Αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας
Αν και είναι σπάνιο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένας οικοδεσπότης μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσει μια κράτηση. Κατανοούμε ότι τέτοιες ακυρώσεις μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τα σχέδιά σας. Να είστε βέβαιοι ότι κάθε κράτηση που πραγματοποιείται στην Airbnb καλύπτεται από το AirCover, ένα πρόγραμμα προστασίας για επισκέπτες από σημαντικά προβλήματα, στα οποία περιλαμβάνονται οι ακυρώσεις από οικοδεσπότες εντός 30 ημερών από την άφιξη.
Στη σπάνια περίπτωση που ένας οικοδεσπότης χρειαστεί να ακυρώσει την κράτησή σας εντός 30 ημερών από την άφιξη, θα λάβετε αυτόματα επιστροφή χρημάτων και μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε ένα παρόμοιο ή καλύτερο κατάλυμα για να κάνετε νέα κράτηση.
Τι να περιμένετε αν ακυρωθεί η κράτησή σας
Σε περίπτωση ακύρωσης, θα λάβετε ένα email με όλες τις λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων για την επιστροφή χρημάτων. Το χρονικό πλαίσιο για την επιστροφή χρημάτων μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας.
Αν η ακύρωση γίνει εντός 30 ημερών από την άφιξη, μπορούμε επίσης να σας βοηθήσουμε να κάνετε νέα κράτηση σε μια παρόμοια ή καλύτερη καταχώρηση.
Έχετε απορίες; Ελέγξτε την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων για να μάθετε τις λεπτομέρειες και τους περιορισμούς του AirCover.
Όπως πάντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια.
Σχετικό περιεχόμενο
- ΕπισκέπτηςΑν ο οικοδεσπότης πρέπει να ακυρώσειΑν ο οικοδεσπότης δεν μπορεί να σας φιλοξενήσει, μην ακυρώσετε την κράτηση εκ μέρους του. Στείλτε του ένα αίτημα ακύρωσης για να μη χάσετε τ…
- ΕπισκέπτηςΠώς προστατεύεστε βάσει του AirCoverΤο AirCover παρέχει προστασία από το Α ως το Ω για επισκέπτες στην Airbnb.
- ΟικοδεσπότηςΠολιτική Ακύρωσης για ΟικοδεσπότεςΕπειδή οι ακυρώσεις μπορεί να διαταράξουν τα σχέδια των επισκεπτών και την αξιοπιστία στην κοινότητα της Airbnb, επιβάλλονται ποινές για ακυ…