Αποτελεσματική επικοινωνία με τους επισκέπτες

Απαντήστε γρήγορα και χρησιμοποιήστε τα εργαλεία της Airbnb για να πετύχετε.
Από την Airbnb στις 17 Φεβ 2023
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Ενημερώθηκε: 17 Φεβ 2023

Είναι πολύ σημαντικό οι επισκέπτες να έχουν ενημερωθεί για βασικά πράγματα πριν από την άφιξή τους, όπως να έχουν λάβει οδηγίες για το πώς θα φτάσουν στον χώρο σας. Στο πλαίσιο των βασικών κανόνων για οικοδεσπότες, θα πρέπει πάντα να είστε πρόθυμος/η να απαντάτε σε ερωτήσεις και να επιλύετε προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι επισκέπτες το συντομότερο δυνατό.

Διαμορφώστε μια επικοινωνιακή στρατηγική

Αφού τακτοποιηθούν οι επισκέπτες σας, παραμείνετε διαθέσιμος/η αν έχουν απορίες. Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να απαντάτε εγκαίρως:

  • Κατεβάστε την εφαρμογή της Airbnb στο τηλέφωνό σας και ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις. Μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις μέσω SMS, email ή απευθείας στην εφαρμογή.
  • Χρησιμοποιήστε τις γρήγορες απαντήσεις. Σχεδιάστε και αποθηκεύστε μηνύματα για να τα στέλνετε σε δευτερόλεπτα. Έτσι, κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει μια συνηθισμένη ερώτηση, μπορείτε να απαντήσετε γρήγορα.
  • Δοκιμάστε τα προγραμματισμένα μηνύματα. Με αυτό το εργαλείο, οι επισκέπτες λαμβάνουν αυτόματα μηνύματα σε σημαντικές στιγμές, όπως μετά την κράτηση ή πριν από την άφιξη.
  • Συνεργαστείτε με έναν συνοικοδεσπότη για να απαντά στους επισκέπτες, αν δεν μπορείτε να παρακολουθείτε το τηλέφωνο ή το email σας.

Ανταλλάξτε μηνύματα με τους επισκέπτες

Όταν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση στον χώρο σας, στείλτε ένα ευχάριστο και φιλόξενο μήνυμα. Όταν δείχνετε ενσυναίσθηση, χωρίς να κάνετε υποθέσεις, κάνετε τη διαφορά.

Μην ξεχνάτε να επικοινωνείτε σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές:

  • Πριν από την άφιξη: Δώστε στους επισκέπτες σαφείς οδηγίες χάρτη και οδηγίες άφιξης τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη άφιξή τους.
  • Άφιξη: Να είστε διαθέσιμοι για να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας θα εισέλθουν στον χώρο και απαντήστε σε τυχόν απορίες τους.
  • Μετά την πρώτη διανυκτέρευση: Διατηρήστε την επικοινωνία, στέλνοντας ένα γρήγορο σημείωμα για να ρωτήσετε πώς ήταν η πρώτη νύχτα των επισκεπτών σας και αν χρειάζονται κάτι.
  • Πριν από την αναχώρηση: Υπενθυμίστε στους επισκέπτες την ώρα αναχώρησης και βήματα που πρέπει να κάνουν πριν από αυτή, όπως να σβήσουν τα φώτα ή να απενεργοποιήσουν τη θέρμανση.
  • Μετά την αναχώρηση: Στείλτε ένα σύντομο σημείωμα για να εκφράσετε τις ευχαριστίες σας, το οποίο μπορεί να υπενθυμίσει στους επισκέπτες σας να γράψουν κριτική.
Airbnb
17 Φεβ 2023
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;