Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Τι συμβαίνει αν πρέπει να ακυρώσω λόγω προβλήματος με την καταχώρηση ή τον οικοδεσπότη;

    Αν προκύψει κάτι απρόσμενο κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, σας συνιστούμε γενικά να επικοινωνήσετε πρώτα με τον οικοδεσπότη σας. Οι περισσότεροι οικοδεσπότες προτιμούν να επιλύουν γρήγορα οποιοδήποτε πρόβλημα διορθώνοντάς το, προσφέροντας μερική επιστροφή χρημάτων ή και τα δύο. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας από τα εισερχόμενά σας.

    Αν καταλήξετε σε μια συμφωνία με τον οικοδεσπότη που περιλαμβάνει την παροχή αποζημίωσης, εσείς και ο οικοδεσπότης σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να στείλετε και να λάβετε χρήματα. Αν ο οικοδεσπότης σας ακυρώσει την κράτησή σας, θα λαμβάνετε πάντα πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των προμηθειών και φόρων.

    Ωστόσο, αν ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί ή δεν θέλει να σας βοηθήσει, ενδέχεται να δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη, αν επικοινωνήσετε με την Airbnb εντός 24 ωρών από την ανακάλυψη του προβλήματος.

    Προβλήματα που αφορούν τα ταξίδια και πληρούν τις προϋποθέσεις για αξίωση, βάσει της Πολιτικής Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη

    Η Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων Επισκέπτη έχει επιπλέον λεπτομέρειες, αλλά εδώ ακολουθεί μια επισκόπηση της κάλυψης:

    • Δεν υπάρχει πρόσβαση στο κατάλυμα: για παράδειγμα, αν ο οικοδεσπότης παρέχει λάθος κωδικό για το κουτί φύλαξης κλειδιών και δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του ή αν μεταφέρει την κράτησή σας σε άλλη καταχώρηση χωρίς τη συγκατάθεσή σας
    • Ο χώρος δεν είναι ασφαλής ή καθαρός κατά την άφιξη: για παράδειγμα, αν ο επισκέπτης βρει χρησιμοποιημένα λευκά είδη, επικίνδυνα παράσιτα ή έντομα ή κινδύνους για την ασφάλεια ή την υγεία
    • Βασικές παροχές λείπουν ή δεν λειτουργούν: για παράδειγμα, αν η κουζίνα είναι υπό κατασκευή, η πισίνα έχει χαλάσει τους καλοκαιρινούς μήνες ή ο καυστήρας έχει χαλάσει τον χειμώνα
    • Ο χώρος δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή της καταχώρησης: για παράδειγμα, αν ο αριθμός των δωματίων ή των κρεβατιών είναι διαφορετικός ή λείπουν χαρακτηριστικά προσβασιμότητας

    Υποβάλετε την αξίωσή σας εντός 24 ωρών

    Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα από τα παραπάνω, οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας:

    1. Συγκεντρώστε αποδεικτικά στοιχεία: Αν είναι εφικτό, τραβήξτε φωτογραφίες ή βίντεο για να καταγράψετε προβλήματα όπως είναι τα χρησιμοποιημένα σεντόνια ή οι λανθασμένοι κωδικοί πρόσβασης
    2. Επικοινωνήστε μαζί μας: Στείλτε μήνυμα ή καλέστε την Airbnb εντός 24 ωρών από τη στιγμή που παρατηρήσατε το πρόβλημα στο ταξίδι σας, και στείλτε μας τις φωτογραφίες ή τα βίντεό σας
    3. Παραμείνετε διαθέσιμος/η: Θα πρέπει να επικοινωνήσουμε ξανά μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα που αφορούν ειδικά εσάς
    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;
    Σχετικό περιεχόμενο