Ημερομηνία έναρξης ισχύος: 6 Φεβρουαρίου 2025
Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση πριν από την άφιξη, ο επισκέπτης του δικαιούται πλήρη επιστροφή χρημάτων και, κατά περίπτωση, η Airbnb θα βοηθήσει τον επισκέπτη να βρει έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές.
Η Airbnb γενικά θα μετατρέψει την αρχική πληρωμή του επισκέπτη σε πόντους κράτησης για να διευκολύνει την άμεση επανακράτηση, αλλά οι επισκέπτες μπορούν πάντα να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων στον αρχικό τρόπο πληρωμής τους. Αν οι πόντοι κράτησης δεν χρησιμοποιηθούν μετά από 72 ώρες, το ποσό των πόντων θα επιστραφεί στον αρχικό τρόπο πληρωμής του επισκέπτη.
Οι επισκέπτες πρέπει να αναφέρουν τα προβλήματα κράτησης εντός 72 ωρών από την ανακάλυψη. Αν διαπιστώσουμε ότι ένα πρόβλημα κράτησης έχει διαταράξει τη διαμονή ενός επισκέπτη, θα δώσουμε στον επισκέπτη πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων ή θα βοηθήσουμε τον επισκέπτη να βρει έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Η επανακράτηση βοήθειας ή το ποσό που επιστρέφεται εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τη σοβαρότητα του προβλήματος κράτησης, τον αντίκτυπο στον επισκέπτη, το τμήμα της διαμονής που επηρεάζεται, αν ο επισκέπτης εκκενώνει τα καταλύματα, άλλους ελαφρυντικούς παράγοντες και την ισχύ των αποδεικτικών στοιχείων που παρέχονται για το θέμα της κράτησης.
Ο όρος "Πρόβλημα κράτησης" αναφέρεται σε αυτές τις περιπτώσεις:
Για να ζητήσετε νέα κράτηση ή επιστροφή χρημάτων, ο επισκέπτης που έκανε την κράτηση πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας ή με τον οικοδεσπότη του εντός 72 ωρών από την ανακάλυψη του προβλήματος κράτησης. Τα αιτήματα θα πρέπει να υποστηρίζονται από σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες, βίντεο ή επιβεβαίωση των συνθηκών από τον οικοδεσπότη, τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να καθορίσουμε αν έχει συμβεί κάποιο πρόβλημα κράτησης.
Αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση ή κάποιο άλλο πρόβλημα κράτησης διαταράσσει τη διαμονή ενός επισκέπτη, ο οικοδεσπότης δεν θα λάβει καμία πληρωμή ή η πληρωμή οικοδεσπότη θα μειωθεί κατά το ποσό που επιστρέφεται στον επισκέπτη του.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα προσπαθήσουμε να επιβεβαιώσουμε την ανησυχία ενός επισκέπτη με τον οικοδεσπότη του. Οι οικοδεσπότες μπορούν επίσης να αμφισβητήσουν τον ισχυρισμό ενός επισκέπτη για ένα Πρόβλημα Κράτησης επικοινωνώντας μαζί μας.
Η παρούσα Πολιτική ισχύει στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από τον νόμο, ο οποίος μπορεί να συνεπάγεται εγγυήσεις που δεν μπορούν να αποκλειστούν. Όταν ισχύει αυτή η Πολιτική, ελέγχει και υπερισχύει της πολιτικής ακύρωσης της κράτησης. Πριν από την υποβολή ενός αιτήματος σε εμάς, όποτε είναι εφικτό, ο επισκέπτης πρέπει να ειδοποιήσει τον οικοδεσπότη και να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα κράτησης απευθείας με τον οικοδεσπότη του. Σε σχέση με την επίλυση του προβλήματος, οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων απευθείας από οικοδεσπότες που χρησιμοποιούν το Κέντρο Επίλυσης Προβλημάτων. Ενδέχεται να μειώσουμε το ποσό οποιασδήποτε επιστροφής χρημάτων ή να προσαρμόσουμε οποιαδήποτε βοήθεια για επανακράτηση σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική, ώστε να αντικατοπτρίζει οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή άλλη βοήθεια που παρέχεται απευθείας από έναν οικοδεσπότη. Στο πλαίσιο της παροχής βοήθειας για επανακράτηση, μπορούμε, αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε ή να συνεισφέρουμε στο κόστος των νέων καταλυμάτων. Ενδέχεται επίσης να παρέχουμε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την αξία μιας ακυρωμένης κράτησης σε νέα καταλύματα ή να λαμβάνουν ταξιδιωτικούς πόντους, αντί για επιστροφή χρημάτων.
Αν ένας επισκέπτης αποδείξει ότι η έγκαιρη αναφορά ενός προβλήματος κράτησης δεν ήταν εφικτή, ενδέχεται να επιτρέψουμε την καθυστερημένη αναφορά του προβλήματος κράτησης σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική. Προβλήματα κράτησης που προκαλούνται από τον επισκέπτη, τους συνταξιδιώτες ή τους προσκεκλημένους ή τα κατοικίδια ζώα τους δεν καλύπτονται από αυτήν την Πολιτική. Η υποβολή ενός δόλιατου αιτήματος παραβιάζει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας και ενδέχεται να οδηγήσει σε τερματισμό του λογαριασμού.
Οι αποφάσεις μας βάσει της παρούσας Πολιτικής είναι δεσμευτικές, αλλά δεν επηρεάζουν άλλα συμβατικά ή νόμιμα δικαιώματα που ενδέχεται να είναι διαθέσιμα. Οποιοδήποτε δικαίωμα οι επισκέπτες ή οι οικοδεσπότες μπορεί να χρειαστεί να ξεκινήσουν νομικές ενέργειες παραμένει ανεπηρέαστο. Αυτή η Πολιτική δεν είναι ασφαλιστική και δεν έχει καταβληθεί ασφάλιστρο από κανέναν επισκέπτη ή οικοδεσπότη. Όλα τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από την παρούσα Πολιτική είναι προσωπικά για τον επισκέπτη της κράτησης και τον οικοδεσπότη της κράτησης και δεν μπορούν να μεταφερθούν ή να εκχωρηθούν. Οποιεσδήποτε αλλαγές στην παρούσα Πολιτική θα γίνουν σύμφωνα με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας. Αυτή η Πολιτική ισχύει για διαμονές, αλλά δεν ισχύει για τις κρατήσεις για Εμπειρίες.
Ελέγξτε την προηγούμενη έκδοση αυτής της σελίδας.