Μετάβαση στο περιεχόμενο
    Πλοηγηθείτε προς τα εμπρός για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προτεινόμενα αποτελέσματα
    Πώς δύο Superhost υιοθετούν την ψηφιακή φιλοξενία

    Πώς δύο Superhost υιοθετούν την ψηφιακή φιλοξενία

    Αποστολή μπισκότων με courier και βίντεο καλωσορίσματος: Διαβάστε τις δημιουργικές ιδέες δύο οικοδεσποτών.
    Από την Airbnb στις 8 Ιουλ 2020
    ανάγνωση 5 λεπτών
    Ενημερώθηκε στις 16 Ιουλ 2020

    Σημαντικότερα σημεία

    • Δύο Superhost στην Πόλη του Μεξικού μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές που κάνουν στη διαδικασία καθαρισμού τους για να φιλοξενήσουν ψηφιακά

    • Θα στέλνουν και το εγχειρίδιο σπιτιού, τον ταξιδιωτικό οδηγό και άλλες πληροφορίες στους επισκέπτες σε ηλεκτρονική μορφή

    • Και οι δύο οικοδεσπότες θα δοκιμάσουν ιδέες που υποστηρίζουν τους κανόνες τήρησης αποστάσεων, όπως είναι τα εξατομικευμένα βίντεο καλωσορίσματος και η αποστολή μπισκότων με courier

    Καθώς ξεκινούν πάλι τα ταξίδια, πολλοί οικοδεσπότες αναπτύσσουν στρατηγικές για να βρουν τον καλύτερο τρόπο να υποδεχτούν και πάλι τους επισκέπτες. Οι ανάγκες των επισκεπτών και των οικοδεσποτών για να νιώθουν άνετα αλλάζουν. Γι' αυτό, μιλήσαμε με δύο Superhost στην Πόλη του Μεξικού για να κατανοήσουμε πώς σκοπεύουν να φιλοξενήσουν επισκέπτες μετά την καραντίνα.

    Η Superhost Alessandra έχει το bed and breakfast La Palomilla, μια καταχώρηση στο Airbnb Plus με επτά δωμάτια, το οποίο βρίσκεται στη γειτονιά La Roma. Σε απόσταση περίπου 11 χιλιομέτρων προς τα νότια, ο Superhost Omar έχει δύο πολύχρωμα διαμερίσματα στην περιοχή Κογιοακάν, όπου γεννήθηκε η Φρίντα Κάλο. Κανείς τους δεν έχει φιλοξενήσει επισκέπτες από τον Μάρτιο, όταν η κυβέρνηση έθεσε σε καραντίνα την πόλη.

    Ωστόσο, δεν έμειναν αδρανείς, αλλά ξεκίνησαν να προσαρμόζουν τις στρατηγικές φιλοξενίας τους για να προετοιμαστούν για μελλοντικές κρατήσεις. Ακολουθούν οκτώ ιδέες που μπορείτε να ενσωματώσετε στη διαδικασία φιλοξενίας σας για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας:

    Δώστε πολλές επιλογές άφιξης στους επισκέπτες σας και φροντίστε να επικοινωνείτε τακτικά και άμεσα μαζί τους

    Όταν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση σε δωμάτιο, η Alessandra επικοινωνεί μαζί του για να μάθει από πού έρχεται και τι ώρα θα φτάσει. Αν ο επισκέπτης προτιμάει το check-in χωρίς την παρουσία οικοδεσπότη, τότε "έχουμε μια κλειδαριά με κωδικό", λέει.

    Η Alessandra θα συνεχίσει να βασίζεται στη λειτουργία συνομιλίας της Airbnb και σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για να επικοινωνεί με τους επισκέπτες πριν από και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους - με μία αξιοπρόσεκτη αλλαγή. "Θα αυξήσουμε την επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων και της πλατφόρμας [της Airbnb], για να αισθάνονται ότι είμαστε κοντά τους", εξηγεί.

    Συμβουλή: Αν ενημερώσετε τα αποθηκευμένα πρότυπα μηνυμάτων θα μπορείτε να απαντάτε στους επισκέπτες πιο γρήγορα.

    Τραβήξτε ένα προσωπικό βίντεο καλωσορίσματος

    Ο Omar προσφέρει στους επισκέπτες τη δυνατότητα check-in χωρίς παρουσία οικοδεσπότη και αισθάνεται έτοιμος πλέον να δοκιμάσει νέους τρόπους ψηφιακής φιλοξενίας. Αναφέρει ότι σκοπεύει να τραβήξει ένα προσωπικό βίντεο καλωσορίσματος για κάθε επισκέπτη, όπου θα τους λέει: "Καλώς ήρθατε! Είμαστε οι οικοδεσπότες σας, Omar και [η σύζυγός μου] Silvia. Ελπίζουμε να περνάτε υπέροχα. Γνωρίζουμε ότι είναι μια δύσκολη περίοδος και εκτιμάμε ιδιαιτέρως που επιλέξατε να μείνετε μαζί μας."

    Εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας με στιλ, αλλά χωρίς να έρθετε σε επαφή

    Οι καλύτεροι οικοδεσπότες στην Airbnb γνωρίζουν ότι η υποδοχή των επισκεπτών κατά την άφιξη είναι χαρακτηριστικό της εμπειρίας της Airbnb. Κατανοούν, όμως, ότι είναι πιο σημαντικό να κρατήσουμε ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ μας αυτήν την περίοδο. Επομένως, η Alessandra και ο Omar βρίσκουν νέους τρόπους για να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους στους επισκέπτες τους. Για παράδειγμα, όταν φτάνουν επισκέπτες, "αντί να τους προσφέρουμε μπισκότα στην τραπεζαρία, θα τα αφήσουμε στα δωμάτια", λέει η Alessandra.

    "Στο παρελθόν, μου άρεσε πολύ να δίνω ένα αποχαιρετιστήριο δώρο στους επισκέπτες", λέει ο Omar. "Ένας φίλος μου φτιάχνει νόστιμα μπισκότα από μπλε καλαμπόκι." Συνήθως τα παρέδιδε ο ίδιος την τελευταία μέρα της διαμονής ενός επισκέπτη. "Αυτό θα αλλάξει λίγο", εξηγεί. "Θα στέλνω τα μπισκότα με courier. Θέλω πολύ να συνεχίσω να προσφέρω αυτήν τη μικρή χειρονομία ευγνωμοσύνης."

    Κοινοποιήστε ηλεκτρονικά τον ταξιδιωτικό οδηγό, το εγχειρίδιο σπιτιού και άλλες πληροφορίες

    Η Alessandra και ο Omar αφαίρεσαν και οι δύο το τυπωμένο εγχειρίδιο σπιτιού από τα καταλύματά τους, οπότε φροντίζουν να το στέλνουν σε ηλεκτρονική μορφή. "Όταν λαμβάνω μια κράτηση, στέλνω αμέσως στους επισκέπτες τον ταξιδιωτικό οδηγό και το εγχειρίδιο σπιτιού", λέει ο Omar.

    Το ίδιο κάνει και η Alessandra: "Δημιουργήσαμε ένα PDF [του εγχειριδίου σπιτιού] και το στέλνουμε στους επισκέπτες με το που κάνουν κράτηση". Επιπλέον, έκανε αλλαγές στον ιστότοπό της σύμφωνα με τις δικές της προφυλάξεις ασφαλείας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η απολύμανση των κλειδιών των δωματίων και η αφαίρεση περιττών αντικειμένων, όπως είναι τα διακοσμητικά μαξιλάρια και τα σημειωματάρια, από τα δωμάτια. Όταν λαμβάνει μια κράτηση, στέλνει στους επισκέπτες τον σύνδεσμο με τα μέτρα που λαμβάνουμε για τη νόσο [COVID-19], ώστε να νιώθουν περισσότερη ασφάλεια.

    Μετατρέψτε το καλάθι υποδοχής σας σε σετ καθαρισμού

    Ο Omar αλλάζει τα δώρα που προσφέρει στους επισκέπτες. "Συνήθως τους άφηνα ένα καλάθι καλωσορίσματος με φρέσκα φρούτα, σοκολάτες και γλυκά από το Μεξικό", αναφέρει. "Τώρα αυτό το καλάθι θα γίνει ένα σετ καθαρισμού για κάθε έναν από τους επισκέπτες." Κάθε σετ θα περιλαμβάνει "λίγες μάσκες, λίγα μικρά μπουκάλια υγρού απολύμανσης χεριών, γάντια" και άλλα συναφή.

    Επιπλέον, ο Omar θα αφήνει ένα μεγάλο μπουκάλι με υγρό απολύμανσης χεριών για τους επισκέπτες στο διαμέρισμα και θα τους ενημερώνει πού μπορούν να βρουν τα καθαριστικά προϊόντα. "Το θέμα είναι να κάνετε τους επισκέπτες να νιώσουν σιγουριά ώστε να αισθανθούν σαν στο σπίτι τους", λέει. Η Alessandra αφήνει επίσης απολυμαντικό χεριών στον χώρο υποδοχής, όπως και σε κάθε δωμάτιο και μπάνιο.

    Μια καλή ιδέα είναι να ενημερώσετε το πρωτόκολλο καθαρισμού σας και να το μοιραστείτε με τους επισκέπτες σας

    Ο Omar και η Alessandra λένε ότι θα μεσολαβεί χρόνος μεταξύ των κρατήσεων, προκειμένου να ακολουθήσουν τις διαδικασίες καθαρισμού και καταπολέμησης μικροβίων στους χώρους τους. "Το σχέδιό μου είναι να προετοιμάσω ένα εγχειρίδιο καθαρισμού που να συμβαδίζει απόλυτα με τις οδηγίες που ανακοίνωσε μόλις η Airbnb," λέει ο Omar. Η Alessandra έχει δεσμευτεί ήδη στο πρωτόκολλο καθαρισμού και ο Omar σκοπεύει να κάνει το ίδιο.

    Και η Alessandra έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει πιο αυστηρά πρότυπα για τον καθαρισμό. "Ο χρόνος προετοιμασίας μεταξύ των επισκεπτών είναι μία ημέρα", λέει η Alessandra, "ώστε να αεριστεί το δωμάτιο για μεγάλο χρονικό διάστημα" πριν από τον καθαρισμό και την καταπολέμηση μικροβίων.

    Συμβουλή: Αν δεσμευτείτε στο πρωτόκολλο αυστηρού καθαρισμού, μην ξεχάσετε να αφήσετε μια σύνοψη καθαρισμού για τους επισκέπτες ή να τη στείλετε ηλεκτρονικά.

    Στον ταξιδιωτικό οδηγό σας συμπεριλάβετε πολλές προτάσεις για δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους

    Στο παρελθόν, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί του Omar και της Alessandra περιείχαν προτάσεις για φαγητό, ψώνια και άλλες δραστηριότητες που δεν είναι τόσο εφικτές τώρα. Η Alessandra ενημέρωσε τον ταξιδιωτικό οδηγό της για να προτείνει διαφορετικές δραστηριότητες.

    "Πλέον θέλουμε να προτείνουμε στους επισκέπτες περισσότερες δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους", αναφέρει. Προτείνει στους επισκέπτες να επισκεφτούν τη γειτονιά Xochimilco (λέει ότι είναι σαν τη "Βενετία του Μεξικού") ή τις πυραμίδες και προσθέτει ότι υπενθυμίζει στους επισκέπτες να "πάρουν μαζί τους επιπλέον [υγρό απολύμανσης χεριών], να πάρουν το μπουκάλι από το δωμάτιο, να φορέσουν μάσκα και να έχουν μαζί τους γάντια."

    Και ο Omar κάνει αλλαγές στον ταξιδιωτικό οδηγό του για να περιλαμβάνει εστιατόρια που προσφέρουν παραλαβή από το κατάστημα και παράδοση κατ' οίκον. Όταν ανοίξουν και τα εστιατόρια με υπαίθριο χώρο, θα προσθέσει και αυτήν την επιλογή.

    Αξιοποιήστε την τεχνολογία

    Ο Omar έχει πολλά σχέδια για την ψηφιακή φιλοξενία. Καθώς αφαίρεσε την έντυπη μορφή του εγχειριδίου σπιτιού από το κατάλυμα, θα "αυτοματοποιήσει τον τρόπο που συνδέονται οι επισκέπτες στο wifi" με κωδικούς QR, με τους οποίους οι επισκέπτες θα συνδέονται αυτόματα στο wifi. Ωστόσο, δεν σταματάει εκεί. Θέλει να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς QR για όλες τις παροχές που προσφέρουν.

    Για παράδειγμα, σκοπεύει να τυπώσει κωδικούς QR με οδηγίες π.χ. για τη χρήση του πλυντηρίου ή για τον τρόπο που ανοίγει ο καναπές-κρεβάτι. Επιπλέον, σκοπεύει να αφήνει έναν κωδικό QR για τους επισκέπτες, που θα τους δίνει τη δυνατότητα να ανοίγουν το εγχειρίδιο σπιτιού σε ψηφιακή μορφή.

    Ο Omar και η Alessandra δηλώνουν ότι παραμένουν αισιόδοξοι πως τα ταξίδια και η ζωή θα επιστρέψουν σε φυσιολογικούς ρυθμούς κάποια στιγμή σύντομα. Μέχρι να γίνει αυτό, και οι δύο σκοπεύουν να συνεχίσουν να προσφέρουν το ίδιο υψηλό επίπεδο φιλοξενίας, όπως πάντα, ενώ πλέον θα φορούν μάσκα και γάντια.

    "Τα πράγματα αλλάζουν", εξηγεί ο Omar. Ωστόσο, παραμένει ανοιχτός στην αναθεώρηση του τρόπου που φιλοξενεί: "Είναι θέμα αποδοχής και συνήθειας."

    Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή δημοσίευσής του.

    Σημαντικότερα σημεία

    • Δύο Superhost στην Πόλη του Μεξικού μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές που κάνουν στη διαδικασία καθαρισμού τους για να φιλοξενήσουν ψηφιακά

    • Θα στέλνουν και το εγχειρίδιο σπιτιού, τον ταξιδιωτικό οδηγό και άλλες πληροφορίες στους επισκέπτες σε ηλεκτρονική μορφή

    • Και οι δύο οικοδεσπότες θα δοκιμάσουν ιδέες που υποστηρίζουν τους κανόνες τήρησης αποστάσεων, όπως είναι τα εξατομικευμένα βίντεο καλωσορίσματος και η αποστολή μπισκότων με courier

    Airbnb
    8 Ιουλ 2020
    Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

    Εξερευνήστε περισσότερα θέματα