Οδηγίες
•
Επισκέπτης
Αν δεν μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή
Αν δεν μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή
Δεν διεκπεραιώνεται η συναλλαγή σας; Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως:
- Η πιστωτική ή η χρεωστική σας κάρτα έχει λήξει
- Έχετε υπερβεί το ημερήσιο όριο ανάληψης ή αγοράς που έχει οριστεί από την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας
- Η διεύθυνση χρέωσης και ο αριθμός τηλεφώνου που εισαγάγατε δεν ταιριάζουν με τη διεύθυνση χρέωσης και τον αριθμό τηλεφώνου που σχετίζονται με την πιστωτική ή τη χρεωστική σας κάρτα
- Πρόληψη απάτης
- Η πιστωτική ή η χρεωστική σας κάρτα δεν έχει αρκετά χρήματα για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή
Επικοινωνήστε με την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής σας κάρτας για περισσότερες πληροφορίες.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
Πώς να πληρώσετε για το ταξίδι σας
Πότε χρεώνεστε για μια κράτηση; Τι κάνετε αν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας; Ας αναλύσουμε τα οικονομικά για να βρούμε απαντή…- Επισκέπτης
Γιατί απορρίπτεται η πιστωτική μου κάρτα;
Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως όταν μια πιστωτική κάρτα έχει λήξει ή και για τον σκοπό καταπολέμησης της απάτης. Επικοινων… - Επισκέπτης
Αποδεκτοί τρόποι πληρωμής
Υποστηρίζουμε διάφορους τρόπους πληρωμής ανάλογα με τη χώρα στην οποία βρίσκεται ο λογαριασμός πληρωμής σας.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή