Οδηγίες
•
Επισκέπτης
Αν ο οικοδεσπότης πρέπει να ακυρώσει
Αν ο οικοδεσπότης πρέπει να ακυρώσει
Αν ο οικοδεσπότης σάς ενημερώσει ότι δεν μπορεί πλέον να σας φιλοξενήσει, μην κάνετε εσείς την ακύρωση. Αντιθέτως, στείλτε του μήνυμα και ζητήστε να κάνει την ακύρωση. Με αυτόν τον τρόπο, θα δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Μόλις ο οικοδεσπότης σας ακυρώσει την κράτηση, θα έχετε την επιλογή να βρείτε έναν νέο χώρο για τη διαμονή σας ή να ζητήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας υπηρεσιών.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας
Αν η κράτησή σας ακυρωθεί από τον οικοδεσπότη, θα λάβετε αυτόματα πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αν η ακύρωση γίνει εντός 30 ημερών από την άφιξή… - Οικοδεσπότης
Πολιτική για ακυρώσεις από οικοδεσπότες
Επειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ… - Επισκέπτης
Ασφάλεια για οικοδεσπότες και επισκέπτες
Για να προστατεύσουμε την ασφάλεια στις διαμονές, τις εμπειρίες και την επικοινωνία, ορισμένες δραστηριότητες και συμπεριφορές δεν επιτρέπον…
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή