Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Τι καλύπτουν οι προμήθειες υπηρεσιών;

    Μάθετε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι προμήθειες συμβάλλουν στην υποστήριξη της επιχείρησής σας ως οικοδεσπότη.
    Από την Airbnb στις 16 Νοε 2020
    Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
    Ενημερώθηκε στις 3 Δεκ 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Στις περισσότερες περιπτώσεις, η Airbnb εισπράττει μια προμήθεια υπηρεσιών από οικοδεσπότες και επισκέπτες όταν επιβεβαιώνεται μια κράτηση

    • Οι προμήθειες μάς βοηθούν να παρέχουμε υπηρεσίες μάρκετινγκ, να αναπτύσσουμε προϊόντα και να υποστηρίζουμε την κοινότητα

    • Σας παρέχουμε τα τεχνολογικά εργαλεία, για να μπορείτε να επικεντρωθείτε στη φιλοξενία και το μέλλον της επιχείρησής σας

    Σε μια εκδήλωση Ερωταπαντήσεων για Οικοδεσπότες στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, ο Ben, Superhost από το Μπρίσμπεϊν, έθεσε μια πολύ καλή ερώτηση: Τι γίνεται με τις προμήθειες υπηρεσιών που εισπράττει η Airbnb από οικοδεσπότες και επισκέπτες;

    Ως οικοδεσπότης, χρεώνεστε προμήθεια υπηρεσιών κάθε φορά που επιβεβαιώνεται μια κράτηση. Το ποσό της προμήθειας υπηρεσιών είναι συνήθως 3% για οικοδεσπότες καταλυμάτων και 20% για οικοδεσπότες Εμπειριών στην Airbnb. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι επισκέπτες χρεώνονται και αυτοί προμήθεια υπηρεσιών όταν κάνουν κράτηση διαμονής στην Airbnb. Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τις διαφορετικές προμήθειες υπηρεσιών που χρεώνουμε σε ορισμένους οικοδεσπότες στο Κέντρο Βοήθειας.

    Τι γίνεται, λοιπόν, με τα χρήματα που εισπράττονται; Τα επενδύουμε σε προϊόντα και υπηρεσίες που συμβάλλουν στην υποστήριξή σας ως οικοδεσπότη και επιχειρηματία. Σε αυτές τις υπηρεσίες ανήκουν το μάρκετινγκ για να ενισχύσουμε τη ζήτηση για κρατήσεις, η ανάπτυξη προϊόντων για να σας παρέχουμε εργαλεία που διευκολύνουν τη φιλοξενία, και η υποστήριξη της κοινότητας. Ακολουθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς χρησιμοποιούμε τις προμήθειες:

    Σας φέρνουμε επισκέπτες

    Για να διασφαλίσουμε ότι οι ταξιδιώτες σκέφτονται την Airbnb όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι ή μια εμπειρία, επενδύουμε σε μεγάλο βαθμό στο μάρκετινγκ και προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι οι καταχωρήσεις στην Airbnb εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης στον ιστό. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια σταθερή ροή επισκεπτών που έρχονται στην Airbnb. Για παράδειγμα:

    • Προωθούμε την Airbnb μέσω Facebook, Google και άλλων πλατφορμών
    • Επικοινωνούμε απευθείας με τους επισκέπτες και τους υπενθυμίζουμε να ολοκληρώσουν τη διαδικασία κράτησης μετά από μια αναζήτηση
    • Δημοσιεύουμε επίσης εμπνευσμένα άρθρα και άλλο περιεχόμενο στην εφαρμογή και την ιστοσελίδα μας, για να εξάψουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών ώστε να ανακαλύψουν νέους χώρους ή να συμμετάσχουν σε μοναδικές δραστηριότητες

    Οι προσπάθειές μας στο μάρκετινγκ στέφθηκαν με επιτυχία. Το 2019, πάνω από το 70% των millennial στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι μίλησαν για την Airbnb τις προηγούμενες δύο εβδομάδες*, ενώ το 2018 ήμασταν η επωνυμία καταλυμάτων με τις περισσότερες αναζητήσεις στην Google.** Αυτό σημαίνει ότι έχετε περισσότερες ευκαιρίες να φιλοξενήσετε επισκέπτες απ' όλο τον κόσμο.

    Ενισχύουμε την επιχείρησή σας

    Εμείς αναλαμβάνουμε τη διαχείριση των απαραίτητων διαδικασιών, όπως της επαλήθευσης ταυτότητας ή των εργαλείων διαχείρισης καταχωρήσεων, ώστε εσείς να επικεντρώνεστε στη φιλοξενία. Και αν θέλετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, αναπτύσσουμε νέα προϊόντα που σας διευκολύνουν με τη φιλοξενία επισκεπτών, ενώ χρησιμοποιούμε δεδομένα για να επισημάνουμε ευκαιρίες που θα σας βοηθήσουν να κερδίζετε περισσότερα χρήματα. Μερικά παραδείγματα:

    • Το παγκόσμιο Κέντρο Πληροφοριών μας, που ξεκίνησε στις αρχές του 2020, προσφέρει συμβουλές φιλοξενίας και οδηγίες από κορυφαίους οικοδεσπότες σε όλο τον κόσμο, καθώς και τα τελευταία νέα από την Airbnb
    • Με εργαλεία, όπως την καρτέλα Ευκαιριών, μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με το τι αναζητούν οι επισκέπτες, ώστε να προσαρμόσετε αντίστοιχα την καταχώρησή σας
    • Τα εισερχόμενα και το κέντρο μηνυμάτων σάς επιτρέπουν να επικοινωνείτε εύκολα με τους επισκέπτες σας και οι νέες λειτουργίες, όπως τα προγραμματισμένα μηνύματα, σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες σας που αφορούν τη φιλοξενία
    • Τα ενημερωτικά email για την τιμολόγηση σάς βοηθούν να κατανοήσετε τι πληρώνουν οι επισκέπτες για καταχωρήσεις όπως τη δική σας και να ορίσετε ανταγωνιστικές τιμές που προσαρμόζονται στη ζήτηση πελατών

    Στηρίζουμε την κοινότητα

    Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίζουμε αν έχετε απορίες ή θέματα που σας απασχολούν. Όπως αναφέραμε σε μια πρόσφατη Ενημέρωση για Οικοδεσπότες, επενδύουμε σημαντικούς πόρους στη διεύρυνση της ομάδας Υποστήριξης της Κοινότητας.

    Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα ισχυρότερο σύστημα υποστήριξης για να διασφαλίσουμε ακόμη περισσότερο ότι θα είμαστε εδώ, όταν μας χρειάζεστε. Για παράδειγμα:

    • Ενισχύουμε την υποστήριξη πελατών με περισσότερο προσωπικό για να καλύψουμε τις ανάγκες των οικοδεσποτών και των επισκεπτών, καθώς ο ταξιδιωτικός κλάδος ανακάμπτει
    • Επαναφέραμε την προτεραιότητα των Superhost στην τηλεφωνική υποστήριξη και δίνουμε προτεραιότητα σε επείγοντα ζητήματα για οικοδεσπότες και επισκέπτες με επερχόμενες κρατήσεις
    • Επιταχύνουμε την επίλυση των ζητημάτων ασφαλείας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
    • Στο διαδικτυακό σύστημα ζωντανής συνομιλίας μας, λαμβάνετε απάντηση εντός δύο λεπτών κατά μέσο όρο
    • Επεκτείναμε τις ώρες λειτουργίας του συστήματος ζωντανής συνομιλίας μας και προς το παρόν υποστηρίζουμε τη λειτουργία αυτή στα Αγγλικά, τα Ισπανικά, τα Πορτογαλικά και τα Μανδαρινικά

    Θα συνεχίσουμε να κάνουμε βελτιώσεις και να επενδύουμε στην ομάδα Υποστήριξης της Κοινότητας, για να διευθετούνται πιο γρήγορα και αποτελεσματικά τα προβλήματά σας, όποτε μας χρειάζεστε.

    Προσπαθούμε πάντα να συνεργαζόμαστε μαζί σας πιο αποτελεσματικά, από το μάρκετινγκ και την ανάπτυξη προϊόντων μέχρι την υποστήριξη της κοινότητας, ώστε να επικεντρωθείτε σε αυτό που ξέρετε να κάνετε τόσο καλά: Να παρέχετε εξαιρετική φιλοξενία. Εμείς θα φροντίσουμε για τα υπόλοιπα.

    *Σύμφωνα με μελέτη της ΥouGov BrandIndex Word of Mouth από το 2019

    **Σύμφωνα με υπάλληλο της Google τον Νοέμβριο του 2018

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Στις περισσότερες περιπτώσεις, η Airbnb εισπράττει μια προμήθεια υπηρεσιών από οικοδεσπότες και επισκέπτες όταν επιβεβαιώνεται μια κράτηση

    • Οι προμήθειες μάς βοηθούν να παρέχουμε υπηρεσίες μάρκετινγκ, να αναπτύσσουμε προϊόντα και να υποστηρίζουμε την κοινότητα

    • Σας παρέχουμε τα τεχνολογικά εργαλεία, για να μπορείτε να επικεντρωθείτε στη φιλοξενία και το μέλλον της επιχείρησής σας

    Airbnb
    16 Νοε 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα