Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Ζητήστε επιστροφή χρημάτων

Αν θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων πριν ή μετά το ταξίδι σας, η διαχείριση των αιτημάτων επιστροφής χρημάτων οποιουδήποτε ποσού μπορεί να γίνει μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων.

Σας συνιστούμε να συζητήσετε το ποσό της επιστροφής χρημάτων με τον οικοδεσπότη σας στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων της Airbnb, πριν υποβάλετε αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Ωστόσο, εάν δεν μπορείτε να συμφωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας, θα έχετε την επιλογή να ζητήσετε από την Airbnb να μεσολαβήσει για να βρεθεί μια λύση. Για να πληρούν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με την Πολιτική Επανακράτησης και Επιστροφής Χρημάτων, τα προβλήματα πρέπει να αναφέρονται στην Airbnb εντός 72 ωρών από τη στιγμή που τα ανακαλύπτετε.

Σημείωση: Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα στο Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων μέχρι και 60 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης.

Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διαμονή σας, θα σας βοηθήσουμε να ζητήσετε από τον οικοδεσπότη σας να το διορθώσει, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή να ζητήσετε την ακύρωση της κράτησής σας με πλήρη επιστροφή χρημάτων. Είναι σημαντικό να υποβάλετε το αίτημα εντός 24 ωρών από τη στιγμή που θα εντοπίσετε ένα πρόβλημα στο ταξίδι σας. Ο οικοδεσπότης σας θα έχει 1 ώρα στη διάθεσή του για να απαντήσει. Αν απορρίψει το αίτημα ή δεν απαντήσει, μπορείτε να ζητήσετε από την Airbnb να μεσολαβήσει για να βοηθήσει.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή