Οδηγίες
•
Επισκέπτης
Αν ο οικοδεσπότης σάς ζητήσει να ακυρώσετε την κράτηση
Αν ο οικοδεσπότης σάς ζητήσει να ακυρώσετε την κράτηση
Στη ζωή συμβαίνουν απρόοπτα και ο οικοδεσπότης ίσως πρέπει να ακυρώσει μια κράτηση. Ωστόσο, ένας επισκέπτης δεν πρέπει να ακυρώσει για λογαριασμό του οικοδεσπότη.
Τι να κάνετε αν ο οικοδεσπότης σάς ζητήσει να ακυρώσετε την κράτηση
Αν ο οικοδεσπότης σάς ενημερώσει ότι δεν μπορεί πλέον να σας φιλοξενήσει, μην κάνετε εσείς την ακύρωση. Στείλτε του μήνυμα και ζητήστε να κάνει εκείνος την ακύρωση. Με αυτόν τον τρόπο, θα δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Τι γίνεται αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας
Αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας πριν από την άφιξη, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αν η άφιξη είναι μέσα στις επόμενες 30 ημέρες, θα σας βοηθήσουμε να κάνετε επανακράτηση σε παρόμοιο χώρο διαμονής, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμή. Μάθετε περισσότερα για το τι γίνεται όταν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας
Αν η κράτησή σας ακυρώθηκε από τον οικοδεσπότη, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αν η ακύρωση γίνει εντός 30 ημερών από την άφιξή σας, θα… - Οικοδεσπότης
Πολιτική για ακυρώσεις από οικοδεσπότες
Επειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ… - Επισκέπτης
Ασφάλεια για οικοδεσπότες και επισκέπτες
Για να προστατεύσουμε την ασφάλεια στις διαμονές, τις εμπειρίες και την επικοινωνία, ορισμένες δραστηριότητες και συμπεριφορές δεν επιτρέπον…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή