Γιατί δεν λαμβάνετε ειδοποιήσεις μέσω email
Οι ειδοποιήσεις μέσω email από την Airbnb μπορεί να είναι σημαντικές, οπότε σας προτείνουμε να βεβαιωθείτε ότι θα τις λαμβάνετε. Μπορεί τα προσωπικά στοιχεία σας να μην είναι ενημερωμένα ή οι ειδοποιήσεις σας να μην έχουν ρυθμιστεί σωστά. Ξεκινήστε ελέγχοντας ότι η διεύθυνση του email σας είναι σωστή.
Αλλάξτε τη διεύθυνση email σας
- Μεταβείτε στον Λογαριασμό > Προσωπικά στοιχεία
- Δίπλα στη Διεύθυνση email, κάντε κλικ στην Επεξεργασία
- Κάντε τις αλλαγές σας και μετά κάντε κλικ στην Αποθήκευση
- Πατήστε Προφίλ
και μετά πατήστε Προσωπικά στοιχεία
- Δίπλα στη Διεύθυνση email, πατήστε Επεξεργασία
- Κάντε τις αλλαγές σας και μετά πατήστε Αποθήκευση
- Πατήστε Προφίλ
και μετά πατήστε Προσωπικά στοιχεία
- Δίπλα στη Διεύθυνση email, πατήστε Επεξεργασία
- Κάντε τις αλλαγές σας και μετά πατήστε Αποθήκευση
- Μεταβείτε στον Λογαριασμό > Προσωπικά στοιχεία
- Δίπλα στη Διεύθυνση email, πατήστε Επεξεργασία
- Κάντε τις αλλαγές σας και μετά πατήστε Αποθήκευση
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεων
- Μεταβείτε στον Λογαριασμό > Ειδοποιήσεις
- Μεταβείτε στις Προσφορές και ενημερώσεις και στον Λογαριασμό
- Αλλάξτε τις επιλογές ειδοποίησης
- Μεταβείτε στον Λογαριασμό > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ειδοποιήσεων
- Μεταβείτε στις Προσφορές και ενημερώσεις και στον Λογαριασμό
- Αλλάξτε τις επιλογές ειδοποίησης
- Μεταβείτε στον Λογαριασμό > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ειδοποιήσεων
- Μεταβείτε στις Προσφορές και ενημερώσεις και στον Λογαριασμό
- Αλλάξτε τις επιλογές ειδοποίησης
- Μεταβείτε στο Προφίλ > Λογαριασμός > Ειδοποιήσεις
- Μεταβείτε στις Προσφορές και ενημερώσεις και στον Λογαριασμό
- Αλλάξτε τις επιλογές ειδοποίησης
Κάντε αναζήτηση σε όλα τα μηνύματα στα εισερχόμενα του email σας
Κάποιες φορές τα email χάνονται στα εισερχόμενά σας. Αναζητήστε όρους όπως "Airbnb", "κράτηση", "επαλήθευση" ή άλλες λέξεις που σχετίζονται με το email που ψάχνετε.
Ελέγξτε τα φίλτρα του email σας
Ίσως έχετε κανόνες για τα ανεπιθύμητα μηνύματα και την οργάνωση μηνυμάτων που κατηγοριοποίησαν λανθασμένα τα μηνύματα που χρειάζεστε. Για να αποφύγετε τέτοια περιστατικά:
- Αφαιρέστε τα μηνύματα της Airbnb από τη λίστα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας
- Προσθέστε τις διευθύνσεις automated@airbnb.com, express@airbnb.com και response@airbnb.com στο προσωπικό βιβλίο διευθύνσεων του email σας
Ελέγξτε αν υπάρχουν προβλήματα με τον πάροχο του email σας
Ανάλογα με τον πάροχό σας ή το δίκτυό σας, μπορεί να χρειαστεί να παρέλθουν κάποιες ώρες για να παραδοθούν τα email. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με email που δεν παραδίδονται ή καθυστερούν, επικοινωνήστε με τον πάροχό σας.
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Πώς να υποβάλετε την ταυτότητά σας
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ταυτότητά σας είτε με το νόμιμο ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνσή σας, είτε με τη φωτογραφία ενός εγγράφου ταυτοπ… - Οικοδεσπότης
Πώς μπορώ να δημιουργήσω προγραμματισμένα μηνύματα και να τα στείλω αυτόματα στους επισκέπτες;
Οι οικοδεσπότες μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο, προγραμματίζοντας μηνύματα που θα αποστέλλονται αυτόματα ανάλογα με ενέργειες, όπως μια νέα… - Επισκέπτης
Πώς να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας
Η ασφάλειά σας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Δείτε τα μέτρα που λαμβάνουμε για να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας και να προστατεύσουμε τα …