Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα

    Αν αλλάξουν τα ταξιδιωτικά μου σχέδια λόγω της νόσου COVID-19, τι επιλογές ακύρωσης έχω;

    Για να μάθετε ποιες είναι οι τρέχουσες επιλογές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, μεταβείτε στην ενότητα ακύρωσης της κράτησης και επιλέξτε Τα ταξιδιωτικά μου σχέδια άλλαξαν λόγω της πανδημίας COVID-19.

    Θα έχετε πάντα αυτές τις επιλογές:

    • Επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του οικοδεσπότη
    • Πλήρης επιστροφή χρημάτων σε μετρητά μετά την υποβολή επίσημων δικαιολογητικών για έλεγχο

    Ανάλογα με τις ημερομηνίες κράτησης και άφιξης για την κράτησή σας, ενδέχεται να εμφανιστεί μία ή περισσότερες από τις εξής επιλογές:

    • Ταξιδιωτικοί πόντοι λόγω ειδικών περιστάσεων
    • Ζητήστε από τον οικοδεσπότη πλήρη επιστροφή χρημάτων

    Η ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς μας θα μπορεί να σας προσφέρει μόνο τις ίδιες επιλογές που έχετε και ηλεκτρονικά.

    Αν έχετε προσβληθεί από τη νόσο COVID-19, καλύπτεστε πάντα από την κανονική Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων και μπορείτε να επιλέξετε "Αντιμετωπίζω μια ειδική περίσταση", όταν ακυρώσετε την κράτηση.

    Ζητήστε μεγαλύτερη επιστροφή χρημάτων από τον οικοδεσπότη

    Αν η κράτησή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις για πλήρη επιστροφή χρημάτων, μπορείτε πάντα να στείλετε μήνυμα στον οικοδεσπότη για να μάθετε αν είναι διατεθειμένος να σας επιστρέψει επιπλέον χρήματα μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

    Λάβατε τη βοήθεια που χρειαζόσασταν;
    Σχετικό περιεχόμενο