Οδηγίες
•
Οικοδεσπότης
Μπορώ να ενημερώσω την περιγραφή ή τις παροχές της καταχώρησής μου μετά την ολοκλήρωση μιας κράτησης;
Μπορώ να ενημερώσω την περιγραφή ή τις παροχές της καταχώρησής μου μετά την ολοκλήρωση μιας κράτησης;
Guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
When making a reservation, guests search for and book listings that meet their specific travel needs. As a host, you’re responsible for making sure your listing is represented accurately at the time of the booking.
If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;
Σχετικό περιεχόμενο
- Επισκέπτης
Προσθέστε ή αφαιρέστε επισκέπτες στην κράτησή σας
Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε επισκέπτες από το δρομολόγιό σας μέχρι την έναρξη της κράτησής σας. Μεταβείτε στις λεπτομέρειες του τ… - Επισκέπτης
Πώς να ακυρώσετε την κράτηση κατά τη διαμονή σας
Η Πολιτική επανακράτησης και επιστροφής χρημάτων μπορεί να σας καλύψει σε περιπτώσεις όπου η καταχώρηση ή οι παροχές της δεν είναι όπως τις … - Οικοδεσπότης
Πολιτικές ακύρωσης για την καταχώρησή σας
Η επιλογή της κατάλληλης πολιτικής ακύρωσης εξαρτάται από εσάς και την καταχώρησή σας. Μπορείτε να επιλέξετε ευέλικτη, μέτρια, περιοριστική …
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή