Τι συμβαίνει όταν οι επισκέπτες ακυρώνουν ή αλλάζουν μια κράτηση;
Σημαντικότερα σημεία
Εάν ο επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση, ισχύει η πολιτική ακύρωσής σας
Εάν αποδεχτείτε μια αλλαγή σε κράτηση επισκέπτη, θα λάβετε την πληρωμή σας 24 ώρες μετά τη νέα ώρα άφιξης
Επιλέξτε την πολιτική ακύρωσης που σας εξυπηρετεί
Στη ζωή συμβαίνουν απρόοπτα. Ορισμένες φορές τυχαίνει οι επισκέπτες να πρέπει να ακυρώσουν ή να αλλάξουν μια κράτηση. Ακόμη κι αν ακυρώσει την κράτησή του ο επισκέπτης, μπορεί να λάβετε την πληρωμή σας ή όπως την αποκαλούμε, πληρωμή οικοδεσπότη, ανάλογα με την πολιτική ακύρωσής σας και τον χρόνο ακύρωσης της κράτησης από τον επισκέπτη, πριν από την έναρξή της.
Μάθετε ακριβώς τι να περιμένετε αν ο επισκέπτης σας ακυρώσει ή αλλάξει την κράτηση ή αν ζητήσει μερική επιστροφή χρημάτων.
Όταν ο επισκέπτης ακυρώνει την κράτηση
Εάν ένας επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση, ισχύει η πολιτική ακύρωσής σας. Αν σας οφείλεται πληρωμή, η αποστολή των χρημάτων συνήθως γίνεται 24 ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης του επισκέπτη.
Για παράδειγμα, αν έχετε επιλέξει περιοριστική πολιτική ακύρωσης και ο επισκέπτης σας ακυρώσει την κράτηση λιγότερο από επτά μέρες πριν από την άφιξη, θα λάβετε το 100% της τιμής σας ανά διανυκτέρευση, χωρίς τυχόν φόρους και προμήθειες. Θα στείλουμε την πληρωμή αυτή συνήθως 24 ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης του επισκέπτη. Εάν δεν πραγματοποιηθεί η άφιξη του επισκέπτη σας, δεν θα λάβετε κόστος καθαρισμού, χρέωση κατοικιδίου ή χρέωση για επιπλέον επισκέπτες.
Μπορείτε πάντα να βρείτε ένα αρχείο με πληρωμές ή ρυθμίσεις στο ιστορικό συναλλαγών σας.
Όταν ο επισκέπτης αλλάζει την κράτησή του
Όταν ένας επισκέπτης κάνει αλλαγές στην κράτησή του, συνήθως αποδεσμεύουμε την πληρωμή 24 ώρες μετά τη νέα ώρα άφιξης. Αν φιλοξενείτε επισκέπτες για μακροπρόθεσμες κρατήσεις, λαμβάνετε μηνιαία πληρωμή οικοδεσπότη για αυτές τις κρατήσεις.
Για παράδειγμα, αν αποδεχτείτε ένα αίτημα αλλαγής για την κράτηση ενός επισκέπτη, ώστε να έρθει για 10 μέρες τον Αύγουστο αντί για 10 μέρες τον Ιούνιο, και το αίτημα υποβληθεί αρκετό χρόνο πριν την έναρξη της κράτησης, ώστε να μην ενεργοποιηθεί η πολιτική ακύρωσής σας, θα αποδεσμεύσουμε την πληρωμή σας 24 ώρες μετά τη νέα ώρα άφιξης του επισκέπτη.
Εάν ο επισκέπτης αλλάξει την κράτησή του ενώ βρίσκεται ήδη στον χώρο σας, οι μελλοντικές πληρωμές σας μπορεί να επηρεαστούν.
Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης μείνει στον χώρο σας με μια κράτηση 20 ημερών, θα στείλουμε την πληρωμή σας 24 ώρες μετά την ώρα άφιξης. Αλλά, αν χρειαστεί να ακυρώσει την κράτηση και να αποχωρήσει από το κατάλυμα τη 10η μέρα, και έχετε επιλέξει ευέλικτη πολιτική ακύρωσης, έχετε δικαίωμα να λάβετε πληρωμή για κάθε διανυκτέρευση στη διαμονή του, καθώς και μία επιπλέον διανυκτέρευση.
Σε αυτήν την περίπτωση, δεδομένου ότι έχετε λάβει ολόκληρη την πληρωμή σας, θα γίνει ρύθμιση των μελλοντικών πληρωμών σας για να καλυφθεί το κόστος της μερικής επιστροφής χρημάτων.Όταν ο επισκέπτης ζητά επιστροφή χρημάτων
Αν ένας επισκέπτης διαπιστώσει μετά την άφιξή του στον χώρο σας ότι μια παροχή που ήθελε να χρησιμοποιήσει δεν είναι διαθέσιμη ή δεν λειτουργεί, ενδέχεται να ζητήσει μερική επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, αν χαλάσει απρόσμενα το τζακούζι, ενώ αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της βίλας σας, ο επισκέπτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για να ζητήσει μερική επιστροφή χρημάτων.
Στο ίδιο παράδειγμα, αν αποδεχτείτε το αίτημα μερικής επιστροφής χρημάτων, θα γίνει ρύθμιση των μελλοντικών πληρωμών σας για να καλυφτεί το κόστος της μερικής επιστροφής, δεδομένου ότι θα έχετε ήδη λάβει ολόκληρη την πληρωμή για την κράτηση. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αποζημιώσετε τους επισκέπτες από το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο αποζημίωσης, δεν θα επηρεαστούν οι μελλοντικές πληρωμές σας.Πώς να προστατευτείτε από τις ακυρώσεις
Φυσικά, δεν μπορείτε να ελέγξετε αν ένας επισκέπτης πρέπει να ακυρώσει ή να αλλάξει την κράτησή του. Αλλά μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τις πολιτικές ακύρωσης και να επιλέξετε την κατάλληλη για εσάς.
Μια καλή ιδέα είναι να κάνετε τακτική συντήρηση στον χώρο σας και να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες τις σημαντικές στιγμές μιας κράτησης, για να έχετε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ότι το κατάλυμά σας θα είναι έτοιμο για να τους υποδεχτείτε και να μπορείτε να βοηθήσετε σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.
Σημαντικότερα σημεία
Εάν ο επισκέπτης ακυρώσει την κράτηση, ισχύει η πολιτική ακύρωσής σας
Εάν αποδεχτείτε μια αλλαγή σε κράτηση επισκέπτη, θα λάβετε την πληρωμή σας 24 ώρες μετά τη νέα ώρα άφιξης
Επιλέξτε την πολιτική ακύρωσης που σας εξυπηρετεί