Αντιμετώπιση προβλημάτων πληρωμής
Αντιμετώπιση προβλημάτων πληρωμής
- Οδηγίες
Αν δεν μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή
Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως όταν μια πιστωτική κάρτα έχει λήξει ή και για τον σκοπό καταπολέμησης της απάτης. Επικοινων… - Οδηγίες
Γιατί απορρίπτεται η πιστωτική μου κάρτα;
Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως όταν μια πιστωτική κάρτα έχει λήξει ή και για τον σκοπό καταπολέμησης της απάτης. Επικοινων… - Κανόνες
Γιατί μου ζητείται να επαληθεύσω τον τρόπο πληρωμής μου;
Για να διατηρήσουμε ασφαλή τον λογαριασμό σας, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να επιβεβαιώσετε τον τρόπο πληρωμής σας. - Οδηγίες
Γιατί χρεώθηκα δύο φορές για μια κράτηση;
Μπορεί να χρειαστεί να παρέχετε εξουσιοδότηση στον τρόπο πληρωμής σας κατά τη διάρκεια της κράτησης και πριν από την τελική χρέωση. - Οδηγίες
Πώς επαληθεύεται η κάρτα μου με προσωρινές προεγκρίσεις πληρωμής;
Θα στείλουμε δύο προσωρινές εξουσιοδοτήσεις ύψους έως 1,99 $ για να επαληθεύσουμε τη χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα. Αφού επαληθευτεί, μπορ… - Οδηγίες
Γιατί ο τρόπος πληρωμής οικοδεσπότη μου τέθηκε σε αναμονή όταν υπέβαλα αίτημα για να κάνω κράτηση;
Ενδέχεται να δεσμευτεί ένα ποσό στον τρόπο πληρωμής σας κατά την κράτηση. Αν η κράτησή σας γίνει δεκτή, μια πραγματική χρέωση αφαιρείται από… - Οδηγίες
Έθεσα υπό αμφισβήτηση μια χρέωση από την Airbnb στην τράπεζά μου. Ποιο είναι το επόμενο βήμα;
Όταν θέτετε υπό αμφισβήτηση μια χρέωση στην τράπεζά σας, ξεκινάτε μια διαδικασία αμφισβήτησης που ονομάζεται αντιστροφή χρέωσης. Αυτή η διαδ… - Κανόνες
Επιβεβαιώστε την πιστωτική ή τη χρεωστική σας κάρτα
Ορισμένες φορές, η τράπεζά σας θα πρέπει να επαληθεύσει ότι πραγματοποιείτε εσείς μια ηλεκτρονική πληρωμή με την πιστωτική σας κάρτα.