Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Πώς να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτηση του επισκέπτη σας εντός 24 ωρών από την άφιξη ή κατά τη διάρκεια της διαμονής

Μερικές φορές, προκύπτουν απρόσμενα γεγονότα και επείγουσες καταστάσεις την τελευταία στιγμή. Αν πρέπει να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτηση ενός επισκέπτη, έχετε επιλογές.

Οι κρατήσεις ενεργοποιούνται 24 ώρες πριν από την άφιξη. Σε αυτό το σημείο, μπορεί να παρατηρήσετε ότι η κατάσταση μιας κράτησης άλλαξε σε "Φτάνει αύριο".

Πώς να αλλάξετε την κράτηση του επισκέπτη σας εντός 24 ωρών από την άφιξη ή κατά τη διάρκεια της διαμονής

Μπορείτε να αλλάξετε μια ενεργή κράτηση με τον ίδιο τρόπο που θα αλλάζατε μια μελλοντική: Απλώς στείλτε στον επισκέπτη σας ένα αίτημα αλλαγής κράτησης.

Ο επισκέπτης σας θα πρέπει να αποδεχτεί τυχόν αλλαγές που ζητάτε. Είναι καλύτερο να του στείλετε ένα μήνυμα, στο οποίο εξηγείτε γιατί ζητάτε τις αλλαγές.

Πώς να ακυρώσετε την κράτηση του επισκέπτη σας εντός 24 ωρών από την άφιξη ή κατά τη διάρκεια της διαμονής

Ωστόσο, η ακύρωση εντός 24 ωρών από την άφιξη ή μετά την έναρξη ενός ταξιδιού είναι μια ειδική περίπτωση. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για βοήθεια .

Σε κάθε περίπτωση, στείλτε μήνυμα στον επισκέπτη σας αμέσως για να τον ενημερώσετε.

Τι ποινές μπορεί να επιβληθούν για την ακύρωση μιας ενεργής κράτησης

Η ακύρωση της ενεργής κράτησης ενός επισκέπτη είναι πολύ σημαντική. Επιβάλλονται ποινές, εκτός αν ο λόγος ακύρωσης πληροί ορισμένες περιορισμένες εξαιρέσεις. Προσπαθήστε να αποφύγετε τις ακυρώσεις, αν μπορείτε.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή