Πώς να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια ενεργή κράτηση ως οικοδεσπότης
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Σχετικό περιεχόμενο
- Οικοδεσπότης
Πώς ένας οικοδεσπότης ακυρώνει μια κράτηση
Μπορείτε να ακυρώσετε μια κράτηση ως οικοδεσπότης, αλλά αν η άφιξη είναι εντός 24 ωρών, ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη η επιλογή ηλεκτρονι… Σύνοψη του προγράμματος Ασφάλισης αστικής ευθύνης για εμπειρίες
Λεπτομέρειες για αυτήν τη βασική παροχή του AirCover για οικοδεσπότες, ενός προγράμματος που προσφέρει στους οικοδεσπότες στην Airbnb προστα…Αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Κάποιες φορές τυχαίνει να αλλάζει το πρόγραμμά σας ή τα σχέδια των επισκεπτών σας. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πληροφορίες, για να κυλούν όλ…