Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Γιατί δεν ίσχυε η πολιτική ακύρωσής σας
Γιατί δεν ίσχυε η πολιτική ακύρωσής σας
Your cancellation policy may be overridden in certain situations. In these cases, the guest may be given a full refund in accordance with our Terms of Service. Such cases include the following:
- The place is inaccessible, unclean, unsafe, or there’s an animal that wasn’t declared
- The guest can’t reach the Host
- The guest contacts us within 24 hours of finding a serious issue that the Host either can’t or won’t help with
- The guest needs to cancel because of an extenuating circumstance
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Πολιτικές ακύρωσης για την καταχώρησή σας
Η επιλογή της κατάλληλης πολιτικής ακύρωσης εξαρτάται από εσάς και την καταχώρησή σας. Μπορείτε να επιλέξετε ευέλικτη, μέτρια, περιοριστική … - Οικοδεσπότης
Πώς να αλλάξετε την πολιτική ακύρωσής σας
μπορείτε εύκολα να αλλάξετε την πολιτική ακύρωσής σας μόλις αποφασίσετε ποια σας εξυπηρετεί. - Επισκέπτης
Ακυρώσεις μηνιαίων διαμονών
Αν μια κράτηση είναι για διαμονή με τουλάχιστον 28 διανυκτερεύσεις, ισχύει η πολιτική για μακροπρόθεσμες κρατήσεις.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή