Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με την υποστήριξη πελατών και τις πληρωμές

    Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με την υποστήριξη πελατών και τις πληρωμές

    Πώς αναδιαμορφώνουμε την ομάδα υποστήριξης πελατών και με ποιον τρόπο μπορείτε να συμβάλλετε στη μείωση των καθυστερήσεων στις πληρωμές.
    Από την Airbnb στις 4 Σεπ 2020
    βίντεο 17 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 4 Σεπ 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Η Catherine Powell, Παγκόσμια Υπεύθυνη για τους Οικοδεσπότες, και η Tara Bunch, Παγκόσμια Υπεύθυνη Επιχειρησιακών Λειτουργιών στην Airbnb, συζητούν σχετικά με την πρόσληψη περισσότερων εκπροσώπων στην ομάδα υποστήριξης πελατών, για την πιο γρήγορη αντιμετώπιση των προβλημάτων σας

    • Εξηγούν επίσης τη διαδικασία πληρωμής μας και μοιράζονται τρόπους με τους οποίους μπορείτε να συμβάλλετε στη μείωση των καθυστερήσεων

    Στην προσπάθειά μας να αναδιαμορφώσουμε μαζί σας την πορεία της Airbnb, διοργανώσαμε ορισμένα εργαστήρια για να ακούσουμε την άποψή σας. Έτσι, καταφέραμε να μάθουμε και τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί οικοδεσπότες καθημερινά.

    Πέρα από αυτά τα εργαστήρια και τις τηλεδιασκέψεις με οικοδεσπότες, εξετάσαμε και τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας. Με αυτόν τον τρόπο, κατανοήσαμε ότι πρέπει να σας παρέχουμε διαφάνεια και να προβαίνουμε σε ουσιώδεις ενέργειες για συγκεκριμένα ζητήματα που σας αφορούν. Στα ζητήματα αυτά περιλαμβάνονται η ανησυχία για το επίπεδο της υποστήριξης πελατών μας και οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε πρόσφατα με τις πληρωμές από την Airbnb.

    Στην τελευταία Ενημέρωση για Οικοδεσπότες με την Catherine Powell, Παγκόσμια Υπεύθυνη για τους Οικοδεσπότες, η Tara Bunch, νέα Παγκόσμια Υπεύθυνη Επιχειρησιακών Λειτουργιών στην Airbnb, μοιράστηκε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενίσχυση της ομάδας μας για την υποστήριξη πελατών και για τους λόγους που μπορεί να έχουν σημειωθεί κάποιες καθυστερήσεις στις πληρωμές. Τι πρέπει να γνωρίζετε:

    Γιατί προσλαμβάνουμε περισσότερους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών

    Οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι για τους οικοδεσπότες, τους επισκέπτες και τις ομάδες μας στην Airbnb. Όταν η πανδημία έπληξε την επιχείρησή μας, έπρεπε να μειώσουμε το μέγεθος της ομάδας υποστήριξης πελατών μας στο μισό. Για λόγους ασφαλείας, η ομάδα υποστήριξής μας στράφηκε στην εργασία από το σπίτι. Στη συνέχεια, οι κρατήσεις ανέκαμψαν πολύ πιο γρήγορα από ό,τι περιμέναμε.

    Η αύξηση των κρατήσεων και τα υψηλότερα ποσοστά ακύρωσης λόγω των μεταβαλλόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών είχαν ως αποτέλεσμα να δεχτούμε περισσότερες ερωτήσεις από όσες μπορούσαμε να διαχειριστούμε. Από τότε που έγινε μέλος της ομάδας μας, η Tara έχει εστιάσει στην ανάπτυξη ενός ισχυρότερου συστήματος υποστήριξης πελατών. Αυτό περιλαμβάνει:

    • Να φτάσουμε τον επιθυμητό αριθμό εκπροσώπων υποστήριξης μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, δηλαδή τους 8.000 εργαζόμενους. Προσθέτουμε περίπου 200 μέλη στο προσωπικό υποστήριξης κάθε εβδομάδα
    • Να επαναφέρουμε την παροχή προτεραιότητας σε Superhost στην τηλεφωνική υποστήριξη
    • Να παρέχουμε προτεραιότητα στην τηλεφωνική υποστήριξη οικοδεσποτών και επισκεπτών με κρατήσεις εντός 72 ωρών
    • Να παρέχουμε προτεραιότητα σε επείγοντα ζητήματα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
    • Στόχος μας είναι να διεκπεραιώνουμε τις περισσότερες τηλεφωνικές κλήσεις σε λιγότερο από δύο λεπτά, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου

    Γιατί ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις πληρωμής

    Λάβαμε σχόλια από κάποιους οικοδεσπότες των οποίων οι πληρωμές από την Airbnb καθυστέρησαν, και θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχουν καθυστερήσεις πληρωμών για ολόκληρη την κοινότητα.

    Είχαμε ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα τον Ιούλιο που επηρέασε ορισμένους οικοδεσπότες για λίγες μέρες. Εντοπίσαμε το πρόβλημα και το επιλύσαμε γρήγορα, αλλά γνωρίζουμε ότι ακόμη και μια καθυστέρηση μίας ή δύο ημερών είναι ήδη μεγάλη. Έχουμε θέσει σε εφαρμογή πρόσθετους ελέγχους, ώστε στο μέλλον να έχουμε τη δυνατότητα να εντοπίζουμε τα προβλήματα πριν συμβούν.

    Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι οι καθυστερήσεις στη διαδικασία της πληρωμής μπορεί να σας προκαλούν άγχος και απογοήτευση. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα λόγων, για τους οποίους η Airbnb ίσως χρειαστεί να καθυστερήσει ορισμένες πληρωμές:

    • Για να εξαλείψουμε τις περιπτώσεις απάτης και να εξασφαλίσουμε τη συμμόρφωση με τους νόμους και τους κανονισμούς, πρέπει να επαληθεύσουμε την ταυτότητα των οικοδεσποτών πριν στείλουμε ορισμένες πληρωμές
    • Αν είστε νέος οικοδεσπότης, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι είστε το άτομο που δηλώνετε πριν σας στείλουμε την πρώτη σας πληρωμή
    • Επιπλέον, διεξάγουμε ακόμη μία επαλήθευση αφού οι πληρωμές φτάσουν ένα συγκεκριμένο όριο. Καθώς οι άνθρωποι κάνουν κρατήσεις για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας κατά μέσο όρο, πολλοί οικοδεσπότες φτάνουν αυτό το όριο πιο γρήγορα από ό,τι συνήθως.

    Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορεί να σας στείλουμε ένα μήνυμα για να επαληθεύσουμε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και ορισμένες πληροφορίες, που ενδέχεται να καθυστερούν την πληρωμή σας. Αν λάβετε ένα τέτοιο μήνυμα από εμάς, θα πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να επαληθεύσετε ορισμένες πληροφορίες πριν στείλουμε την πληρωμή.

    Αν δεν έχετε νέα μας και αντιμετωπίζετε καθυστερήσεις στην πληρωμή, ελέγξτε τον πίνακα διαχείρισής σας ή τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα στο email σας. Επίσης, μπορείτε να ανατρέξετε στο Κέντρο Βοήθειας για να μάθετε πότε περίπου θα λάβετε την πληρωμή σας και πού μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία πληρωμής σας.

    Κατανοούμε ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο όταν έχετε απορίες και δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε αμέσως με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας. Καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες για να επαναφέρουμε την ποιότητα της υποστήριξης που προσφέρουμε στα επίπεδα που πρέπει να βρίσκεται.

    Σύντομα θα αναρτηθεί νέα Ενημέρωση για Οικοδεσπότες, στην οποία η Catherine θα καλύψει νέα ζητήματα που σας ενδιαφέρουν. Στο μεταξύ, συνεχίστε να μοιράζεστε τις σκέψεις σας μαζί μας στο Κέντρο Κοινότητας. Μπορείτε να απευθυνθείτε απευθείας στην Catherine με το tag: @Catherine-Powell. Σας ευχαριστούμε που είστε ένα τόσο σημαντικό μέλος για την κοινότητά μας.

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Η Catherine Powell, Παγκόσμια Υπεύθυνη για τους Οικοδεσπότες, και η Tara Bunch, Παγκόσμια Υπεύθυνη Επιχειρησιακών Λειτουργιών στην Airbnb, συζητούν σχετικά με την πρόσληψη περισσότερων εκπροσώπων στην ομάδα υποστήριξης πελατών, για την πιο γρήγορη αντιμετώπιση των προβλημάτων σας

    • Εξηγούν επίσης τη διαδικασία πληρωμής μας και μοιράζονται τρόπους με τους οποίους μπορείτε να συμβάλλετε στη μείωση των καθυστερήσεων

    Airbnb
    4 Σεπ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα