Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Επισκέπτης

Αν δεν μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή

Δεν διεκπεραιώνεται η συναλλαγή σας; Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως:

  • Η πιστωτική ή η χρεωστική σας κάρτα έχει λήξει
  • Έχετε υπερβεί το ημερήσιο όριο ανάληψης ή αγοράς που έχει οριστεί από την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας
  • Η διεύθυνση χρέωσης και ο αριθμός τηλεφώνου που εισαγάγατε δεν ταιριάζουν με τη διεύθυνση χρέωσης και τον αριθμό τηλεφώνου που σχετίζονται με την πιστωτική ή τη χρεωστική σας κάρτα
  • Πρόληψη απάτης
  • Η πιστωτική ή η χρεωστική σας κάρτα δεν έχει αρκετά χρήματα για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή

Επικοινωνήστε με την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας για περισσότερες πληροφορίες.

    Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

    Σχετικό περιεχόμενο

    • Πώς να πληρώσετε για το ταξίδι σας

      Πότε χρεώνεστε για μια κράτηση; Τι κάνετε αν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας; Ας αναλύσουμε τα οικονομικά για να βρούμε απαντή…
    • Επισκέπτης

      Γιατί απορρίπτεται η πιστωτική μου κάρτα;

      Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως όταν μια πιστωτική κάρτα έχει λήξει ή και για τον σκοπό καταπολέμησης της απάτης. Επικοινων…
    • Επισκέπτης

      Αποδεκτοί τρόποι πληρωμής

      Υποστηρίζουμε διάφορους τρόπους πληρωμής ανάλογα με τη χώρα στην οποία βρίσκεται ο λογαριασμός πληρωμής σας.
    Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
    Σύνδεση ή εγγραφή