Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων
Σημείωση: Από τις 31 Μαΐου 2022, οι περιστάσεις που σχετίζονται με την πανδημία COVID-19 δεν καλύπτονται πλέον από την παρούσα πολιτική. Για κρατήσεις που έγιναν πριν από τις 31 Μαΐου 2022, ορισμένες περιστάσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 θα συνεχίσουν να καλύπτονται. Ισχύουν διαφορετικές πολιτικές για κρατήσεις στο πρόγραμμα Luxe και εγχώριες κρατήσεις στη Νότια Κορέα.
Ημερομηνία έναρξης ισχύος: 20 Ιανουαρίου 2021
Επισκόπηση
Η παρούσα Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων εξηγεί πώς αντιμετωπίζονται οι ακυρώσεις όταν προκύπτουν απρόβλεπτα συμβάντα πέρα από τον έλεγχό σας μετά την κράτηση που καθιστούν αδύνατη ή παράνομη την ολοκλήρωση της κράτησής σας. Η παρούσα Πολιτική ισχύει για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών.
Όταν επιτρέπεται η ακύρωση βάσει της παρούσας Πολιτικής, η Πολιτική διέπει και υπερισχύει της πολιτικής ακύρωσης της κράτησης. Οι επισκέπτες που επηρεάζονται από ένα συμβάν που καλύπτεται από την παρούσα Πολιτική μπορούν να ακυρώσουν την κράτησή τους και να λάβουν, ανάλογα με τις περιστάσεις, επιστροφή χρημάτων σε μετρητά, ταξιδιωτικούς πόντους ή/και άλλο αντάλλαγμα. Οι οικοδεσπότες που επηρεάζονται από συμβάν που καλύπτεται από την παρούσα Πολιτική μπορούν να ακυρώσουν χωρίς δυσμενείς συνέπειες, αλλά, ανάλογα με τις περιστάσεις, οι ημερομηνίες της κράτησης που ακυρώθηκε μπορεί να παραμείνουν αποκλεισμένες στα ημερολόγιά τους.
Ποια συμβάντα καλύπτονται
Στην παρούσα Πολιτική χρησιμοποιείται ο όρος "Συμβάν" για τις ακόλουθες καταστάσεις που συμβαίνουν μετά την κράτηση, είναι απρόβλεπτες κατά τη στιγμή της κράτησης και αποτρέπουν ή απαγορεύουν βάσει νόμου την ολοκλήρωση της κράτησης.
Αλλαγές στις κυβερνητικές απαιτήσεις για τα ταξίδια. Απροσδόκητες αλλαγές στις προϋποθέσεις έκδοσης βίζας ή διαβατηρίου που επιβάλλονται από κρατική υπηρεσία και εμποδίζουν το ταξίδι προς τον προορισμό. Δεν ισχύει για την απώλεια ή τη λήξη των ταξιδιωτικών εγγράφων ή άλλες προσωπικές περιστάσεις που σχετίζονται με την εξουσιοδότηση ενός επισκέπτη να ταξιδέψει.
Κήρυξη καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και επιδημιών. Η κυβέρνηση κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, επιδημία, πανδημία και κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία, σε τοπικό ή κρατικό επίπεδο. Δεν ισχύει για ασθένειες που είναι ενδημικές ή σχετίζονται συνήθως με μια περιοχή, όπως είναι η ελονοσία στην Ταϊλάνδη ή ο δάγκειος πυρετός στη Χαβάη.
Κρατικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβάλλονται από κρατική υπηρεσία και εμποδίζουν ή απαγορεύουν το ταξίδι προς, τη διαμονή ή την επιστροφή από την τοποθεσία του καταλύματος. Δεν ισχύει για μη δεσμευτικές προειδοποιήσεις για ταξίδια και συναφείς κρατικές οδηγίες.
Στρατιωτικές δράσεις και άλλες εχθροπραξίες. Πράξεις πολέμου, εχθροπραξίες, εισβολές, εμφύλιος πόλεμος, τρομοκρατία, εκρήξεις, βομβαρδισμοί, επαναστάσεις, εξεγέρσεις, πολιτικές αναταραχές και εμφύλιες διαμάχες.
Φυσικές καταστροφές. Φυσικές καταστροφές, θεομηνίες, διακοπές στην παροχή βασικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας σε μεγάλη κλίμακα, εκρήξεις ηφαιστείων, τσουνάμι και άλλα δυσμενή και ασυνήθιστα καιρικά φαινόμενα. Δεν ισχύει για καιρικές ή φυσικές συνθήκες που είναι αρκετά συνήθεις ώστε να είναι προβλέψιμες στην εν λόγω τοποθεσία, για παράδειγμα τυφώνες που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της περιόδου τυφώνων στη Φλόριντα.
Τι δεν καλύπτεται
Όλα τα υπόλοιπα. Αυτή η Πολιτική επιτρέπει μόνο ακυρώσεις για τα συμβάντα που περιγράφονται παραπάνω. Όλα τα άλλα συμβάντα εξαιρούνται. Παραδείγματα περιπτώσεων για τις οποίες δεν επιτρέπονται οι ακυρώσεις βάσει της παρούσας Πολιτικής περιλαμβάνουν: απροσδόκητη νόσο, ασθένεια ή τραυματισμό, κρατικές υποχρεώσεις όπως συμμετοχή ατόμου σε δίκη ως ενόρκου, παράσταση σε δικαστήριο ή στρατιωτικά καθήκοντα, προειδοποιήσεις για ταξίδια ή άλλες κρατικές οδηγίες (που δεν αποτελούν απαγόρευση των ταξιδιών), ακύρωση ή επαναπρογραμματισμό μιας εκδήλωσης για την οποία έγινε η κράτηση και προβλήματα στη μεταφορά που δεν σχετίζονται με συμβάν που καλύπτει η πολιτική, όπως κλείσιμο δρόμων, καθώς και ακυρώσεις πτήσεων, τρένων, λεωφορείων και πλοίων. Αν ακυρώσετε μια κράτηση σε αυτές τις περιπτώσεις, το ποσό που θα σας επιστραφεί, θα καθοριστεί από την πολιτική ακύρωσης που ισχύει για την κράτηση.
Τι να κάνετε στη συνέχεια
Αν σας ειδοποιήσουμε ή δημοσιεύσουμε πληροφορίες που επιβεβαιώνουν ότι αυτή η Πολιτική ισχύει για την κράτησή σας, ακολουθήστε τις οδηγίες ακύρωσης που παρέχουμε. Όταν σας ειδοποιήσουμε ή δημοσιεύσουμε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής αυτής της Πολιτικής, θα έχετε την επιλογή να ακυρώσετε βάσει της παρούσας Πολιτικής, μεταβαίνοντας στη σελίδα "Ταξίδια" και ακυρώνοντας την κράτηση που επηρεάζεται. Αν πιστεύετε ότι αυτή η Πολιτική ισχύει για την κράτησή σας, αλλά δεν σας έχουμε ειδοποιήσει ή δημοσιεύσει πληροφορίες σχετικά με το συμβάν, επικοινωνήστε μαζί μας για να ακυρώσετε την κράτησή σας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένος/η να παράσχετε δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν πώς το συμβάν επηρέασε εσάς ή την κράτησή σας.
Για τυχόν ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας.
Άλλα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε
Η παρούσα Πολιτική ισχύει για όλες τις κρατήσεις με ημερομηνία άφιξης από την ημερομηνία έναρξης ισχύος και μετά. Η Πολιτική δεν ισχύει για κρατήσεις στο πρόγραμμα Luxe, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη του προγράμματος Luxe.
Σχετικό περιεχόμενο
- ΕπισκέπτηςΑκύρωση ταξιδιού λόγω ειδικών περιστάσεωνΒρείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις απαιτήσεις και πώς να κάνετε τα επόμενα βήματα.
- ΟικοδεσπότηςΠολιτική Ακύρωσης για ΟικοδεσπότεςΕπειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ…
- ΕπισκέπτηςΒρείτε την πολιτική ακύρωσης για τη διαμονή σαςΤο ποσό της επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη και την ώρα και την ημερομηνία της ακύρωσης.