια για επανακράτηση ή επιστροφή χρημάτων, ο επισκέπτης που έκανε την κράτηση μπορεί να υποβάλει αξίωση επικοινωνώντας με την Υποστήριξη. Οι αξιώσεις πρέπει να υποβάλλονται σε εμάς το αργότερο 72 ώρες μετά την ανακάλυψη του προβλήματος ταξιδιού και να υποστηρίζονται από σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες ή επιβεβαίωση των συνθηκών από τον οικοδεσπότη. Θα καθορίσουμε αν έχει προκύψει κάποιο ταξιδιωτικό πρόβλημα με την αξιολόγηση των διαθέσιμων αποδεικτικών στοιχείων.

Πώς επηρεάζει η παρούσα Πολιτική τους οικοδεσπότες

Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια διαμονή, ο οικοδεσπότης θα πρέπει να επιστρέψει τυχόν πληρωμές που έγιναν σε αυτόν σχετικά με τη διαμονή. Όταν επιβαρυνόμαστε με έξοδα βοηθείας ενός επισκέπτη με την εύρεση ή την κράτηση συγκρίσιμων ή καλύτερων καταλυμάτων λόγω ακύρωσης από έναν οικοδεσπότη ή άλλο ταξιδιωτικό πρόβλημα, θα έχουμε το δικαίωμα να ανακτήσουμε αυτά τα έξοδα από τον οικοδεσπότη σύμφωνα με τους Όρους, τις πολιτικές μας και τυχόν συμφωνίες με τους οικοδεσπότες μας.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα προσπαθήσουμε να επιβεβαιώσουμε την αξίωση ενός επισκέπτη με τον οικοδεσπότη του. Οι οικοδεσπότες μπορούν επίσης να αμφισβητήσουν ένα πρόβλημα κατά του ταξιδιού επικοινωνώντας με την Υποστήριξη.

Άλλα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Αυτή η Πολιτική ισχύει για όλες τις κρατήσεις Luxe που έχουν γίνει πριν από τις 2 Νοεμβρίου 2023. Οι κρατήσεις Luxe γίνονται στην πλατφόρμα της Airbnb και διαχειρίζονται από την Luxury Retreats. Λάβετε υπόψη ότι η Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων της Airbnb και η Πολιτική  Σημαντικών Εκδηλώσεων της Airbnb δεν ισχύουν για κρατήσεις στο Luxe που έχουν γίνει πριν από τις 2 Νοεμβρίου 2023. Όταν ισχύει αυτή η Πολιτική, ελέγχει επίσης και υπερισχύει της πολιτικής ακύρωσης της κράτησης.

Πριν υποβάλει μια αξίωση, ο επισκέπτης πρέπει να ειδοποιήσει την Υποστήριξη της Airbnb ή τον διαχειριστή της ιδιοκτησίας στον χώρο για να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα του ταξιδιού απευθείας. Ενδέχεται να μειώσουμε το ποσό οποιασδήποτε επιστροφής χρημάτων ή να προσαρμόσουμε οποιαδήποτε βοήθεια για επανακράτηση σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική, ώστε να αντικατοπτρίζει οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή άλλη βοήθεια που παρέχεται απευθείας από έναν οικοδεσπότη. Στο πλαίσιο της παροχής βοήθειας για επανακράτηση, μπορούμε, αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε ή να συνεισφέρουμε στο κόστος των νέων καταλυμάτων. Ενδέχεται επίσης να παρέχουμε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να εφαρμόσουν την αξία μιας ακυρωμένης κράτησης σε νέα καταλύματα ή να λάβουν ταξιδιωτικούς πόντους, αντί να λάβουν επιστροφή χρημάτων σε μετρητά.

Όταν ένας επισκέπτης αποδεικνύει ότι η έγκαιρη αναφορά ενός προβλήματος ταξιδιού δεν ήταν εφικτή, ενδέχεται να επιτρέψουμε την καθυστερημένη αναφορά του προβλήματος ταξιδιού σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική. Προβλήματα με ταξίδια που προκαλούνται από τον επισκέπτη, τους συνταξιδιώτες ή τους προσκεκλημένους ή τα κατοικίδιά τους δεν καλύπτονται από την παρούσα Πολιτική. Η υποβολή δόλιας αξίωσης παραβιάζει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας και ενδέχεται να οδηγήσει σε τερματισμό του λογαριασμού.

Οι αποφάσεις μας βάσει της παρούσας Πολιτικής είναι δεσμευτικές, αλλά δεν επηρεάζουν άλλα συμβατικά ή νόμιμα δικαιώματα που ενδέχεται να είναι διαθέσιμα. Οποιοδήποτε δικαίωμα οι επισκέπτες ή οι οικοδεσπότες μπορεί να χρειαστεί να ξεκινήσουν νομικές ενέργειες παραμένει ανεπηρέαστο. Αυτή η Πολιτική δεν είναι ασφαλιστική και δεν έχει καταβληθεί ασφάλιστρο από κανέναν επισκέπτη ή οικοδεσπότη. Όλα τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από την παρούσα Πολιτική είναι προσωπικά για τον επισκέπτη της κράτησης και τον οικοδεσπότη της κράτησης και δεν μπορούν να μεταφερθούν ή να εκχωρηθούν. Οποιεσδήποτε αλλαγές στην παρούσα Πολιτική θα γίνουν σύμφωνα με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας. Αυτή η Πολιτική ισχύει για τις κρατήσεις στο Luxe, αλλά δεν ισχύει για κρατήσεις καταλυμάτων ή Εμπειριών.

Αν έχετε απορίες σχετικά με την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων του Luxe, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

  • Οδηγίες • Επισκέπτης

    Ακυρώσεις σε Περιπέτειες στην Airbnb

    Μπορείτε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε περιπέτεια αν ακυρώσετε την κράτηση τουλάχιστον 30 μέρες πριν από την προγραμματισμένη έναρξη της περιπέτειας ή εντός 24 ωρών από την κράτηση.
  • Οδηγίες • Οικοδεσπότης

    Πώς να προσφέρετε τις απαραίτητες παροχές στους επισκέπτες

    Οι απαραίτητες παροχές είναι τα βασικά πράγματα που περιμένει να βρει ένας επισκέπτης, για να έχει μια άνετη διαμονή, όπως χαρτί υγείας, σαπούνι, πετσέτες, μαξιλάρια και λευκά είδη.
  • Οδηγίες • Επισκέπτης

    Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα ή θέμα κατά τη διαμονή σας

    Αν προκύψει κάτι απρόσμενο κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, αρχικά στείλτε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας για να συζητήσετε πώς μπορεί να επιλυθεί. Πιθανότατα, θα μπορεί να σας βοηθήσει να το επιλύσετε. Αν ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να βοηθήσει ή αν θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή