Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες

Κριτικές για διαμονές

Οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές για τη δημιουργία εμπιστοσύνης στην κοινότητα της Airbnb. Είναι ένας σημαντικός τρόπος για να εκφράσουν τη γνώμη τους οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες και να βοηθήσουν τα μέλη της κοινότητάς μας να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να γνωρίζουν τι να περιμένουν όταν κάνουν τα σχέδιά τους. Πιστεύουμε ότι ένα δίκαιο σύστημα κριτικών σέβεται και προστατεύει την πραγματική άποψη των μελών της κοινότητάς μας, και έχουμε εφαρμόσει μια σειρά από δικλείδες ασφαλείας, ώστε να συμβάλουμε στη δημιουργία εμπιστοσύνης στο σύστημα κριτικών μας.

Ποιος μπορεί να αφήσει κριτική στην Airbnb

Οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες μπορούν να αφήσουν κριτικές μόνο για καταλύματα που έχουν δεχτεί κρατήσεις, οι οποίες έχουν πληρωθεί μέσω της Airbnb.

Πότε μπορούν να υποβληθούν και να δημοσιευτούν οι κριτικές

Όταν ολοκληρωθεί η αναχώρηση, οι οικοδεσπότες και οι επισκέπτες έχουν στη διάθεσή τους 14 μέρες για να υποβάλουν την κριτική τους. Οι επισκέπτες και οι οικοδεσπότες μπορούν επίσης να αφήσουν κριτική για ορισμένες κρατήσεις που ακυρώνονται την ημέρα της άφιξης ή μετά από αυτήν (12:00 π.μ. στη ζώνη ώρας της καταχώρησης).

Οι κριτικές δημοσιεύονται μόνο:

  1. Αφού υποβάλουν τις κριτικές τους και τα δύο μέρη, ή
  2. Αφού λήξει η περίοδος των 14 ημερών, ό,τι από τα δύο συμβεί πρώτο.

Αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση πριν από την ημέρα της άφιξης, ο οικοδεσπότης και ο επισκέπτης δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αφήσουν κριτική για τη διαμονή.

Πώς να αφήσετε κριτική

Μετά τη διαμονή σας, η Airbnb θα σας στείλει ένα email όπου θα σας ζητά να αφήσετε κριτική για τον πιο πρόσφατο οικοδεσπότη ή επισκέπτη σας. Μέσα στο email, θα υπάρχει ένας σύνδεσμος που θα σας μεταφέρει απευθείας στη σελίδα με τις Κριτικές, ώστε να μοιραστείτε πώς ήταν η κράτησή σας με άλλα μέλη της κοινότητας.

Αν δεν μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο στο email σας, μπορείτε επίσης να γράψετε μια κριτική απευθείας στην Airbnb. Αν είστε επισκέπτης, μεταβείτε στη σελίδα με τα Ταξίδια σας. Αν είστε οικοδεσπότης, μεταβείτε στην ενότητα Κράτηση στην καρτέλα Σήμερα. Θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να αφήσετε κριτική απευθείας από τα Εισερχόμενά σας.

Πώς να βρείτε τις κριτικές σας

Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην Airbnb, θα μπορείτε να βρείτε τις κριτικές που έχουν γραφτεί για εσάς αλλά και από εσάς στο δημόσιο προφίλ σας.

Αν είστε επισκέπτης, ένας άλλος τρόπος για να βρείτε τις κριτικές σας είναι να μεταβείτε στο Προφίλ > Λογαριασμός > Μετάβαση στο προφίλ.

Αν είστε οικοδεσπότης, μπορείτε να μεταβείτε στις Πληροφορίες > Κριτικές.

Οι κριτικές ελέγχονται;

Η Airbnb δεν ελέγχει τις κριτικές πριν δημοσιευτούν και ενθαρρύνουμε όλους τους χρήστες να γράφουν την άποψή τους με διαφάνεια.

Ωστόσο, οι κριτικές πρέπει να είναι πάντα ειλικρινείς και να σχετίζονται με μια πραγματική κράτηση, και ενδέχεται να αφαιρεθούν αν παραβιάζουν την Πολιτική για τις Κριτικές. Επομένως, εν συντομία, μια κριτική μπορεί να αφαιρεθεί αν:

  • Η κριτική παραβιάζει την Πολιτική Περιεχομένου της Airbnb: Για παράδειγμα, αν περιέχει προσωπικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες, βίαιο ή απειλητικό περιεχόμενο, ή εκφράζει διακρίσεις
  • Η κριτική είναι μεροληπτική: Για παράδειγμα, επειδή δόθηκε κίνητρο στον επισκέπτη να αφήσει μια θετική κριτική, με αντάλλαγμα μια δωρεάν διαμονή ή διαμονή με έκπτωση, ή όταν υπάρχουν ενδείξεις ότι η κράτηση έγινε με μοναδικό σκοπό την αύξηση της συνολικής βαθμολογίας ενός ατόμου
  • Η κριτική είναι άσχετη με την εμπειρία του χρήστη στην Airbnb που τη γράφει: Για παράδειγμα, επειδή δεν περιέχει πληροφορίες για την εμπειρία του με τον οικοδεσπότη, τον επισκέπτη ή τη διαμονή που θα βοηθούσαν άλλα μέλη της κοινότητας να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για την πραγματοποίηση κράτησης ή τη φιλοξενία ενός επισκέπτη

Επίσης, διαθέτουμε ένα σύστημα ανίχνευσης που αναζητά προληπτικά ενδείξεις σε κριτικές που ενδέχεται να μη σχετίζονται με πραγματικές διαμονές. Αν το σύστημά μας ανιχνεύσει μια κριτική που είναι πιθανό να είναι ψεύτικη, για παράδειγμα, επειδή δεν σχετίζεται με μια πραγματική διαμονή στην Airbnb ή επειδή σχετίζεται με μια διαμονή που έγινε αποκλειστικά με σκοπό την αύξηση της βαθμολογίας ενός ατόμου, η κριτική θα αφαιρείται.

Πώς γίνεται η επεξεργασία μιας κριτικής

Για να ενθαρρύνουμε τις ειλικρινείς και αμερόληπτες κριτικές, περιορίζουμε τη δυνατότητα επεξεργασίας μιας κριτικής για οικοδεσπότες και επισκέπτες, αφού τη γράψουν.

  • Αν υποβάλετε πρώτος/η την κριτική σας, θα μπορείτε να την αλλάξετε ανά πάσα στιγμή εντός της περιόδου υποβολής κριτικής των 14 ημερών, μέχρι το άλλο μέρος να υποβάλει τη δική του κριτική
  • Μόλις υποβληθούν και οι δύο κριτικές ή λήξει η περίοδος υποβολής κριτικών των 14 ημερών, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο, και οι δύο κριτικές δημοσιεύονται αυτόματα και δεν μπορούν να γίνουν άλλες αλλαγές
  • Τόσο οι κριτικές από επισκέπτες όσο και από οικοδεσπότες δημοσιεύονται ταυτόχρονα και δεν είναι δυνατή η επεξεργασία τους αφού δημοσιευτούν. (Το άλλο άτομο δεν θα μπορεί να αλλάξει την κριτική του, αφού διαβάσει τη δική σας.)
  • Δεν μπορείτε να ζητήσετε τροποποιήσεις σε μια κριτική που γράφτηκε για εσάς. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσετε αλλαγή στην αντωνυμία που χρησιμοποιήθηκε για το φύλο σας στην κριτική

Πώς απαντάτε σε μια κριτική

Μπορείτε να αναρτήσετε μια δημόσια απάντηση σε μια κριτική που άφησε ένας χρήστης για εσάς εντός 30 ημερών από τη δημοσίευση της κριτικής. Μπορείτε να απαντήσετε δίνοντας περισσότερες πληροφορίες ή να περιγράψετε τη δική σας οπτική, εφόσον ακολουθείτε πάντα την Πολιτική για τις Κριτικές.

Πώς να αφαιρέσετε μια κριτική

Δεν μπορείτε να αφαιρέσετε μια κριτική που γράφτηκε για εσάς αν διαφωνείτε με αυτήν, αλλά μπορείτε να την αναφέρετε σε εμάς, αν πιστεύετε ότι παραβιάζει την Πολιτική για τις Κριτικές. Αυτές οι κριτικές θα αφαιρούνται αν παραβιάζουν την Πολιτική για τις Κριτικές, και τόσο ο επισκέπτης όσο και ο οικοδεσπότης θα ενημερώνονται για αυτήν την απόφαση κατά την αφαίρεση.

Μπορείτε να αφαιρέσετε μια κριτική που γράψατε αν δεν αντικατοπτρίζει πλέον την πραγματική εμπειρία σας ως επισκέπτη ή οικοδεσπότη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας, για να ζητήσετε να αφαιρεθεί μια κριτική που έχετε γράψει.

Κριτικές για ομάδες

Όταν μια κράτηση έχει περισσότερους από έναν επιβεβαιωμένους επισκέπτες, η κριτική του οικοδεσπότη αφορά τον επισκέπτη που έκανε την κράτηση. Αυτή η κριτική θα εξακολουθεί να εμφανίζεται στα προφίλ των υπόλοιπων επιβεβαιωμένων επισκεπτών.

Πώς ταξινομούνται οι κριτικές

Οι κριτικές ταξινομούνται κατά χρονολογική σειρά και κατά συνάφεια, όπου μπορεί να ληφθούν υπόψη παράγοντες όπως η γλώσσα του χρήστη και τα κριτήρια αναζήτησης. Για παράδειγμα, όταν ένας ταξιδιώτης πραγματοποιήσει αναζήτηση για μηνιαίες διαμονές, οι κριτικές από επισκέπτες που έμειναν για τουλάχιστον 28 διανυκτερεύσεις θα εμφανίζονται γενικά πρώτες.

Διαμονές στην Airbnb.org

Οι κριτικές για διαμονές στην Airbnb.org λειτουργούν λίγο διαφορετικά. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς λειτουργούν οι κριτικές για διαμονές στην Airbnb.org.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή