Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες

Πώς σας βοηθάει το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων

Πώς να στείλετε ή να ζητήσετε χρήματα μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων

Πρέπει να στείλετε ή να ζητήσετε χρήματα για πράγματα που σχετίζονται με το ταξίδι ή την Εμπειρία σας στην Airbnb; Κανένα πρόβλημα! Μεταβείτε στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων για να ανοίξετε ένα αίτημα επιστροφής χρημάτων ή πληρωμής.

Έχετε μέχρι και 60 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης για να υποβάλετε αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.

Σημείωση: Μπορεί να χρειαστεί να προσθέσετε τρόπο πληρωμής πριν στείλετε ή ζητήσετε χρήματα μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

Πού θα βρείτε τα αιτήματά σας στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων

Αν ένας οικοδεσπότης ή επισκέπτης ζητήσει χρήματα για επιπλέον υπηρεσίες ή επιστροφή χρημάτων, θα βρείτε το αίτημά του στο email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας στην Airbnb ή στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων.

Αν ο οικοδεσπότης και ο επισκέπτης δεν καταφέρουν να συμφωνήσουν μεταξύ τους

Περιστασιακά, οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν λύση. Εάν δεν συμφωνήσετε μεταξύ σας, θα εμφανιστεί η επιλογή να ζητήσετε από την Airbnb να μεσολαβήσει για την επίλυση του προβλήματος.

Για να πληρούν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων, τα προβλήματα πρέπει να αναφέρονται στην Airbnb εντός 72 ωρών από τη στιγμή που τα διαπιστώνετε.

Στη συνέχεια, ένα μέλος της ειδικής ομάδας μας θα εξετάσει τις πληροφορίες που παρέχονται από όλους και θα κάνει ερωτήσεις (εάν είναι απαραίτητο) πριν λάβει την τελική απόφαση.

Δεν επιτρέπεται η χρήση του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων για διαμονές σε ξενοδοχεία

Το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμο για ορισμένες διαμονές σε ξενοδοχεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να επιλύσετε τα προβλήματα απευθείας με το ξενοδοχείο.

Πώς λαμβάνετε αποζημίωση για ζημιές

Μερικές φορές, μπορεί να συμβούν ατυχήματα. Γι' αυτό, υπάρχει το AirCover για οικοδεσπότες.

Το AirCover για οικοδεσπότες παρέχει προστασία από το Α ως το Ω για οικοδεσπότες. Περιλαμβάνει Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και ασφάλιση αστικής ευθύνης ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων, επαλήθευση ταυτότητας επισκέπτη, έλεγχο κρατήσεων και 24-ωρη γραμμή ασφάλειας. Συμπεριλαμβάνεται πάντα και είναι πάντα δωρεάν, όποτε φιλοξενείτε επισκέπτες.

Αν ένας επισκέπτης προκαλέσει ζημιές στον χώρο ή τα προσωπικά σας αντικείμενα κατά τη διάρκεια διαμονής μέσω της Airbnb, μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα αποζημίωσης, από το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Αν ο επισκέπτης δεν πληρώσει για τη ζημιά, θα αποζημιωθείτε για ορισμένες ζημιές που προκλήθηκαν από τους επισκέπτες στο κατάλυμα και τα προσωπικά σας αντικείμενα. Μάθετε για τη διαδικασία.

Η Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες δεν αποτελεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες και η Ασφάλιση αστικής ευθύνης για εμπειρίες δεν καλύπτουν οικοδεσπότες που προσφέρουν καταλύματα μέσω της Airbnb Travel, LLC ή οικοδεσπότες που προσφέρουν καταλύματα ή εμπειρίες στην Ιαπωνία, όπου ισχύουν η Ασφάλεια Οικοδεσπότη στην Ιαπωνία και η Ασφάλεια Προστασίας για Εμπειρίες στην Ιαπωνία. Για τους οικοδεσπότες που προσφέρουν καταλύματα ή εμπειρίες στην ηπειρωτική Κίνα, ισχύει το Πρόγραμμα Προστασίας Οικοδεσπότη στην Κίνα. Για οικοδεσπότες με χώρα διαμονής ή έδρα εκτός Αυστραλίας, ισχύουν οι παρόντες Όροι Προστασίας από ζημιές για οικοδεσπότες. Για τους οικοδεσπότες με χώρα διαμονής ή έδρα στην Αυστραλία, η Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες υπόκειται στους Όρους της Προστασίας από ζημιές για οικοδεσπότες για χρήστες στην Αυστραλία. Λάβετε υπόψη ότι όλα τα όρια κάλυψης εμφανίζονται σε δολάρια ΗΠΑ.

Η Ασφάλιση αστικής ευθύνης για οικοδεσπότες και η Ασφάλιση αστικής ευθύνης για εμπειρίες καλύπτονται από τρίτες ασφαλιστικές εταιρείες. Αν είστε οικοδεσπότης στο Ηνωμένο Βασίλειο, το συμβόλαιο της Ασφάλισης αστικής ευθύνης για οικοδεσπότες και το συμβόλαιο της Ασφάλισης αστικής ευθύνης για εμπειρίες καλύπτονται από τη Zurich Insurance Company Ltd. ενώ παρέχονται και συνάπτονται χωρίς επιπλέον κόστος για τους οικοδεσπότες του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω της Airbnb UK Services Limited, την ορισμένη εκπρόσωπο της Aon UK Limited, που έχει λάβει άδεια από την Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) και υπόκειται στον έλεγχό της. Ο αριθμός μητρώου της Aon στην FCA είναι 310451. Για να ελέγξετε τα παραπάνω στοιχεία, μεταβείτε στο Μητρώο Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών (Financial Services Register) που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της FCA ή επικοινωνήστε με την FCA στο 0800 111 6768. Τα συμβόλαια της Αστικής ευθύνης για οικοδεσπότες και Αστικής ευθύνης για εμπειρίες στο πλαίσιο του AirCover για οικοδεσπότες υπόκεινται στον έλεγχο της Αρχής Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς. Τα υπόλοιπα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της Airbnb UK Services Limited δεν υπόκεινται σε ρυθμιστικό έλεγχο. FP.AFF.476.LC

Για καταχωρήσεις στην πολιτεία της Ουάσινγκτον, οι συμβατικές υποχρεώσεις της Airbnb στο πλαίσιο της Προστασίας από ζημιές για οικοδεσπότες καλύπτονται από ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχει συνάψει η Airbnb. Η Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες δεν σχετίζεται με την Ασφάλιση αστικής ευθύνης για οικοδεσπότες. Η Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες υπόκειται στους παρόντες όρους και περιορισμούς, με εξαίρεση τους οικοδεσπότες με χώρα διαμονής ή έδρα εντός της Αυστραλίας. Για αυτούς τους οικοδεσπότες, η Προστασία από ζημιές για οικοδεσπότες υπόκειται σε αυτούς τους όρους και περιορισμούς.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή