Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης

Τι συμβαίνει στους επισκέπτες σας αν πρέπει να ακυρώσετε

Αν αλλάξουν τα σχέδιά σας και χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτηση ενός επισκέπτη, είναι σημαντικό να ακυρώσετε το συντομότερο δυνατό, για να δώσετε στους επισκέπτες σας χρόνο για να κάνουν αλλαγές στα σχέδιά τους.

Ο επισκέπτης σας ειδοποιείται και λαμβάνει πλήρη επιστροφή χρημάτων

Αν ακυρώσετε την κράτηση του επισκέπτη, θα ειδοποιηθεί αμέσως μέσω email και θα λάβει επιλογές για κράτηση σε άλλους χώρους διαμονής, παρόμοιους με τον δικό σας.

Δεν θα λάβετε πληρωμή για την ακυρωμένη κράτηση και ο επισκέπτης σας θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων και μπορεί να κάνει εκ νέου κράτηση σε άλλο χώρο.

Ποινές για ακυρώσεις από οικοδεσπότες

Οι ακυρώσεις διαταράσσουν τα σχέδια των επισκεπτών και κλονίζουν την εμπιστοσύνη στην κοινότητα της Airbnb. Για τον λόγο αυτό, εφαρμόζουμε επιπλέον ποινές για ακυρώσεις από οικοδεσπότες, ανεξάρτητα από την επιλογή που θα διαλέξει ο επισκέπτης.

Αν μπορείτε να φιλοξενήσετε τους επισκέπτες σας σε διαφορετικό χώρο ή ημερομηνίες

Αν δεν μπορείτε να φιλοξενήσετε τον επισκέπτη σας για τις ημερομηνίες για τις οποίες έκανε κράτηση, αλλά μπορείτε να τον φιλοξενήσετε για διαφορετικές ημερομηνίες, μπορείτε να του στείλετε μήνυμα για να μάθετε αν οι νέες ημερομηνίες τον εξυπηρετούν. Μπορείτε ακόμη και να του προτείνετε να μείνει σε διαφορετικό χώρο, αν έχετε περισσότερες από μία καταχωρήσεις.

Αν αποδεχτεί τις αλλαγές, μπορείτε να αποφύγετε την ακύρωση. Απλώς στείλτε του ένα αίτημα αλλαγής κράτησης.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή