Ημερομηνία έναρξης ισχύος: 6 Φεβρουαρίου 2025
Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση πριν από την άφιξη, ο επισκέπτης του δικαιούται πλήρη επιστροφή χρημάτων και, κατά περίπτωση, η Airbnb θα βοηθήσει τον επισκέπτη να βρει έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμή.
Η Airbnb γενικά θα μετατρέψει την αρχική πληρωμή του επισκέπτη σε πόντους κράτησης για να διευκολύνει την άμεση επανακράτηση, αλλά οι επισκέπτες μπορούν πάντα να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων στον αρχικό τρόπο πληρωμής τους. Αν οι πόντοι κράτησης δεν χρησιμοποιηθούν μετά από 72 ώρες, το ποσό των πόντων θα επιστραφεί στον αρχικό τρόπο πληρωμής του επισκέπτη.
Οι επισκέπτες πρέπει να αναφέρουν τα προβλήματα κράτησης εντός 72 ωρών από την ανακάλυψη. Αν διαπιστώσουμε ότι ένα πρόβλημα κράτησης έχει διαταράξει τη διαμονή ενός επισκέπτη, θα δώσουμε στον επισκέπτη πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων ή θα βοηθήσουμε τον επισκέπτη να βρει έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Η επανακράτηση βοήθειας ή το ποσό που επιστρέφεται εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τη σοβαρότητα του προβλήματος κράτησης, τον αντίκτυπο στον επισκέπτη, το τμήμα της διαμονής που επηρεάζεται, αν ο επισκέπτης εκκενώνει τα καταλύματα, άλλους ελαφρυντικούς παράγοντες και την ισχύ των αποδεικτικών στοιχείων που παρέχονται για το θέμα της κράτησης.
Ο όρος "Πρόβλημα κράτησης" αναφέρεται σε αυτές τις περιπτώσεις:
Για να ζητήσετε βοήθεια για επανακράτηση ή επιστροφή χρημάτων, ο επισκέπτης που έκανε την κράτηση πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας ή με τον οικοδεσπότη του εντός 72 ωρών από την ανακάλυψη του προβλήματος κράτησης. Τα αιτήματα θα πρέπει να υποστηρίζονται από σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες, βίντεο ή επιβεβαίωση των συνθηκών από τον οικοδεσπότη, τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να καθορίσουμε αν έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα κράτησης.
Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση ή ένα άλλο πρόβλημα κράτησης διαταράξει τη διαμονή ενός επισκέπτη, ο οικοδεσπότης δεν θα λάβει καμία πληρωμή ή θα μειωθεί η πληρωμή του κατά το ποσό που επιστρέφεται στον επισκέπτη.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα προσπαθήσουμε να επιβεβαιώσουμε την ανησυχία ενός επισκέπτη για τον οικοδεσπότη του. Οι οικοδεσπότες μπορούν επίσης να αμφισβητήσουν τον ισχυρισμό ενός επισκέπτη για ένα πρόβλημα κράτησης, επικοινωνώντας μαζί μας.
Η παρούσα Πολιτική ισχύει στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από τον νόμο, ο οποίος μπορεί να συνεπάγεται εγγυήσεις που δεν μπορούν να αποκλειστούν. Όταν ισχύει αυτή η Πολιτική, ελέγχει και υπερισχύει της πολιτικής ακύρωσης της κράτησης. Πριν υποβάλει ένα αίτημα σε εμάς, όποτε είναι εφικτό, ο επισκέπτης πρέπει να ειδοποιήσει τον οικοδεσπότη και να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα της κράτησης απευθείας με τον οικοδεσπότη. Σε σχέση με την επίλυση του προβλήματος, οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων απευθείας από τους οικοδεσπότες μέσω του Κέντρου Επίλυσης Προβλημάτων. Ενδέχεται να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων ή να προσαρμόσουμε οποιαδήποτε βοήθεια για επανακράτηση σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική, ώστε να αντικατοπτρίζει τυχόν επιστροφή χρημάτων ή άλλη βοήθεια που παρέχεται απευθείας από έναν οικοδεσπότη. Στο πλαίσιο της παροχής βοήθειας για επανακράτηση, μπορούμε, αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε ή να συνεισφέρουμε στο κόστος των νέων καταλυμάτων. Ενδέχεται επίσης να παρέχουμε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την αξία μιας ακυρωμένης κράτησης σε νέα καταλύματα ή να λαμβάνουν ταξιδιωτικούς πόντους, αντί για επιστροφή χρημάτων.
Αν ένας επισκέπτης αποδείξει ότι η έγκαιρη αναφορά ενός προβλήματος κράτησης δεν ήταν εφικτή, ενδέχεται να επιτρέψουμε την καθυστερημένη αναφορά του προβλήματος κράτησης σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική. Προβλήματα κράτησης που προκαλούνται από τον επισκέπτη, τους συνταξιδιώτες ή τους προσκεκλημένους ή τα κατοικίδια ζώα τους δεν καλύπτονται από αυτήν την Πολιτική. Η υποβολή ενός δόλου αιτήματος παραβιάζει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας και ενδέχεται να οδηγήσει σε καταγγελία του λογαριασμού σας.
Οι αποφάσεις μας βάσει της παρούσας Πολιτικής είναι δεσμευτικές, αλλά δεν επηρεάζουν άλλα συμβατικά ή νόμιμα δικαιώματα που ενδέχεται να είναι διαθέσιμα. Κάθε δικαίωμα που ενδέχεται να έχουν οι επισκέπτες ή οι οικοδεσπότες σε ένδικα μέσα παραμένει άθικτο. Αυτή η Πολιτική δεν αποτελεί ασφάλιση και δεν έχει καταβληθεί ασφάλιστρο από κανέναν επισκέπτη ή οικοδεσπότη. Όλα τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από την παρούσα Πολιτική είναι προσωπικά για τον επισκέπτη και τον οικοδεσπότη της κράτησης και δεν μπορούν να μεταφερθούν ή να εκχωρηθούν. Οποιεσδήποτε αλλαγές στην παρούσα Πολιτική θα γίνουν σύμφωνα με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας. Η παρούσα Πολιτική ισχύει για καταλύματα, αλλά όχι για κρατήσεις εμπειριών ή υπηρεσιών.